روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

شکــــــــــرت خدا جونی😍❤🙏

درسته که خیلی خیلی وسواسی و بد درس میخونم و تا یه چیزی و قورت ندم نمیرم سره بعدی و واسه همینه تا صبببب بعضی وقتا یه چیزیو تموم میکنم

🎈

درسته که این اولین امتحان تو عمرم بود که شبش کلا نخوابیدم و یه درس اولشم موند


🎈

درسته که ادبیات خییییییلی زیاد بود و وقت ما کم...

🎈

درسته که خیییلی حرص خوردم سره دوتا درس کشدار و مسخره که دهما قشنگ میدونن کودومارو میگم 

🎈

درسته زحررررر کشیدم و خوتدممم و انقد راه رفتم که زانوم ذوق ذوق میکنه

🎈

درسته امتحانم چار صفحه پر بود و واسه منی که تقریبا درو کرده بودم کتابو اسون بود خیلی اسون

🎈


درسته سره جلسه داشتم رو برگه به معنای واقعی کلمه بیهوش میشدم

🎈


درسته روزه بودم و میگفتم نکنهههه سرجلسه کم بیارم،غش کنم!

🎈

همه اینا درسته


عوضش الاااان با یه حاله عالی😍،نمره عالی😊،اولین بیسته کارنامم بعد دینی😻 اومدم خونه یا تشنگیییی با لباسای مدرسممم نشستم و رو به رو کولر و تا مرز مرررررگ و بیهوووشیم، امااااااااا اماااااااا امااااااااا قبلش تصمیم گرفتم تو لیست ادمای زندگیم که ته دفترچه خاطراتمه سه نفر و خط بزنم،یه خط قرررررمز...اینکه تازگیااا خیلی جدی وقتی یکیو و از زندگیم خط میزنم حتی دیگه ارنجه دست چپمم حسابش نمیکنم و حرص نمیخورم و بهش نگاهم نمیکنم،بهترین و جدیدترین و قشنگ ترین حس دنیاس...حالم خیلی بهتر از قبله خودشونم فهمیدن که دیگه کلا کاری ندارم باهاشون این ایده یادم بمونه 


قبل از پ.ن:اقااااا اینکهههه پسرای همسن خودمون امروز افتادن دنبال منو مهدسه و معاون سگ اخلاقمون دید و از چشاش دهنی ازتون صاف کنم قشنگ داشت میزد بیرون،ینی من زنده خواهم ماند؟بهههه ما چهعه خب اونا افتادن دنبال ما😾😣😏این کلن خودش یه پسته شرحش....کلی دردسر شد اما حالِ خوبم خراب نکرد که هیچ دوبرابرم کرد😅😝معاونمونم بره گمشه فعلا بهش نمی اندیشم😁ولی یادم بندازین قضیشو بگم بخندیم:))


پ.ن:پیشاپیش بگم شیمی خر است؟یا برم بخونم ببینم هیچی بارم نی دوباره بیام بنویسم شیمی خر است؟😅

۰ ۰
SHIVA gh.s
۲۷ خرداد ۱۹:۰۶
وااااااااااااااااییییییییییییییییییییی 40 بیت بود با کلی کلمه ://////

پاسخ :

خیییلی معلوم بود?!😅
♪بانو هانیـ♪
۱۶ خرداد ۱۰:۲۴
:))))
حوری دخت
۱۵ خرداد ۲۳:۰۶
واای چ درس خون مث دوران مدرسه و دبیرستان خودم..
ولی الان بیا ببین منو
موفق باشی عزیزم

پاسخ :

من؟😅
فدات🌹🌷🌸
یــاسـᓄـךּ ●‿●
۱۵ خرداد ۱۶:۰۹
شیمی واقعا خر است من فردا امتحان شیمی دارم ولی حس می کنم تا اینجای کار هیچی بلد نیست :) واییی :(

پاسخ :

اصلا احساس تنهایی نکن عزیزم:)❤
negin
۱۵ خرداد ۱۱:۰۵
عالییی

پاسخ :

❤❤❤❤❤
پسرک فضایی
۱۳ خرداد ۱۷:۰۹
زحر کشیدی؟ :\

پاسخ :

معلوم نیس؟:))))
ستایش
۱۳ خرداد ۱۵:۱۴
شیمی که خیلی خره در اون اصن شکی نیس....

سحر من سه شنبه زیست دارم
الان دارم بخش گیاهی رو میخونم تا فردا با حوصله برم بخش جانوری
خیلی میترسم:////

اون درس بلندا منظورت در سایه سار نخل ولایت و اون یکی دیگه که همه اش میگه تو را جنوب نامیدمه، عاره؟!؟!
خیلی مزخرفن
من انقد خوندم اونا رو آخرش ی بیست و پنج صدم معنی ازش آورد
انقد خودمو فحش دادم که چقد وقت براش گذاشتم که حد نداش

ما سه تا امتحان دیگه داریم
بیست و دوم تموم میشه
شما چی؟!؟!



ایشالا معدلامون از ترم یک بهتر میشه همزاد جان غمت نباشه

یکی از بهترین اتفاقاتی که میشه در آینده بیفته اینه که منو همزاد جان ی دانشگاه قبول شیم
جالب میشه هااااااااا...


از غزل چه خبر؟!؟!
چن وقتیه ازش نگفتی، خوبه؟

پاسخ :

البتهههه:)

وای زیست:////من هیچیی یادم نی ازشششش:///

نترس معلمتون ا برا ما بدتر نی ک سولای کنکورو بده سوالاش انقد سخته که مخ کلاسمون17عه همیشه بیس نداریم کلا ما:/موفق میشی عزیزم:)

نه:)))درس دوازده و سیزده:)))گردافرید و رستم و اشکبوسه کوفتی:///

ما چارتا دیگه داریم و بیس و نهم تمومیم:)

اره ههههه:)

خبر خاصی نیس بیشتر تو مجازی باهمیم تا مدرسه هههه:)

بله ممنون از محبتت:)
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۱۳ خرداد ۱۲:۵۹
بیا من بهت شیمی یاد بدم

پاسخ :

تعارف اومد نیومد داره عا:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان