روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

آخرین آزمون سنجش(this is the end?ohhhh...fuck😁)

سرم و گذاشتم رو کیبرد لپ تاب و های های گریه کردم...زده بود مهلت ثبت نام تمام شده...ثبت نام واسه ازمون سنجش امروز...یکم که خالی شدم گفتم چهل تو من و میرم کافه تنهایی هرچی بخوام میخورم و خودم از خودم ازمون میگیرم حتی با مقنعه و مانتو و اب معدنی....سخت نگیر سحر
پریروز یکی از بچه ها تو گروه مدرسه گفت هرکی میخواد بجای من بره ازمون بده بگه سه نفرم میخواستن برن ازمون و اوضاعشون مثل من بود
با نا امیدی تمام رفتم پی ویش و گفتم میخوام به جات برم به کسی دادی کارت ورود به جلست رو؟
گف نه فردا برو از مدرسه بگیر 
به قدری خوشحال شدم که داشتم بال درمیاوردم
پول و زدم به کارتش
و امروز
رفتم سر ازمون
درسته زیست و کااااامل جواب ندادم
خونده هام و شک داشتم بهشون
ولی خوب زدم
شیمی رو بهتر
و چقد قلبم اروم شد که شیمی مثل دفعه قبلی نیست
فیزیک و تونستم از هرصفحه سه چهارتا بزنم
و ریاضی رو هنگ کردم
هیچکدوم و بلد نبودم
عمومی هارو طبق معمول خوب زدم با این حساب که این دفعه دینی رو حس میکنم خییییلیییی خوب تر زدم
ساعت هشت وبیست دقیقه فارسی تموم شد دوییدم سر عربی
تا هشت و نیم تا یک رب به نه دینی زدم و نه زبانمم زده بودم فقط و فقط اونایی که مطمعن بودم و بلد بودم ولی خیلی فرزتر
حس میکردم دارم کنکور میدم
نه یه قلوپ اب خوردم و ریدینگ و متن عربی رو شروع کردم
نه و ده دقیقه داشتن دفترچه اختصاصی میذاشتن مرور کردم و هرچی حس میکردم بلدمم زدم باز و نه و رب دفترچه عمومی رو گذاشتم کنار
از اختصاصیا زمین و ریاضی رو رد کردم اول زیست فیزیک و شیمی رو زدم و اخر اومدم رو ریاضی دیدم هیچی بارم نیست
دیگه اومدم
ولی حس خوبی دارم
کاش کنکورم همینجوری باشه
کاش زودتر این دو هفتم بگذره خلاص شیم
کاش دیگه همکلاسیام و نبینم
امروز تو حوزه با دو سه تا از بچه ها حرف میزدیم
و من مث همیشه میخندیدم و چرت و پرت میگفتم
نصف انرژیم رفت ولی حالم خوب بود
شمارم و اشتباه دیده بودم و پدرم درومد
با رویا اومدیم شماره هامون و ببینیم
نکوهم باهام اومد گف بیا بت بگم کجایی استرس نگیررررر از بس مهربونه این دختر
خلاصه که حالم خوبه
میخوام ادامه مرورم و تا امشب داشته باشم
و امشب ببندم
و از فردا در کنار مرور عمومیا فقط ازمون سراسری بزنم
همین
به نظره من برای من و با توجه به شرایط من این بهترین روشه...حالا هر مشاوری هرچی میخواد بگه بگه ادم باید کاری و انجام بده که تواناییش و داره و براش مفیده خداروشکر که بچه هم نیستیم
اینم از این
از ته دلم میخوام این چن روزم واس هممون به بهترین شکل ممکن و با ارامش ترین حالت ممکن بگذره و رها بشیم از این همه فشار 
و بعدشم که ما بیست و سوم روز رفتنمومه
الان ولی اصلا بهش فکر نمیکنم
فکر و ذکرم درسمه
خدا کمکمون میکنه
من میام بازم مینویسم ارامش بگیرم و برم
ولی اگهههه نیومدم
شما چهاردهم تیر
بعد نماز صبح
یه صلوات و قل هو ولله روانه ی ما کنکوریا کنید
بخدا خیلی لازم داریم به این انرژی مثبت
همینننننن:)
۱ ۰
💕 پسر خوب 💕
۰۲ تیر ۱۶:۰۲
خب
ان شاءالله که موفق و موید باشین، خیلی هم عالی... آدم باید به خودش نگاه کنه و تمام تلاششم بکنه

پاسخ :

خیلی خیلی ممنونم و همچنین شما
yasna sadat
۰۱ تیر ۲۰:۳۸
عزیزممممم از ته دل دعا میکنم موفق بشی..و نتیجه زحماتتو ببینی چون من که خواننده قدیمیتم دیدم تلاشای زیادتو سر درس:)

پاسخ :

وای یسناااااجونمممم سلام
قربونت بشم من تو همیشه هروقت که من پست غمگین یا شاد میذاشتم، تو عید و عذا همیییییشه ی همییییییییییییییشه بودی❤❤❤❤
 حسابت ازهمه جداس مهربونِ من 
بهترین و دلگرم کننده ترین رفیقِ دیارِ وبلاگ💜💜💜
آرام :)
۰۱ تیر ۱۷:۱۱
آزمون جمع بندی قلم چی منظورم نیست .
جمع بندی مطالب ، نکته ها ی خلاصه و مهم 
گاما هم جمع بندی داره اونم خوبه.

پاسخ :

مرسی عزیزم
آرام :)
۰۱ تیر ۱۵:۳۲
آزمون جامع مهمه و کنکور .
به اضافه جمع بندی هایی که هست مثل قلم چی که جمع بندی میذاره.

پاسخ :

از قلم چی متنفرررررم:/
💕 پسر خوب 💕
۰۱ تیر ۱۳:۱۷
سلام
سرکارم بعدا میخونم... خخخخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان