روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

دوشواری دارد!

بعد از کار تو معدن سخت ترین کاره دنیا کشیدن خط چشم صاف و  قرینه با اون یکی چشمه:){دستمال مرطوب را برمیداردخط چشم را برای هزارمین بار پاک میکند و دوباره تلاش میکند}

۰ ۰
SHIVA gh.s
۲۹ شهریور ۲۲:۱۳
برات میفرستم تو اینستا چیجوری قرینه بکشی

پاسخ :

ههههه دمت  گرم
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۲۹ شهریور ۰۹:۳۶
استغفرالله...
میگم دیدم یارو 2 ساعت هی میکشه هی پاک میکنه -_-

پاسخ :

:/
عجبز...درهرصورت کاره بسیار سختیه:/
همدم تنها
۲۹ شهریور ۰۱:۲۸
ب امید موفقیت 😊

پاسخ :

انشاالله:)همدم تنها چن وختی بود نبودی خوش برگشتی:)
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۲۸ شهریور ۲۱:۳۱
خط چشم کشیدن :|

پاسخ :

ینی پتانسیل اینو داری بکشی؟؟؟؟؟
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۲۸ شهریور ۲۰:۴۶
اینقد توی عروسیا دیدمممممممممم

پاسخ :

خط چش دیــــــدددددییییییییییییییی؟
یــاسـᓄـךּ ●‿●
۲۸ شهریور ۱۹:۰۲
میفهممت خیلی سخته :))

پاسخ :

خیییلی😂❤
ستایش
۲۸ شهریور ۱۸:۳۱
با خودم عهد بستم دیگه به چشام دست نزنم
ولی خدایی سخته
من ی بار خاله ام برام ریمل زد موقع تمیز کردنش عمه خاله مو گرفتم زیر بار فحش
چشام تا چار روز باد کرد
کلا چشمای آذر ماهیا اسپشاله همزاد جون
نه میشه خط چشم کشید
از اینورم که من کلا حساسیت دارم
من و این نظر کوتاه محاله محاله!
راستی بیا دیگه یکم بیشتر روشن شدم
الان تو محلول الکترولیت نیمه قوی قرار دارم برا همین بیشتر نظر میزارم
هههههه

پاسخ :

عخ عخ عخ...
ن من چشام ب ریمل حساس نیس
اووو یس بله بله:))
تو الکترولیتت بموووون میخوام پست کش دار بزارم😂
کلمات
۲۸ شهریور ۱۶:۴۰
چه جالب 
فک کنم واقعا کار سختی باشه :)

پاسخ :

خیلی سخت:)
Faber Castel
۲۸ شهریور ۱۶:۳۲
یعنی می خوای بگی نمی خوای بالاخره یادش بگیری؟ :)

پاسخ :

مقداری سختهه:/
Hossein MK
۲۸ شهریور ۱۶:۲۲
بله خسته نباشید :) !

پاسخ :

سپااااااس گذارانیم:)
Faber Castel
۲۸ شهریور ۱۶:۲۱
دوشواری؟! استاد میشی توش :)

پاسخ :

یس دوشواری:/


نه بااااااااابااااا اون چشم یه جوری درمیاد این یه جوری:( اصن نمیشه لنتی:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان