روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

کاش امشب باران تمام خطوط مرزی را پاک کند....

تقریبا یه هفته گذشته ولی من هنوز اعصابم خورده هنوز ذهنم نظم نگرفته و درگیره هنوز گلوم بغض داره و گاه گاهی سر ریز میشه... هنوز پر از استرس و کارای انجام ندادم هنوز سراپا اعصاب خوردی  و سردردم.... هنوز دلیل این رفتارا و کج کردنای محیا و پشت چشم نازک کردن و بی محلیای کسی که مثللللللا بهترین رفیقم بود و نفهمیدم ....هنوز ترازم میاد روز به روز پایین تر..... هنوز همه چی واسم عصاب خورد کنه..... هنوز دلم میخواد انقد بخوابم بخوابم بخوابم و پاشم ببینم کل این چند روز یه خواب بوده یه نیشخند بزنم به روی خودم نیارم و ادامه بدم روزارو..... ولی الان همش منتظرم یکی بیدارم کنه از این خواب چندش انگیز و مرموز... ولی کسی نییست هیچکس نیست روزا دارن میگذرن.... هفته ها ....ماه ها.... فشار مشاورا... غرغرای معلما .....خانواده که تو قبولی تو فلان تو بهمان....چقد حس میکنم دیگه هیچی واسم مهم نیست....دلم یه عالمه رهایی میخواد.....!!!!!!!


پ.ن:یکی بیاد منو پرتم کنه به اون روزی که سرود داشتیم... تمرینامون... خستگیامون.. دعواهامون.... خنده هامون... کلاس پیچوندنامون... رفیقامون که همشون سایشون کمرنگ شده الان....یکی بیاد اون روزارو برگردونه ...روزارو برگردونه به اونموقع که تو این  پست انقد سرخوش بودم...


پ.ن تر:به نظرتون چی میتونه غمِ این چندوقته و بغض لعنتیِ الان منو بشکنه؟؟؟؟؟؟خودم که فک میکنم فقط خوابیدن اونم خیلی زیاد چندین روز متوالی که خب خوابم نمیبره...!!!پیش اومده اینجوری شین؟؟؟؟؟بیاید اینجا جمع شیم هرکاری که میکنیم از این حال و هوا دربیایم و بگیم به هم....

۰ ۰
مهرناز .ج
۰۷ آبان ۰۹:۵۲
بهت پیشنهاد می کنم کتاب تمرین با آینه رو بخون. نویسنده ش لوییز هی
و وقتی می خونی تمام کاراش رو تک به تک انجام بده

پاسخ :

ممنونم واسه پیشنهادت💗
Kimia Kaviani
۰۶ آبان ۲۱:۲۸
چه حال و هوای آشناییه این وضعیت الآنت:)))
تقریباً یه سال مثه تو بودم من;)
بغض داشتم, اشک داشتم.. خسته بودم بریده بودم
یه جورایی شبیه همون حسی بود که بخوابی دیگه بیدار نشی... حس بدیه, میدونی که🍃 شاید باورت نشه ولی یه روزی اومد که فهمیدم همه چی عوض شده مخصوصاً خودم.. تغییر کرده بودم طوری که دیگه هیچی برام مهم نبود.. میخندیدم و رد می شدم
حالا هم همینجوریم البته با دوز بالاتر😇
زندگی که نباید یه جاده صاف باشه, اگه مستقیم باشه خوابمون میگیره این پیچ ها و دست اندازهای زندگی نعمت ان واقعاً:)))


به سان رود…

که در نشیب دره..

سر به سنگ می زند…

رونده باش…

امید هیچ معجزی ز مرده نیست…

زنده باش…

💙💋


پاسخ :

خیلی بده...وی همینجوری نمی‌مونه...
ای جانم😻
وای چقدر بجااااااااا بودی💙
مِلوچِک .
۰۴ آبان ۲۲:۳۲
یه دور همی با دوستان جدید که حرف ها میتونید بزنید:)
این میتونه آروم کنه

پاسخ :

به درجه ای از عرفان رسیدم ک حس میکنم هیچ دوستی ندارم و نمیخام داشته باشم⁦=_=⁩
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان