روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

عید می باشد خوش خوشانمان می باشد:))))

1-عیدمون کلی مباررررررک:)))همه ریختن خونه مامانبزرگمینا داستانِ بده بستونِ عیدی که من واقعا حوصله نداشتم موندم خونه درس بخونم..یکی از خوبیای کنکوری بودنم همینه اصلا که به بهونه درس خیلی جاها که نمیخوای بری و میپیچی و کلی میچسبه تا الان هرکاری کردم به جز درس خوندن:))))


2-پارسال به درجه ای از خودکفایی رسیده بودم که داشتم یه پروژه ی هیجان انگیز انجام میدادم و انجامم دادم خیلی چیز خووووبی شد ولی انقد سرم شلوغ  شد که نتیجه نهایی ش و اینجا نگفتم...اگه خواستید میزارم عکس اون پروژه ی به شدت خفن و:)))))


3-امسال پروژه مروژه نداریم چرا؟چون یه کنکوووووری وقت نداره اصلا سرشو بخارونه هاهاهاااااا:)))))این شد که خاله و مادر در تهیه و کیک و ازین عیدیای تزعینی و قرتی بازی اینا یه حرکتی زدن که من خودمم هنوز نمیدونم چه حرکتی:///


4-دیشب مامانم اومد تو اتاق برام چایی و کلوچه اورد بعد گفتم کلوچه از کجا گفت سوغاتی شماله گفتم کی رفته شمال؟؟؟؟؟گفت دایی اینا دیگه گفتم عه کی رفتن کی اومدن یا اصلا خیلی کم همو میبینیم سر ناهار و شام اینا...انقد بی خبرم از اطرافم من.....بیشترین مسیری که طی میکنم مسیر اتاق تا دسشویی و اشپزخونه و یخچال و میز تحریر و کتابخونس...همین...اتاقمم داره منفجر میشه از شدت شلوغی...یه دنیا کتاب توی ه کوه لباس مدفون شدن:)))))


5-عنوان خیلی یهووویی و خیلی مضحکانه رسید به ذهنم:////


6-بین وقتای ازادم واسه اون پست ثابته که گفتم بهتون دارم یه حرکتایی میزنم...


7-قفلیه این اهنگه و همین:))




۰ ۰
Noonamee
۰۹ شهریور ۰۱:۵۱
سلام عیدت مبارک 😆😆

پاسخ :

سلام ممنونم عید شمام مبارک:)
Dark. MH
۰۸ شهریور ۱۶:۲۰
این سوسول بازیا چیه باو؟!
سقوط آزاد

پاسخ :

ههههه خدانکنه
Dark. MH
۰۸ شهریور ۱۶:۱۳
وای از اون روزی که ۲ سال به خاطر سربازی عقب بیافته ://///
میکشم خودمو -_-

پاسخ :

خدانکنههه باز خوبه سربازی رفتن ما تصویب نشدددددددد

قرص برنج یا مرگ موش؟؟؟؟؟:))))کدومو میخوای؟:))))

البته اینا همش شوخییه قبولی تو  رو هواااا
Dark. MH
۰۸ شهریور ۱۴:۵۸
اسم پروژه میاد بهم میریزم :/
لعنت به کنکور که باعث توقف یه ساله ش شد -_-

پاسخ :

اره واقعا این کنکور یه سال هممونو الاف خوووووودش کرده ایش...
آرام :)
۰۸ شهریور ۱۴:۴۲
خخخخخخخخ

سحریییی 💃😚💃💃💃💃💃💃
بیا بغلم 🙆

پاسخ :

هههههه هوووووهوووو:))))))))
قربونت برمممم من
آرام :)
۰۸ شهریور ۱۴:۰۰
💃💃💃💃💃💃

بیا برقصیم 😜😅😍😚

پاسخ :

هههههههوووووووهوووووووو شلهههههه شلهههه شلهههههه هووووووووو جییییغ عقبیاااااااا حالا یه تکووووون اهاااااااااا:))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان