روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

از پنجره پاییز میریزه رویِ تختم...

پاییز ...

عزیز دُردانه ی فصل هاست...

سوگُلی دل های عاشق...

فصل باران های زود به زود...

بوسه های خیس...

و چترهایی که ....

عشق را خوب می فهمند...

#سوسن_درفش 

1-سلام؛یه پست گذاشتم دیشب امروز اومدم گفتم نظرارو بخونم جواب بدم انرژی بگیرم بخوابم پاشم برم کلاس که دیدم عههههههه پستِ پیش نویییییسه خلاصه که بیخیالش شدم و گفتم چن دقیقه استراحت بعد فیزیکمو بیام یه پست سرییییییع بزارم برم...

 

2-این آهنگ احسان خواجه امیری لعنتی لعنتی لعنتییییییییییییییییییییی!!!!!!!

 

3-جوِ پیش دانشگاهی...جو سال چهارم...جو کنکور...جو برنامه ریزی ...جو جولون دادن مشاور مشاور مشاور.... تو خوابم مشاورای بزرگوار مدرسه و قلم چی و اموزشگارو میبینم تو خواب حس میکنم دارم دفتر برنامه ریزی پر میکنم و ساعت جمع میزنم..از صب به محیا و سارا یه ریز گفتم امروز روز خوبیه بارون داره و مهم تر کههههه پاییزه...هرچند که زنگ اول ریاضی داریم ولی روز خوبیه و خوبم بود تا زنگ زبان...من پارسال و پیارسال ینی من نه!ما پارسال و پیارسال یه معلم زبان داشتیم عاشقش بودیم...محشر بود محشر...امسال یه معلمی داریم که اول لاف بوده بعد دست و پا دراورده تعریفشو پارسال خیلی شنیده بودیم اشک بچه ها رو درمیاره و فقط ادا و اصوله خلاصه که امروز سر یه کلمه که نمیتونستم از رو تخته بخونم داشتم از سارا میپرسیدم اون چیه؟ جلو کل دوستام گفت خانوم برا شماااااااا داریم میگیم!!!!و خیره شد بمن چن ثانیه کلاسم تو یه سکوتی حال بهم زن فرو رفت!!!!!حالم گرفته شد اصن!!خیلی بداخلاق و یه جوریهههههه ایش:(

 

4-دو ساعت خوابیدم بعد مدرسه قشنگ خواب موندم دوییدم کلاس...اصلاااا تو هوای پاییزی حس هرچیییییزی هس جز درس و کلاااااااااس...انقد تو راه کلاس تو دلم غر زدم که الان فشاااااار بیار قبول شی که سال دیگه پاییز اینموقع مثل خر تو گل گیر نکرده باشی....

 

5-هیچوقت فکر نمیکردم بیام دوازدهم و سال اخر انقد اینشکلی باشه...انقد مبهم و گنگ و استرس اور...خیلی یه جوریه...خیلی عجیبه...ادما خیلی عجیب میشن...همه چی یه جور دیگه میشه واست...باید مقاوم بشی در برابر ببین تجربی ای؟؟؟بدبختی...و ازین حرفا...

 

6-از همه اینا بگذریم...بریم سررررر عکس اول این پست...حس خوبی به خودم میده گذاشتم استوریم گفتم اینجام بزارم شاید شمام از هر جا که هستین با دیدنش یه حس خیلی خوب بهتون دست بده...میدونید که این عکس حیاطمونه..اون دستم که منم:)))پیش گلام..حسن یوسفام و درخت نارنجمون که فکر میکردم پرتقاله..

پیچکایی که پیچیده تو دلش و درخت مو و حیاط نقلی و بارون و بوی نم و خاک و بارون برای من بسه واسه گرفتن یه ارااااااااااامش واسه ادامه...خیییییلی خوبه فک کنم این حیاط و پنجره اتاقم که رو بهشه و هروز دولا میشم از پنجره و بهش سر میزنم.. بی شک این اتفاق خوشگل و عاناچ یکی از لطفای خدا بمن بوده و بسسسس...

 

7-یکی بیاد بگه خواجه امیری چرا انقد خوبه؟؟؟؟؟شما گوش کن اخهههههههههههههههه!!!خیلیییی خوبه خیلی خیلی!!!

 

8-به گردن درد و کتف درد عادت کنیم یا چی؟://///

دلم برای تک تکتون تنگ شده...برای وبلاگتون نوشته هاتون...خوبید؟خوشید؟؟؟پاییز بهتون خوش میگذره؟:)

شبتون اروم:)

۰ ۰
Nazanin Eslah
۳۰ مهر ۰۱:۳۹

سحر جانممم رمز پستاتو میدی پلیز؟

پاسخ :

عزیزم رمز بعضی پستارو نمیتونم بدم 
بقیه ام هر پست رمز فرق داره هر پستی و خواستی بخونی نظر خصوصی بده که اگه ممکن بود بدم بهت❤
نازنین مریم
۲۹ مهر ۱۶:۴۱
وااااای سحر جونم  کجا بودی تو صد بار  وبتو چک کردم ولی پستات رفرش نشده بود برام 😕

پاسخ :

سلام عزیزدلم هستممم که پستم گذاشتم چنتا:)
همراه
۲۵ مهر ۰۰:۴۴
موفق باشی

پاسخ :

ممنونم همینطور شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان