روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

موقت:)

به خاطر یه سری دلیل  مجبور شدم پستارو رمز دار کنم خیلی وقت بود میخواستم اینکارو کنم ولی خب امروز عزمم و جزم کردم و پستارو رمز دار کردم (هرچند میخواستم وبلاگ و رمز دار کنم ولی نتونستم اگر شما میدونین لطفا راهنماییم کنین) خلاصه اگر بازم به من لطف داشتین و خواستین منو  بخونین حتما بهم بگین بهتون رمز بدم اگرم همینجوری میخوندین و میلی ندارین ادامه بدین به خوندنم مرسی تا اینجاشم منت سر من گذاشتین و خوندین یا نخوندین یا هرچی ممنون واسه محبتتون یاعلی:)

۰ ۰
Aylin Ahmadi
۰۵ آذر ۲۱:۳۶
اگه دوست داشتی به من هم رمز بده 
کلا مطلب هایی که میزاری رو دوست دارم

پاسخ :

حتما ممنونم:)
ستایش
۰۵ آذر ۱۹:۰۸
عاقا منم رمز میخام
ولی هیچجوری نمیتونی بهم بدی آخه...!

پاسخ :

اره:(

میخوای ایمیلتو بده بفرستم برات
yasna sadat
۰۵ آذر ۱۸:۴۵
رمز پیلیز
:)

پاسخ :

چش:)
نازنین مریم
۰۵ آذر ۱۲:۳۹
میدونسی  بهترین اجی  مجازی؟؟؟
  اصل میدی؟😍😘
محسن رحمانی
۰۴ آذر ۲۱:۲۲
یعنی به ما رمز تعلق نمگیره :(

پاسخ :

میگیره:)
محسن رحمانی
۰۴ آذر ۲۰:۵۱
رمز .تشکر. 

پاسخ :

:)
حوری دخت
۰۴ آذر ۲۰:۴۷
سلام دلت خواست بمنم بگو رمزت رو

پاسخ :

رو چشمم حتما:)
آرام :)
۰۴ آذر ۲۰:۲۳
میشه منم داشته باشم رمززز؟

پاسخ :

حتما حتما:)
پسر مشرقی
۰۴ آذر ۲۰:۰۷
ما که می خونیمت ولی تو فکر نکنم!

پاسخ :

ماعم میخونیمت باور کن:)
Aban ..
۰۴ آذر ۱۹:۵۶
میشه به منم بدى ؟:

پاسخ :

بله چرا نشه حتما:)
Unknown 96
۰۴ آذر ۱۶:۴۳
سلام 🤔 چرا 
اگه دوست داشتی بده من میخونم

پاسخ :

حتما حتما فقط وبتو بستیییی نمیتونم بفرستم واست:(
نازنین مریم
۰۴ آذر ۱۶:۰۰
از همین  الان  بگما
 من روزی سه  چهار بار به عشق پستای  تو میام بیان
 رمز  ندی  خودمو داااار میزنم😑 

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان