روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

چراااااااااااااااااااااا با من اینکارو کردی؟:////

یک ماه پیش با خالم بودیم...یه  عینک دودی خریدم حدود450تومن.....چقدم زورم اومد:/....تا امروز نزده بودمش...امروز میخواستم برم کلاس وسوسه شدم این عینک دودیم و بزنم!!!!بعد کلاس ازششدت گرما رسیدم خونه کولر و عینک دودی و مقنعه ارو شوت کردم رو مبل  کولر و زدم...یه لیوان اب خوردم رفتم لباسامو عوض کردم مشغول گشت و گذار تو تلگرام شدم....یک ساعت بعد یهو دیدم فنچک اومده لنگون لنگون با لپای اویزون و چشای متعجب و عینک دودیمو گرفته دستش بعد میگه سحر این واسه توعه؟؟؟میگم اره چطور...میگه نمیدونم چرا نشستم رو مبل یهو صدا داد.....تازه برش داشتم یهو دستشم درومد...بیا بزن سرجاش!!!!!!!!!!!!!!اخه چرااااا تو شکوندی لنتی من کیو بزنممممممممممممممم خالی شم الان؟؟!!!!!!!!

۰ ۰
SHIVA gh.s
۲۱ مرداد ۲۱:۱۸
تقصیر تو نبوداااااا
اصلااااااا
بچه باید حواسشو جمع کنه :(

پاسخ :

اوهوم فقط توووووو منو درک میکنی والااااااا ایش:)
*❤✿✿✿( مهتاب )✿✿✿❤*
۱۹ مرداد ۱۶:۴۵
سعلام گلم
وبت محشره
اگه موافق بودی اب تبادل لینک بیا و خبرم کن^-^

پاسخ :

سلام ممنون لطف داری:)
پسرک فضایی
۱۸ مرداد ۰۱:۱۹
میگم اگه پوله مفته بده به من :|

پاسخ :

مارک بود لنتی وگرنه من پول به این چیزا نمیدم ولا:/ :)))))))))))
علیـ ــر ضــا
۱۷ مرداد ۲۳:۲۲
بیا منو بزن 😂😂😂
منم همچین حس های دارم بیشتر اوقات 😐

پاسخ :

ههههه نه الان اروم شدم مرسی از فداکاریت:)))))


واقعا چ وعضیه!:)
Maryam
۱۷ مرداد ۲۱:۱۴
سلام 
اوه نه !!!! ۴۵۰ تومان !!!!!!! یا ابوالفضل 
خب تقصیر خودت بود دیگه باید مانتو و اینا رو شوت می کردی رو مبل بعد می رفتی تو اتاقت ، نه اینکه همه رو عین لاکچری ها شوت کنی بعد بشکنه زارررررررررر بزنی اتو خفا روت نشه به کسی بگی چون تیپ لاکچریت خراب شه 
ولی خارج از شوخی و لاکچری پاکچری ، بدتر از من نباش تو مرتب باش 

پاسخ :

منکه مرتبممممم اصن باید حواسشو جم کنه بچه:)))
خان بلاگستان
۱۷ مرداد ۲۱:۰۶
خخخخخخخخخخخ تا شما باشی شلخته بازی در نیارید :دی 

پاسخ :

معرسی واقعا:/
ղმբმʂ .
۱۷ مرداد ۲۱:۰۶
اخی عزیزم
یکم خودتو بزن ک دیگه عینکتو نشودی رو مبل خخخ
بعدشم فدای سرت خخخخخ

پاسخ :

هههه
 وااااای یاد پولیی ک داددم پاش میوفتم اتیش میگیرم :/
yasna sadat
۱۷ مرداد ۲۱:۰۴
حیففففففففففففففففف

پاسخ :

عینکمممممممم:"(
Aramam .F
۱۷ مرداد ۲۱:۰۲
ای وای...
واقعا چراااا؟

پاسخ :

وااااقعااااااااا چرا!
.. parinaz
۱۷ مرداد ۲۱:۰۲
من جاى تو بودم یه عربده سرش میکشیدم 
وجدانا خیلى صبورى

پاسخ :

کبودششش کردم:))
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۱۷ مرداد ۲۰:۵۹
دختره 4 درصدی -________-

پاسخ :

هههههه وااااااااااایییییی  هههههههههه:))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان