روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

خدایی که درست وقتی خیییییلی حالم بده اتفاقای خوب میذاره تو دامنم....خداجانم♥♡

اصلا مهم نیست که نصف شبه و خسته و کوفته بعد ساااعت ها تازه تونستم دینی و تموم کنم...مهم اینه یه سری اتفاقای قشنگ قشنگ برام افتاد ظرف این چند روز که تلخی دو تا پست قبل و که با یه حال وحشتناک بد نوشتم و شست و برد...میخوام الان که هنوز تازس اتفاقا و وقتی به یادش میوفتم ذوق میکنم بگم...

_زنگ ناهار بود...دم آب خوری داشتم بطریمو پر میکردم ماعده و فاطمه هم بودن...یهو گفتن عهههه سحز داشتیم دربارت حرف میزدیممم عکست و کی گرفتی؟

هنگ نگاشون کردم گفتم عکس چیه؟؟؟؟؟؟؟:/

ماعده گفت بااااابا عکست که زدن تو راهرو رو دیگه:/

من:تو راهرو؟؟؟؟؟؟؟؟

فاطمه:سحرررررر عه واسه رتبت

بطری از دستم افتاد رتبمممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اره دیگه مقاله نویسی اول شدی

چییییییییی؟؟؟؟؟

بعله تو فقط اول شووووو

دیگه بغل و روبوسی و جیغ جیغ و....پرواز کردم سمت راهرو و دیدم بعلهههههه زده سحرسحریان رتبه یک مقاله نویسی

غشششش خوشالی و خرذوقی بودم و نیشم تا ناکجا ابااااد باز بود...انقد که یادم رفت برم پیش معاون پرورشیمون که فرستاده بود دنبالم...یاسمنم طراحیش اول شد....

یه اتفاق خوب دیگه اینکه امتحان ریاضیمو عالی دادم....

اتفاق خوب دیگه اینکه اولین بارون بهاری وقتی بود که سرخوش یه نفس عمیق از راحتی امتحان و اینکه تونستم همرو جواب بدم کشیدم پیش محیا و دوستام بودم و خندیدم و چقددددددددر به من مدرسه خوش گذشت امروز...

دعا بفرمایید دینی و بقیه امتحانارم تا اخر خوب بدهیم

شب خوش:)

۰ ۰
yasna sadat
۱۹ فروردين ۱۹:۰۳
به به مباااااااااارک باشه خیلی حس خوووووبیه واقعا:)

پاسخ :

ممنون عزیزم
اره واقعن:)♥
نازنین مریم
۱۹ فروردين ۱۷:۱۴
اجی 
 سلام
رمز پستاتو بده 😕

پاسخ :

گذاشتم خصوصی بمونن برای پستای رمزدار بعدی اگه نوشتم بهت رمز میدم حتما♥
جناب قدح
۱۹ فروردين ۱۱:۲۹
سلام :)

زندگیتون همیشه پر از اتفاقات خوب ...

پاسخ :

سلام ممنونم همچنین برای شما:)
علیــ ـرضا
۱۹ فروردين ۰۸:۵۸
خدا رو شکر

پاسخ :

:)
حوا ...
۱۹ فروردين ۰۴:۳۰
چه خوب که بهت خوش گذشته :)

پاسخ :

چه خوب که انقد مهربونی:)♥♡
Tina Ahmadi
۱۹ فروردين ۰۲:۱۵
سلام
خوشحالم که امروز اینقدر اتفاق های خوبی واست رخ داده
لحظاتت پر اتفاقای خوبب 
انشالله دینی رو هم عالی میدی
شبت آروم

پاسخ :

سلام ممنون واسه انرژی مثبتت♥♥♥♥
مرسی ممنوووونم:) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان