روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

سحر دخــــــترنازم😂😅

کی گفته ما دخترا نمیتونیم دعوا کنیم؟!😡

امروز سره برنامه ای که یه اقاهه اومده بود شر و ور میگفت منو حانیه داشتیم دوز بازی میکردیم تو کاغذ حالا دختره از پشت انگشت شصت پاش تو پک و پهلومه صداش تو گوشمه مث چی میخنده و جیغ جیغ میکنه اینا به کنار دوستش یه چیزی بش گف از خنده چپه شد رو کمره من دیگه قاطی کردم گفتممم جم کن خودتو خرس گنده خجالتم نمیکشه لـــوس(کلا امروز قاطی بودم😂)هیچی دیگه:

دوستش(کوتوله واویلا):هوووو

من:تو کلات

اون:چیه خیلی شاخی

من:شاخ تویی که رو سره گاوی

اون:.....(فوش داد)

من:باباته

صبا و غزل اینا تازه اومده بودن حانیه بشون گفته بود داستان چیه

 تا من گفتم "باباته" پوکیدن از خنده😅بعد خواستن چیزی بگن بشگون گرفتم دستشو دختره فک نکنه من بلد نیسم از حقم دفاع کنم هیچی دیگه ادامش:

اون:بابای تووووعه

من:هفت جدددددد و ابادته ایکـــــبیری

معاونمون اومد گف چیشده بچه هام گفتن خانوم از اول که پاش تو چش سحر بود بعدم پاچه میگیره فوشم میده

دممممشون گرم😂بردنش دفتر زنگ ناهارم اومده بود پیش ما با دوستاش میخواست سره حرف و باز کنه حالا فک کنید چجوری برگشته میگه اسمه شما چیه؟پوزخند زدم رفتم سره کلاس انقد بدمممم میاد از ادمای چاپلوس😒


اینم بگمممم برم سر مخشام😁

برای مسابقات شطرنج دوم شدم که به اول تا سوم هم مدل دادن هم کادو کوله دادن حالا من خواستم برم یهو دوستام دست و جیغ بگید چی میگفتن؟😂😂😂سحـــــــــردخترههههه نازم سحررررر دختره نااااااازم هوووهووووو😂😂😂وای خندم گرفته بود جم و جور کردم لبخندمو زدمممم عکس گرفتن اومدم پیششون پوکیدم از خنده با اینکه خیلیییی داغون بود عصابم ولی پیششون همیشه عالیم فردا و پس فردام این برنامه ی مسخره ی اقاهه که میاد حرف میزنه مام باید بش گوش بدیم هی😒انقدم بلند حررررف میزنهههه نمیزاره بخوابییییم

فردا گوشی ببریم باز مدرسه جشنواره غذاس تعداد شرکت کننده های کلاسمون زیاده فیزیکه زنگ چهارم پررررر عرعررررر😂😍گوشی ببریممممم عرعر😍😍😝😜

۰ ۰
ستایش
۱۷ بهمن ۲۳:۱۱
همیشه انقد خوشحال باشی
بابا بسی شادم کردی دختر ناز...
سحر اگه بدونی چقده من خوشحال شدم که نگو
انرژی مثبت باحالی بود بعد اون همه پست غمگینانه:(
آفرییییین خوشم اومد
موفق باشی دختر ناز:)))
همدم تنها
۱۷ بهمن ۲۱:۴۸
من چیزی نمیگم فقط قول بده نزنی منو 😢
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۱۷ بهمن ۲۱:۳۵
#تیکه
شاخ واس سر گاوه...
تو هم که تاج سر ننه باباتی :)

باباته :|
قائدتا عمه یا کس دیگه باید میشدا...

اینم سحر :)
♪بانو هانیـ♪
۱۷ بهمن ۲۱:۲۶
^____^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان