روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

من از اینگونه کلافگی بیزار است...

حتی یک نفر را نداشتم که با او دردودل کنم !

کسی باشد که بهش بگویم دوستش دارم ...

میفهمی ؟ می‌دانی عشق یعنی چی ؟

خیال نمی‌کنم بفهمی !

هیچکس نمیداند من چه حالی دارم، هیچکس !

دلم از تنهایی می‌پوسید ،

و دردهای ناگفتنی توی دلم تلمبار می‌شد ...

آدم عاشق باشد و نتواند به کسی بگوید ،

غم‌انگیز نیست ...؟!


 عباس معروفی

 سالِ بلوا


پ.ن:داشت از سرماخوردگی میمرد و از برنامه سه روز عقب افتاده بود...

۰ ۰
yasna sadat
۲۸ تیر ۲۱:۱۴
قربووونت عزیزمیییی;***

بپر بغلم:))

پاسخ :

من فداتشمممم لاووووجونم♥
آقای هرمیت
۲۸ تیر ۰۲:۰۹
وای گفتی :)))))
شعری که واسش سرودمو داری هنوز ؟ برام بفرستی :))))

پاسخ :

اره:))))تو همین وبلاگم نوشتمش رمزیشم کردم-_- پیداش کنم میفرستم برات:))))
yasna sadat
۲۷ تیر ۱۴:۰۰
خسسسسته نباشی سحر جونم:)

پاسخ :

وایییییی یسناااا چقد دلم برات تنگ شدهههه فداتشم منننن بیا بغلم اصننن
شَفِـ ـقَّت
۲۷ تیر ۱۲:۱۸
قشنگِ :) . وآ کی داشت از سرماخوردگی می مرد؟! 0_o .

پاسخ :

قشنگ که تویی♥♡
من مننننن:(
آقای هرمیت
۲۷ تیر ۱۰:۲۸
میبینم که بچه هاى بیان دارن دونه دونه عاشق میشن :))))

پاسخ :

اقااااااااا تو دیگه چرا این حرفو میزنی؟؟؟من عشقم ریشه داره^_^الاغه رو یادته نه؟؟؟؟؟:))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان