روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

استرس ریاضی وادارمان کرد این وقت صبح بنویسم خب!

انقدر استرس داشتم که از دیشب تا الان به جز یه چرت کوچیک یه سره تو جام غلت زدم واقعانم نمیدونم دلیل این همه استرسم واسه چیه!تو دلم میگم میری یا عالی میدی اون امتحانه بی صاحابو یا گند میزنی و معدلت کم میشه که فدا سرت یا تجدید میشی زبونت لااااال دیگه بالاتر از سیاهی که رنگی نی😣!بعد میگم واااای نکنه...نکنه....نکنه:/ولیییی الان که چشامو بسته بودم و تو استرس هی نفس عمیق میکشیدم و دلم بالا پایین میشد، ذهنم پر کشید اینجایی که همیشه میومدم استرسامو خالی میکردم و میگفتم واسم دعا کنین...!(شیمی و یادتونه😂)اینجایی که همیشه وقتی مینویسم و میرم بعدش واقعا ارومه ارومم...خب این اخرین امتحان استرس زا بعد از فیزیکه،امتحان ریاضیه امروز و دادن ینی برداشتن وزنه های شش صد کیلویی از شونه های من...هوووووف😤
انفد دلم میخواد یه دلللل سیر بیام بنویسم قولشم دادم به خودم حتی😂 که اگه خوب دادی امتحانتو با یه مشمبا تنقلات از سوپرمارکت جلوی کوووولر رو مبل میشینی وبلاگ مینویسی و اهنگ گوش میدی اگه نه هم که اینکه بازم اینکارو مبکنی فقط بدون تنقلات😁درهرررررحال امیدوارم همتووووووون امتحاناتونو شیک و عالی بدین:)🌹




پ.ن:اولین رور ماه رمضون بری امتحان بدی واسه اولین بار تو عمرت!ثبت شدن داره😉

پ.ن بعدی:انقدرررر حواسم پی خوندن بود که سحر وقتی بیدار شدم یادم رفت حتی سحری بخورم...هی گفتم الان میرم الان میرم دیگه اذان و گفتن...بعد ماه مانم اومده میگه عههه تو مگه میخواستی روزه بگیری؟😅


پ.ن بعدی تر:اقا کاش یه دکمه داشتیم میزدیمش فول خواب میشدیم!الاااان قشنگ کل اتاق دوره سرم داره میچرخه،قفلی نزنم سر جلسه😰


دیگه بای تا بعد امتحان😉
۰ ۰
SHIVA gh.s
۳۱ خرداد ۲۰:۳۲
تاریخُ ریاضی 😩
منتظر بودم فقط بگذرن😵
تاریخ شدم ۱۲/۳۰ ریاضی هم ۱۹/۲۵😂
خنگ نیسدم ب خدا ولی تاریخ رو اصن نمیفهمم یه معلمم داریم میاد روخونی میکنه میره😡

پاسخ :

اووووووه آفرین بابا :))))

باااااااااااباااا اصلا عحیب نیس تاریخ و قبول شی حله اخه چیه این تاریخ؟؟؟؟بخدا همه بدبختیای ادم تو همین تاریخ و امتحانش خلاصه میشه حالا از مطالعات و دفاعی که من یه عالمه غر زدم تو وبلاگم بخونی میبینی اصلا عجیب نیس هیچکی نمیتونه باش ارتباط برقرار کنه ههههه:)

اره بابا معلم جغرافیه مام همینطوریه:///
علی
۰۹ خرداد ۱۲:۳۰
سلام وبلاگ به این خوبی ندیدم
موفق باشی

پاسخ :

لطف دارین:)
ستایش
۰۷ خرداد ۱۴:۳۲
سحر خیلی امتحان ریاضی  خوب بود
صبح داشتم از استرس میمردم
ولی وقتی دیدم تو امتحانتو خوب دادی خیالم راحت شد همزاد جان:)
هر چی سر تو بیاد سر منم میاد دیگه
خخخخخخخ
ای بابا پست طولانیت کو؟!؟!؟!

پاسخ :

خداروشکر خداروشکر:)

هههه😂

دینیم تمومممم بشه به عنوان جااایزه بخودم، میام مینویسم اگر تموم شه😂
ستایش
۰۶ خرداد ۱۸:۲۳
حالا که عالی دادی من منتظرم از خود نیشابور تا تهران پست بزاری
یعنی از هشتصد کیلومتر به بالاهااااااااا

پاسخ :

ههههههه😂بله بله اتفاقا چون خیلی حالم خوبه تصمیم به این کار دارم امشب دینی و تموم کنم فردا صب یا اخرشب استارتشو میزنمممم😉
nily :)
۰۶ خرداد ۱۶:۳۱
خوب دادی امتحانتو؟ D:

خوش به حالت سحر... :( تموم شدن >_<

پاسخ :

ارههههه اولین بار بعد از امتحان ریاضییی انقد شاد بودم😂

اره شیمی و زیستم که اسونن الکی مثلا😜😒
یــاسـᓄـךּ ●‿●
۰۶ خرداد ۱۴:۰۳
چیکار کردی امتحانو حالا سحرجان؟

پاسخ :

عالییییییه عالی:)
Bahar Alone
۰۶ خرداد ۱۱:۲۲
:))))سحر سحری نخورده😂😆😉😘

پاسخ :

همون😂😅❤❤❤💋💓💗
ستایش
۰۶ خرداد ۱۰:۵۳
ما فردا امتحان ریاضی داریم وااااااااای
هععععی خواهر جان
ایشالا امتحانت عالی میشه
برای منم دعا کن
دوستت میدارم همزاد جانم!:)))))
آخه چقدر دیگه تشابه ما امتحان ریاضی داریم شمام دارین.‌..
البته با ی روز تاخیر ، خخخخخخخ:))))

پاسخ :

واهای اروم بااااااش اصلاااانم استرس نداشته باش عیزم:)
فدای تو💗
چشمممممممم
عزیزمی💋💜
وای میبینی تروخداااا😂
.. parinaz
۰۶ خرداد ۱۰:۳۹
ایشالله خوب دادى منم امروز ریاضى داشتم دادم الان تموم شد

پاسخ :

بیستیم رفیق ب امید تابستووون و ترکوندن😉✌
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان