روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

آرزو

وقتی نگاهم به نگاهت خیره میشه

دوست دارم زمان بایسته واسه همیشه

چشامونو ببندیمو بریم تا ته رویا

یه جایی که هیچوقت گلی پژمرده نمیشه

هر چی غم داری از دل نازکت بگیرم

اگه اشک از چشات جاری بشه برات بمیرم

سر رو شونه هام بذاری و برات بخونم

یاد تو اسم تو باشه ورد زبونم

مهربونم........

آرزوم بی تو محاله

لحظه هام بی تو ساله

بی تو مقصد خیلی دوره

راه عشقم بی عبوره

من نمیخوام تو خیالم

بگمت عاشقت هستم

دوست دارم که راستی ،راستی

حس کنم تورو تو دستم....

۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان