روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

انگار دوباره خواب نمیخرد مرا...

_زندگی، قبل از هر چیز زندگی‌ست...
گُل می‌خواهد، موسیقی می‌خواهد، زیبایی می‌خواهد. زندگی، حتی اگر یکسره جنگیدن هم باشد، خستگی در کردن می‌خواهد، عطر شمعدانی‌ها را بوییدن می‌خواهد...
خشونت هست، قبول؛ اما خشونت، أصل که نیست، زایده است، انگل است، مرض است. ما باید به اصلمان برگردیم...
زخم را -که مظهر خشونت است- با زخم نمی‌بندند. با نوار نرم و پنبه پاک می‌بندند، با محبت، با عشق...
#نادر_ابراهیمی
#آتش_بدون_دود

پ.ن:

من دیدیم چهار پنج نفر تو وبلاگم دارن میچرخن گفتم نصف شبی این اهنگه مییچسبه... با هم گوش بدیم:) 

قول میدم اخرین پست امروز/شب باشه:))))))

۰ ۰
amir
۳۱ شهریور ۱۹:۱۷
ممنون از سایتتون، مطالب خوبی دارید
Dark. MH
۰۹ شهریور ۱۶:۰۷
نه منم همینجوریم...

پاسخ :

:)
Dark. MH
۰۹ شهریور ۰۳:۴۷
عالم و آدم با ابن آهنگ عشق میکنن
اینقد جاها با این آهنگ مشتری میگیرن
اینقدر جاها با این آهنگ عروسی راه میندازن
میزنن و میرقصن
اما من یه غم عجیبی رو حس میکنم تو این آهنگ
احساس میکنم کسی که داره میزنه یه غم بزرگی داره که با آهنگ زدن داره تخلیه میشه
اصلا بد دلم میگیره ...

پاسخ :

دقیقااااا منم همینطور حس میکنم اونی که داره میزنه خیلی مظلوم و دلتنگه این حسش منتقل میشه فک میکردم فقط خودمو اینجوری حس میکنم:)
Dark. MH
۰۹ شهریور ۰۳:۴۳
شب زنده دار

پاسخ :

هعی:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان