روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

ما میخوایم باهم بریم سفر اوووووفی اوووووفیییییی:)))

اقاااا این اخر سالی چه وضعیه عصن نمیشه به هیچ کاری رسید و یهو بخودت میای میبینی شب شده:/

و منم براتون پست طولاتی اماده کرده بودم و گفتم سه قسمتش کنم و اون قسمت اولشو پابلیش کنم عصن نشدددد ...

 الان داریم اماده میشیم بریم سفر اوفی اوفی:))ولی قبل از سال تحویییل باید حتما بنویسم سه تا پست پدر مادر دار:)))فعلا که من پتم و مامانم مت و داریم تند تند کارامونو میکنیم حتی دیده شده با صووورت من رفتم تو دیوار😅 بپریم بریم پیش پدر و ساعت ده بلیت داریم اومدم بگم خوبی بدی دیدین حلااال کنید بالاخره راهه دیگه ...

همینا دیگه سعی کردم خییییلی خلاصه بگم روزای اخرسالتون اروم رفقا:)

۰ ۰
ببر بنگال
۲۹ اسفند ۰۸:۵۰
با سلام در آستانه فرا رسیدن "عید نوروز باستانی" و طمطراق پیک بهار نوان و آغاز سال نو تبریک و تهنیت
صمیمانه را تقدیم شما و خانواده محترمتان داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی،
سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندیم.
سال نو مبارک

پاسخ :

ممنونم خیلییییی:)

سال نو شمام مبارک🌷
yasna sadat
۲۹ اسفند ۰۰:۰۹
خوش بگذره:)

پاسخ :

فداتشم🌸
ببر بنگال
۲۸ اسفند ۲۰:۱۱
سفرتون بخیر وبی خطر .خوش بگذره.

پاسخ :

خیلی مرسے🌹
maryam
۲۸ اسفند ۱۷:۲۰
سلام
خوش به حالتون
اما خدایی جدی میگی تو دیوار رفتی !!!

پاسخ :

سلام:)

جات خالی

اره😂
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۲۸ اسفند ۱۶:۵۷
خالی بستم بابا عزیزی :)
بنویس بازم ازون پستا

پاسخ :

فداتم تاج سری:)

چشم حتما
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۲۸ اسفند ۱۶:۴۶
حلالت نمیکنم بابت اون عکسایی که میزاشتی :||||
چقد دلمون خواست:|||

پاسخ :

وای😂😅
نه دیگههه حلال کن😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان