روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

قررررربونت برم الهی الهی الهی نیم وجبی❤

اومده خونمون...منم نشستم دارم زیست میخونم با همون قد کوتاش (من نمیدونم این بچه چرا قد نمیکشه هنوووز تا زانوی منه قدش هههه)میاد تو اتاق میزنه رو پام میگه سحرررررر؟

اسما:زیرلب میگه "وای چقد خرخونه" 

فک میکنه نمیشنوم هههه

من:میگم عههه چرا میزنی؟ چته؟

اسما:چته چیه بی ادب از سنت خجالت بکش!

من:خیلی بی ادب شدیااا اسما چی کار داری؟؟؟؟

اسما:پاشو بریم!

من:چی چی پاشو بریم،کجا بریم ؟

اسما:بریم برف بازی بعد سنفی(سلفی😅) بگیریم منم اینجوری جست(ژست) بگیرم(لباشو غنچه کرده) بعد سنفی رو بزار اینساگران(اینستاگرام) ببین چقد لایک میخوره

من:اووووهه اسما بیا برو بیا برو کارتونت شروع شد نیم وجبی

اسما:جییییغ میای یا...؟

من:یا چی؟؟؟

اسما:یا میرم به پارسا میگم بیاد بخورتت ههههههه 

من:اســـــــــما برو بیرون ببینم..مامااااان بیا اینو ببر

اسما:خوب گریه نکن میگم نیاد بخورتت هههه پاشو بریم

زندااااییی یه چیزی به این بگو

حالا مامانم از اون سره خونه:

سحــــــــر ببین بچه چی میخواد دیگه هی بهونش میندازی

من:|

من:برو حاضر شو

حالا تیپش:

پالتووووی صورتیش با دستکشای طوسیش روشون یه شکوفه صورتیه چکمه طوسی کلاهه طوسی صورتی نصف موهاشم کج ریخته بیرون این یکیو از خوووودم یادگرفته قربونش بشم هههه

 اسما:سحررررر رژ لب صورتیت کجا بود؟

من:بیاااااا برووووو بچه پرو

باشه حالا غیرتی نشو حاضر شو

اسانسور و زدیم رفتیم پایین

تو حیاط نزدیک بود سه بار بیوفته با مخ رو زمین که هربار از آرنج کش میومد تو دست من هی😂دره حیاطـو باز کردم میگه سحر من دسشویی دارم برگردیم:|||


ادامه دارد...

۰ ۰
همدم تنها
۱۵ بهمن ۰۱:۱۱
مث خودته پ

پاسخ :

نه نه من تکذیب میکنم😂
ببر بنگال
۱۴ بهمن ۲۳:۴۵
خخخخخخخخخخخخخخخ
خداحفظش کنه.

پاسخ :

ممنون😂🌷🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان