روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

من یک دخترم...بععععله اینجوریاس

من یک دخترم...

  خالقمم به نامم سوره نازل کرد....

من یک دخترم

  در تقویم روزی به نامم ثبت گردید

  با تمام مردانگیت هیچ گاه نمی توانی بفهمی  عشق به لاک قرمز را.....

   گریه کردن بدون خجالت را......

  درک کردن در توانت نیست....

 منم لیلای عشق و زلیخای صبر..

من دخترم.

چک نویس هیچ احساسی نمی شوم

من دخترم ....دخترانه میخندم

 پس مرا که خندان میبینی برچسب هرزگی نزن به پیشانی ام

دخترم و دخترانه ناز می کنم....

دخترانه حسادت می کنم

اری من همان دخترم...که عشوه هایم

بر باد میدهد غرور مردانه ات را


۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان