روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

:)

چرا دیگه نمیشه نوشت؟؟؟:)


شهاب مظفری شمارم دیوونه میکنه با آهنگاش؟؟؟




۰ ۰
ستایش
۰۴ آذر ۱۵:۳۷
عاقاااااااا
سحررررررررر
من رمز ندارم که
قبووووووول نیس
من همیشه خاموش میخونمت

پاسخ :

هاهاها:)
علیـ ــر ضــا
۲۲ مهر ۱۴:۱۷
می‌بریم گفتیم کلاس بزاریم 😂😂 
ما با هر آهنگی خوی میگیریم 😍💯

پاسخ :

ساااااااچ ع وااااووووو هههههه
Aramam .F
۲۱ مهر ۱۸:۴۰
نیدونم...
خوب بود:)

پاسخ :

:)
علیـ ــر ضــا
۲۰ مهر ۲۰:۱۱
ما از اینا لذت نمی‌برم 😐

پاسخ :

:)
شاهین ام
۲۰ مهر ۱۹:۲۴
توصیه میکنم آهنگ فرنگیس عماد رام رو گوش کنین هرچند قدیمیه،با سیاوش قمیشی که این اهنگ رو باز خونی کرده.

پاسخ :

عههه جدددیییییی؟؟؟؟؟؟ ممنونم مرسی:)
Va hid
۱۹ مهر ۱۷:۳۸
چرا؟!!

شهاب مظفری!!!!!!! خوب بود!!


دلت شاد!!!!!

پاسخ :

اشفتگی ذهنی:))

ممنون همچنین:)
Hossein MK
۱۹ مهر ۱۷:۲۵
نمیدونم والا

+ما که اینارو گوش نمیدیم 

پاسخ :

:)
پسر مشرقی
۱۹ مهر ۱۷:۰۸
برای من دلیلش نداشتن آرامش ذهنیه نه کمبود فرصت و یا گرفتار شدن میون کلی کار...

پاسخ :

واسه منم همینه دقیقا کار و...بهونس فقط!
یا๛ گُلے
۱۹ مهر ۱۷:۰۷
فکر کردم فقط منم ک نمیتونم بنویسم ! :)

پاسخ :

نه تنها نیستی ما نیز عاجزانیم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان