روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

روز اول عیدی😒

دیروز خیلییییی اختیااارییییییی مامانم گف سحر پاشو برو خونه عمت اینا سوییچ ماشین و بردار بیار بریم...حوصله نداشتم ولی میخواستم تو هوای ابررری راه برم یکم حوصلم بیاد سرجاش پاشدم دوتا جغله ام راه افتادن دنبالم(اسما،زهرا) رفتم از همون تو حیاط سوییچ و گرفتم که عمم گف سحر بیااااا تو چای ریختم بخور بعد میری...رفتم نشستم چایی خوردیم اومدم بیام که زنگ زدن و مهمون اومد حالا کی؟کسی که دششششمنمه کسی که بدم میاد ازش متنفررررم و چشم دیدنشو ندارم ...حالا لباسامم شیک نبود...لباس تو خونه ای معمولی.. شلوار طوسی و زیرسارافونی طوسی با سارافون مشکی و شال مشکی...ناچارا وایستادم سلام کردم با همه...از دماااغ فیییل افتاده ی میمون اومد تو(ببخشید من خیلی عصبانیم) ادب حکم میکرد سلام کنم... سلام کردم اروم ولی همینجوری اونور و نگا کرد و رف ...هنگ کردم...رسماااااا ضایه شدم انقددددر حرصم گرفت و عصابم خورد شد خدامیدونهههه... ناخونامو میکردم تو دستم و تو دلم هرچی از دهنم در اومد بهش گفتم شایدم تقصیر خودم بود بهش سلام کردم...سلام کردن به حیییلیا اشتبااااس...حس کردم غرورم لههه شد...داشتم خفه میشدم رفتم بیرون و عصنم نفهمیدم کجا رسیدم به باغ...برا عمم بود مشکلی نداش... برای اینکه جیغ نزنم از حرص ،دوییدم..رسیدم ته ت باغ صدای سگ میومد نمیخواستم گذشته تکرار شه و بعضیا بیان خودشونو نشون بدن... انقدر دوییدم نفسم بالا نمیومد رفتم خونه و نشستم تو اتاق درم بستم هیشکی نبود چن قطره اشک میتونست حالمو بهتر کنه و کرد ... تو دلم فررریاد زدم اگه حالتو نگیرم سحر نیستم بچه پرووووووی ایکبیری...

۰ ۰
yasna sadat
۰۵ فروردين ۰۲:۰۲
ارزش گریه داشت اون شخص ایکبیری؟

پاسخ :

نه واقعاااا
🍁 غزاله زند
۰۲ فروردين ۱۶:۴۶
میدونی بعضی‌ها لیاقت سلام کردن و بخشش بخاطر عید روندارن.چون خودشون هم نمیخوان و اصلا آدم نیستن!
تو هم اشتباهی نکردی.تو با توحه به شأن و فرهنگ و اخلاق صحیحت سلام کردی،اون خر و بی‌فرهنگ بود و مثله همون خری که عرض کردم سرش رو انداخت پایین و رفت.
جای ناراحتی نداره که :) 

پاسخ :

اره دقیقا دشمنی منو ایشونم از تابستونه پارساله من اومدم مثلا یه بار از در دوستی وارد شم سال نوعی دیدم ادم بیشور بیشوره چه سال جدید چه قدیم:)
ببر بنگال
۰۲ فروردين ۱۰:۳۶
چرا آخه خوب عیده خوب نیست از هم دلخور باشید .کار اون شخص هم درست نبوده .
ای کاش به جای قهر و دعوا همه باهم خوب باشن . 

پاسخ :

من با همه اینجوری نیسم فقط ایشون رو مخمه باید ادب شه

من باکسی مشکلی ندارم ولی خوب کسی اینجوری رفتارکنه حالشو میگیرم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان