روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

قابل توجه طولانی نخون ها😃

هر وقت پست طولانی گذاشتم حتما گفتم که طی چند هفته است کم کم مینویسمش که شده انقدر ....و به  شدت معتقدم نویسنده باید به نظر مخاطبش احترام بزاره...نشده  پست طولانی نزارم و نظرهایی مثل وای چقد زیاده و....نشنوم که خب...!بگذریم...اگر دنبال پستای کوتاه من هستید مشکلی نیست من پستای طولانی رو رمزدار میکنم که اونایی که دوست دارن بخونن و اگر پستای من براتون کسل کننده است میتونید دنبال نکنید اینجا برای من صرفا یه دفترچه خاطرات مجازیه که اتفاقاتی که برام جذابیت داره و دلم‌ میخاد ثبت بشه رو اینجا مینویسم و فکر‌میکردم دنبال کننده هام این موضوع رو‌میدونن...در هرصورت اگر دوست دارین پستای طولانی من و بخونید بهم بگین که بهتون رمز بدم🌼🌸💮

۰ ۰
Nafiseh
۲۸ آبان ۲۲:۱۰
امممم به این نتیجه رسیدم که وبلاگ ساختن از سند به ایمیل بهتره :|
یکی الکی ساختم میتونی تو قسمت نظراتش رمزو برام بفرستی ^_^
مرررررسییییییی

پاسخ :

به نتیجه خیلی خوبی رسیدی🙈
میفرستم الان💗🌼🍃
نازنین مریم
۲۷ آبان ۲۱:۵۵
اجیییی رمز‌پستو بده

پاسخ :

وبلاگت بستس خب:(
vip shahrokh
۲۷ آبان ۲۱:۰۶

فروش ویژه کدهای اورجینال آنتی ویروس

ارزانترین قیمت در کشور

دریافت آنلاین محصول بعد از خرید

با معرفی فروشگاه ما به دوستان خود از تخفیف خرید دائمی برخوردار شوید 💲

برای تهیه کدهای آنتی ویروس می توانید براحتی در فروشگاه ثبت نام کنید و محصول دلخواه خود را بصورت آنلاین خرید و دریافت کنید

https://shopanti.ir:8080
Nafiseh
۲۶ آبان ۲۲:۰۰
ایمیلم جای میل ^_^
Nafiseh
۲۶ آبان ۱۵:۵۹
چجوری رمزو بگیرم ازت خبببببببب؟ >_<

پاسخ :

یه وبلاگ الکی بساز همینجا یا ادرس ایمیلتو یا ابدی اینستاتو بهم بده بفرسم برات💗
Nafiseh
۲۴ آبان ۲۳:۴۵
با عرض معذرت از اینکه دارم نظرمو درباره کامنت دیگران میگم
اما من خودم وقتی یه پستی رو میبینم که بدون اینتر نوشته شده و طولانیه ذوق میکنم و میرم سراغش :")
اصلا سر همین قضیه تصمیم گرفتم همه پستای وبت رو از اول بخونم
تک تک :)

پاسخ :

ای جانم...
عزیییزم💗💗💗💗
معین رضائی
۲۳ آبان ۰۱:۴۱
اینو موافقم پست بلند و کوتاه نداره:)

پاسخ :

🌸🌷
یک خاکستری
۲۲ آبان ۲۲:۴۲
قبلا هم یه بار بهتون گفتم، خود پست طولانی مشکلی نیست... اینکه همشو یه نفس میریزی توی کف بلاگ خوندنش سخت میشه :)
خب وسطاش یه چند تا عکس تزئینی و فاصله و اینتر بزار که خواننده حوصلش سر نره


پاسخ :

بالاخره هرکی تو نوشتنش سلیقه خاص خودشو داره:)
آقای هرمیت
۲۲ آبان ۰۱:۰۴
باشه حالا شما به اعصابت مثلث باش D:

پاسخ :

چشم‌😁
Nafiseh
۲۱ آبان ۲۲:۵۱
سلام خوبی؟
من مطالبت رو دنبال میکنم اما عضو بیان نیستم
خیلی دلم میخواد رمز پستات رو داشتم باشم ولی خب نمیدونم چطوری میتونی به دستم برسونی!
از وبلاگت و پستات خیلی لذت میبرم:)
قلم خیلی خوبی داری

پاسخ :

سلام ممنون لطف داری
اصلا حس میکنم نظرت شست برد تمام ناراحتیمو💙
Maryam mariyana
۲۱ آبان ۲۱:۲۲
سلام 
خب همونجور که گفتی اینجا مثل دفترچه خاطرات هست با همون دید بنویس چیکار به این داری که کسی میخونه یا نه 

پاسخ :

سلام،من از قدیم الایام  روزمرگی مینوشتم و الانم تقریبا همون روند و دارم و خواهم داشت و بالطبع درباره یه سری موضوعات به عنوان یه نویسنده مثل همه لذت میبرم از اینکه نظر خواننده هامو بدونم الانم به خوندن و یا نخوندن پست ها کاری ندارم حرفم اینه کسی که پست طولانی دوست نداره بخونه و براش خسته کنندست هی نگه چقد فلانه چقد زیاده دنبال نکنه و نخونه به همین سادگی:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان