روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

غرغر(این پست کشدار خواهد شد انشالله)

حالا درسته نصفه شبه و فردام امتحان دینی دارم کله سحر و نخابیدم

آما

غرغر که دارم.. 

پس

۱.نه شما بگو..  دونستن تمدن های جدید و مسولیت های ما و اینا چه صیغه ایه؟؟ نه اقا شما بگوووووووووو حوزه های علم و عدل و قسط و. . رو من فردا یادم بره خودم و بزنم نگید چرااااااهاااا.. بعد میگن چرا بین درسا فرق میزاری اخه قربون شکل ماهت بشم... یه درسه دینیه... لامصب به فارسی و جامعه شناسی نزدیکتر تا دینی.. 

از اتاق فرمان اشاره میکنن بخاب.. ولی من غرای بعدی و فردا مینویسم همینجا.. خدافس

۰ ۰
مجله اینترنتی چفچفک
۰۸ تیر ۲۲:۱۶
سپاس از پاسخ تون

پاسخ :

خواهش میکنم
yasna sadat
۰۵ ارديبهشت ۱۲:۳۰
بدیش اینه اخر همه این غر بازم باید رفت خوند این کتابازو×-×


پاسخ :

والااااااا با این نوناشوووووون
سید جواد
۰۴ ارديبهشت ۲۱:۵۰
ما بودجه نداشتیم اتاق فرمانو اخراج کردیم

پاسخ :

ای بابا چه بد:)))) 
مجله اینترنتی چفچفک
۰۳ ارديبهشت ۱۰:۵۳
سلام...

ایا خبر داری وبلاگ های برتر 97 رو اعلام کردن یا نه؟؟؟؟

چون دوستانی که وبلاگ دارن میان از من میپرسن و منم خبر ندارم ایا شما اطلاعی دارید؟؟/

چون وبلاگ شما قبلا وبلاگ برتر 96 بوده هست..

پاسخ :

سلام 
ببخشید پیامتون تو هرزنامه بود الان دیدم
اطلاع ندارم ولی فکر میکنم نذاشتن هنوز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان