روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

از سری بهونه های کوچیک خوشبختی بگم یکم

سری بهونه های کوچیکه خوشبختی

1.مثل همیشه و هروقت حتی اگه سه بار پشت هم بزه شمال بازم برام سوغاتی میاره...ماه پیش محیا کوکی و لواشک اورد برام از شمال این دفعه ام غزل که اصلا نمیدیدم همو سرکلاس برام اورد..


2.مامانم اجازه داد رفتم خونه محیا اینا انقد خندیدیم و رقصیدیم نفهمیدیم کی گذشت...


3.عاشقتم شیمی ام...کی گفته استاد یه درسی نمیتونه دانش اموزو به درس علاقمند کنه؟؟؟شاید نه قطعا بهترین استاد شیمی دنیا استاد منه..انقد که ساعت هفت و رب گفتم نمیخواید برید و ما ازینکه انقد قشنگ یاد گرفته بودیم کف کرده بودیم...


4.دیروز کلاس ریاضی محیا با اصرار من اومد و بعدش ینی ساعت هشت که کلاس تموم شد رفتیم پیتزا و سیب زمینی خوردیم و رفتنیم اب طالبی خوردیم برگشتنی با اتوبوس اومدیم و یه مسیری تا خونه ام پیاده رفتیم خیلی خوش گذشت خلاصه...


5.اینترنت پرسرعتی که بعد از هزارتا مشقت وصل شه رو عایا نزارم رو سرم حلوا حلوا کنم؟؟؟


6.قراره پشتیبان فردا بزنگه حالمو بگیره ولی من در کمال ارامش کرکره رو کشیدم پایین قییییژ قیژ دو تا قفلاشم زدم و دو روز برنامه ی مضخرف پرحجم و انجام ندادم و استراحت کردم...


7.اس ام اس داد:"رفیق ینی پا به پات تا خود هدف نه امید دادن واسه رسیدن به هدف و اون رفیق تویی دوست دارم خواهری" من غررررق شعف و شااااادی شدم..


8.دیگه هیچی دیگه سعی میکنم وسط سختیا و درس خوندنا و اینا یکم خوش بگذرونم..



۰ ۰
یــ🦋گـ🌈 ـانـ🌞ـه
۰۳ مرداد ۲۰:۰۲
عه سلام خوبی خوشحالم هنوز فعالیت میکنی بعد از یک سال وبتو پیدا کردم ازدوباره💜خوشحالم که هستی هنوز
:)

پاسخ :

سلام ممنون شما خوبی
مرسی که انقد لطف داری
نازنین مریم
۰۲ مرداد ۱۴:۵۳
سلام اجی جونم چطوری؟ هاها ها امسال کنکور داری😈😂😂😂
و من هم باید۱۰ماهه دیگه انتخاب رشته کنم😇 
 
چقد خوبه که تهران وی ای پی و اینا داره  تو مسیر به ادم کلی خوش میگزره 
ولی ما دور ترین نقطه شهرمون ۳۰تا۴۵ دقیقه س 😂 خوبه شهر صنعتیم و بیشتر از مساحتش ادم توشه😐 وللش

 هنوزم مثله قبلا عشق میکنم با خوندن پستات کلی انرژی میگیرم ولی هنوز به این نتیجه نرسیدم که عایا  شما ادم رنگی هسی؟

پاسخ :

سلام عزیزم خوبی؟اره دیگه نوبتیم باشه نوبت منه...ای جان موفق باشی...
عههه
مرسی عزیزم لطف داری
ادم رنگی؟
آرام :)
۰۲ مرداد ۱۳:۵۵
موفق باشی کوشولو 💜

پاسخ :

همچنین♥
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان