روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

من یه عمره با یاد تو خودآزاری دارم ای عشق...

خــــود آزاری یعنــــی  :

 


 میــــری اونجاهایــــی کـــه باهاش خاطــــره داشتــــی

 

 

 و...

 


 بــــه یــــادش مــــی میری ...!

 

مــــی میری...

 

و...

 

مــــی میری...

 

+بعد مدت ها تو با من آشتی کردی یا من با تو نمی دونم ولی هرچی هست؛ به جرئت میتونم بگم تنها چیزی هستی که آرومم میکنی رفیق...از زیر تخت و جعبه خاک خوردت خوش اومدی....شاید بودنت سازشی باشه با همه ی نبودن های دنیا شاید...

 


 

۷ ۰
بز بز قندی
۲۳ ارديبهشت ۱۵:۵۷
مثه خودمی فداتشم

پاسخ :

خدانکنه قربونت بشم
علیرضا یاغموری
۲۳ ارديبهشت ۱۳:۳۹
نمیدونم چرا ):
دنیا اونقد کوچیکه که آدمایی رو که ازشون متنفری هر روز میبینی
ولی اونقدر بزرگه که اونی که دلت می خواد رو هیچوقت نمیبینی …
امیدوارم آشتی دوبارتون با دوست قدیمیتون حالتونو بهتر کنه (:

پاسخ :

دقیقا:"(

ممنون
برنامه نویس جوان
۲۳ ارديبهشت ۰۲:۳۰
حالت گرفته است!؟
منم حالم گرفته است
اشکال نداره موقتیه بعدش خوب میشیم

پاسخ :

امیدوارم...:(
برنامه نویس جوان
۲۳ ارديبهشت ۰۲:۲۳
ترکونده عالی بود

پاسخ :

ممنون (چقد ذوق کردم):))))
طاها میرویسی
۲۲ ارديبهشت ۲۳:۴۹
:(

پاسخ :

بابا غمگین:)
آرین :)
۲۲ ارديبهشت ۲۳:۳۹
چرا شما ها زدین تو متنای فلسفی ؟؟ -__-  حالا کاشکی مخاطب خاص هم داشتین ! -_-

ولی جالب بود!  :))
منم که همیشه خسته -_-

پاسخ :

خخخخ دقیقا خودتم یکی از همون شماهایی هستی که گفتیاااااااااااااااا:)ما خودمون خاااااااااصیم نیازی به مخاطب خاص نداریم:)بعـــــــــله اینجوریاااس:))


ولی مرسی

من نیز:)مخصوصا الان که امتحانم دارم:///
بز بز قندی
۲۲ ارديبهشت ۲۳:۲۸
الهی فداتشم آجی خوجملم
چیشده نالاحتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ :

فدااااتشم اجییییییی جونم خدانکنه

نمیدونم اجی این ناراحتی و بغضا دست از سرم برنمیدااااااااره:(
من دلم پاکه ...
۲۲ ارديبهشت ۲۲:۵۸
خیلی خوشکل بود.....😉👌

پاسخ :

:)مرسی
علی اصغر
۲۲ ارديبهشت ۲۰:۰۷
این عشق هم ما رو نکشد دست بردار نیست
آخه آنقدر زیبایی که وقتی می بینمت عاشقت
می شوم و وقتی عاشقت می شوم جواب منفی
بهم می دی و در واقع آزارم می دهی پس لطفا و
خواهشا یا خودت را نشانم نده یا جوابت مثبت کن

پاسخ :

چقدر قشنگ بود:'(ممنون
♠Mãh§â♣ ...
۲۲ ارديبهشت ۱۹:۵۹
چرا پست غمگین؟ نبینم غمتوووووووووو....

پاسخ :

فداتشم💞
ابراهیم ...
۲۲ ارديبهشت ۱۹:۴۸
جمله ی آخری خیلی خوب بود.

پاسخ :

خیلی مرسی:)
Lady cyan ※※
۲۲ ارديبهشت ۱۹:۴۳
خیلی قشنگ بود

پاسخ :

خیلی مچکر Lady cyan ※※ جان:)
bahar ...
۲۲ ارديبهشت ۱۹:۳۴
اهنگه عالی بوداسمش چیه

پاسخ :

ممنون:)

یه عمره-مرتضی پاشایی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان