روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

تنهایی😢

روزایی که خسته و کوفته از مدرسه میای مامانت خونه نیست یا سرکاره رو باید گِل گرفت...!

۰ ۰
Nazanin Eslah
۱۷ آذر ۱۵:۰۸
الان  با  وبم‌اومدم  
 پاک نشده!😐

پاسخ :

:)
نازنین مریم
۱۶ آذر ۲۰:۵۲
اجییییبی ینی چی  هی پست میزاری  من نمیتونم بخونم  خوب رمزو  بده فدات شم😯 بیا تو وبم رمزو‌بزار تو پیام های خصوصی

پاسخ :

نمیتونم اخه وبتو پاک کردی عزیزم 
Nazanin Eslah
۱۱ آذر ۱۹:۱۳
اجی  رمز  چی شد پس  قربونت برم؟ دق کردم  چهار روز 😐
ستایش
۱۱ آذر ۱۵:۰۳
وای سحر دلم میخاد خودمو بزنم
ینی من اینجوری دارم بال بال میزنم برا رمز وبت ؟!؟!
خواهرم من چگونه رمز را از شما دوست گلم دریافت کنم دقیقا
راستی دخی آذر ماهی پیش پیش تفلدت مبارک باشه!

سحر جان ستایش رمز میخام
اصلا عنوانا رو که نگا میکنم حسرت میخورم
اذیتم نکن دیگه !

پاسخ :

:(

چجوووری رمز بدم بهت خب؟:(

فداتشمممممم مرسی

عه من غلط کنم بخوام اذیتت کنم
نازنین مریم
۰۹ آذر ۲۲:۰۷
اجی رمز  پست جدیده  بی زحمت😘

پاسخ :

خصوصی نظر بده لطفا
نازنین مریم
۰۴ آذر ۱۵:۵۷
اخههه واسه چی خوووو🤢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
نازنین مریم
۰۴ آذر ۱۵:۵۰
سلام  اجی واسه چی همه پستارو رمز دار کردی😕

پاسخ :

:)
Faber Castel
۰۴ مهر ۱۶:۳۷
از این جمله فاصله بگیری زندگی بی دردسرتری داری
باور کن :)

پاسخ :

مرسی از راهنماییت:)
Aramam .F
۰۴ مهر ۰۷:۵۵
دقیییییییییقا:/

پاسخ :

:(
حمید
۰۳ مهر ۲۱:۵۹
وبلاگ خوبی دارید...
لینک شدید...
اگه خواستید من رو هم لینک کنید...

پاسخ :

ممنونم:)

Faber Castel
۰۳ مهر ۱۸:۱۸
انتظارتو پایین بیاری همه چی حله :)

پاسخ :

انتظاره زیادی نیست دیگه انصافاااااا:/
Hossein MK
۰۳ مهر ۱۳:۲۸
عجب ...

پاسخ :

مش رجب😝
سکوت عشق
۰۲ مهر ۲۳:۴۷
اینا که اسمش تنهایی نیست
من عمریه دارم تنهایی و به دور از خانواده زندگی میکنم
خوش باشید دوران مدرسه بهترین دوران است!

پاسخ :

شاید نباشه:)
انشالله برگردین پیششون:)
ممنونم همچنین🌹
Va hid
۰۲ مهر ۲۲:۳۰
واقعا!!!!!!!!!!

پاسخ :

:)
علی آقا:)
۰۲ مهر ۱۷:۴۶
اره والا،من که ازمدرسه خونه
میومدم،بادوستام میرفتم
گردش

پاسخ :

چخوب:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان