روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

غول های این یه سال:)

غول مرحله اول:تابستان و درس و ازمون و فیلان:))

غول مرحله دوم:مهر ماه ๏̯̃๏

غول مرحله سوم:امتحانات ترم اول(╥﹏╥)

غول مرحله چهارم:عید نوروز:(

غول مرحله پنجم:امتحان نهایی:"<

غول مرحله هفتم:کنکور◄.►

غول مرحله هشتم:نتایج و انتخاب رشتهό,ὸ

غول مرحله نهم:ماندن پشت کنکور و نتیجه ی بهتر تر یا نماندن=\

غول مرحله دهم:ورود به دانشگاه://///

و تمام....


پ.ن1:تموم شوووو زودتر یک ساله لعنتیییییییییی!!!!!!!!

پ.ن2:دلم مسافرت میخواد عجیب...فعلا دارم غول مرحله اول و هشتبلکو میکنم..دعا دعا دعااااا:)

پ.ن3:کلاس جبرانی امروز فیزیک سه و نیم تا هفت...ازمونک و جلسه فردا...تموم کردن برنامه و تحلیل ازمون،میشه بچه غوله مرحله ی اول:))))

پ.ن4:شمام مثل من ازین غولا دارین؟؟؟چنتا؟کدومش براتون خوفناک تره؟به نظرتون غول کدوم مرحله از همش سخت تره؟

۰ ۰
پرنیان
۰۳ شهریور ۲۰:۴۷
آذر ماهی جماعت کلا خاصه مخصوصا اگه دختر باشه و اسمش پرنیان باشه و من باشه...خخخخ.
البته بنده آذر ماهی نامبروانم.یکم بدنیا اومدم😂

پاسخ :

به به بعلهههه البته:)
دکتر روانشناس
۳۰ مرداد ۱۲:۱۴
انشاءالله که با خوبی و خوشی وارد دانشگاه بشید و این سال هم بزودی تموم بشه.  اگر دوست داشتید از مطالب آموزشی من در زمینه مشاوره تحصیلی در سایتم استفاده کنید تا راه صحیح رو بتونید انتخاب کرده و پیش بروید. 

پاسخ :

سلام ممنونم:)حتما
من دلم پاکه ...
۲۶ مرداد ۰۰:۵۶
نه عامووووو
بیخی ....برو عشق و صفا تو بکن ...خخخ😀😀
مثل من باش الان مسافرتم عشق و صفا حال میکنما ..اونم مشهد ☺☺☺
جااان خالی

پاسخ :

ای جانم عزیزم خوش بگذره بهت دعامون کن♥
yasna sadat
۲۴ مرداد ۱۹:۱۸
:))))
عاشقتم که

پاسخ :

مااااا بیشتر♥_♥
yasna sadat
۲۴ مرداد ۱۹:۱۳
یعنی تو از الان نگران عید و انتخاب رشته ای؟؟؟

نکن این کارو دختررررم...تمرکز کن رو الانت

پاسخ :

هههه تازه  فکر شوهر و جهیزیه ام بودم دیگه گفتم حیا کنم:)))))
Lυxυяγ ƅơɣ
۲۴ مرداد ۱۷:۳۳
پسرا یه غول دیگه ای بنام سربازی دارن :///

پاسخ :

اووووه اوه اره:////
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان