روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

میریم که امتحان ریاضی و😁💩

میریم واسه امتحان ریاضی:/دقیقا میتونم بگم هیچی بلد نیستم:/فقط چون دلم واسه بچه ها تنگ شده میرم:/انشاعم مخش گغته بووود :/گفته گزارشتون تایپ شده باشه:/عکس و فیلمم میخواد از گزارشمون:/میدونم کلا ترم اول به هیشکی بیس نداده ترم دومم نمیدم حالا بجای هیژده میخواد بده هیفده یا سیزده بده خب:/گودزیلا:/دیشب رسیدیم خونه:/انگار تو دریااااای ارامش غرق شدم:/خونه خوبههه:/یه عالمه حرف دارم:/حال ندارم:/استرس ریاضیم ندارم:/غزل میگف یا میری گند میزنی یا خوب میدی دیگه چرا خودت و اذیت میکنی:/فقط ب کمک امدادهای غیبی انشالله💪

۰ ۰
Miss pocker face
۲۳ فروردين ۱۵:۱۴
ول کن بابا این نشد امتحان بعدی (منکه ورژن درس خوندم اینجوری بود ) تازه امتحانی بعدیم گند میزدم :)

پاسخ :

نه اخه من خیلی سرکلاس اکتیوم و میشه داوطلب تختم بعد امروز معلممون مث یاااغی بم نگا میکرد میگف سحریانننن امرووووز فقط نبینمتت😂😂😂😂میگف یه سولایی و اشتباه نوشتی شک کردم برگه ی تو باشه خلاصه پشیمون شدم کاش میخوندم البته مریض بودم خودش یه ماجرا داره که شاید نوشتمش:))
Miss pocker face
۲۱ فروردين ۱۴:۵۵
چی شد سحر ؟ امتحانو خوب دادی ؟؟؟؟ 

پاسخ :

نههه انگار ارث باباشونو میخواسن به درک والا😜
یــاسـᓄـךּ ●‿●
۱۹ فروردين ۱۹:۵۱
موفق باشی با اون امداد های غیبی ! :)
تو کلاس ما که هیچی به من یاری نمیده !

پاسخ :

فقط دوتاشووون واقعا نعمتیه😍تو کلاسمون دیدن حریفمون نمیشن گرچه الف و ب تقسیم کردن همرو😁😁😁😁
تو که ماشالله درسخونی احتیاج نداری عزیزم😘
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۱۹ فروردين ۱۶:۰۹
امداد های غیبی کمکت کنه صلوات...

پاسخ :

کمک کرد خیلی کم اونیم که رسوند غلط بود
محسن خان
۱۹ فروردين ۰۹:۴۸
 تقلب همون امداد غیبی منتهی اسمش بد در رفته :دی خخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

البته😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان