روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

کلا امسال، 20 شده جن منم که بسم الله:)

زنگ تفریح داری ساندویج میزنی مثلا بیاد سره کلاس بت بگه سحرررررررر بالاترین نمره ی انشا تو دهماااا شدی هههه میفهمییی روانی تو دهما


 با ذوق بگی چند؟؟؟


بگه 18 و هفتاد و پنج:////


 دیگه حساب کنید سره کلاس درگیری معلممون که استاااااااد دانشگاهم هستن با بچه ها چه مدلی بود که بچه ها بلند بلند جوابشو میدادن از حرص(ادبیاتم این معلمه طرح کرده بود سوالاشو قشنگگگگگگگ گند زدم از هرجا معلممون گفته بود نمیاد این ورداشته بود سوال داده بود و از 24 تا سوال 4 تاش واسه پیارسال بود!)

امروز من خواب بودم همش سره کلاس!!!اصلانم انشا برام مهم نبود17...18 یا صفر کما اینکه صب به بچه ها میگفتم انشا تک ماده قبول میکنن منو هههه خیلی بد نمره میده هوف....

از طرفی هانیه ام(خرخونه خرخونا ینی ازونا که امروز به معلم انشامون گف خانوووووووم زانوتون درد میکرد خوب شد؟؟؟؟خوبید؟؟؟یا مثلا وقتی معلمه حرف میزنه این هی سر تکون میده و تایید میکنه) نمرش شد 18 از ذووووووووق گریه میکرد میگفت وای من خیلی خونده بودم خانومممم نوزدش نمیکنید!!!!!


فیزیک جانم که کلی دردسر کشیدم برا خوندنش هههه دو فصلو اصلا نخونده بودم!!!! واقعا شدم17!!!!


 قشنگ خجالت میکشیدم تو چشای معلممون نگاه کنم کلاسیا 18...19 نهایتا 17 و هفتاد و پنج زااااارت بزنه و ترمم بشه 17 خیلی بده ینی فاجعس عا!!!!


بیخیاااااااااال همشون برن گم شن من عاشق پرتقالاااااااااای توپول موپلووووومونم که همه از دم پوکن هههه خوش ظاهر و بد باطنایه دوست داشتنی!


برا انشا اینم بگم واقعاااا امروز محو شدم معلممون کلا اگه فهمیده باشین یه جوریه ینی خیییییییلی یه جوریه قبلنم گفتم انگار!

 بعد غزل که هم جغرافیشو هم انشا به معنای واقعییییی گند زده بود اومدم بش دلداری بدممممم گفتم دیوونهههه مرادیه(معلم انشاعس) چیــــــــزو(فوش سانسور میشود اینجا بچه رد میشه:)) ) ول کن حالا این مرادیه چیز پشت سرم بوووود و من انگااااااااار اب سسسسررررررد ریختن رو سرم اب شدم رفتم ته زمین غزلم با دهن باااز نگاش میچرخید بین ما و من وقتی به خودم اومدم که همه رفته بودن سره کلاس حدود یه رب بعد پپپپپپپپپپپپپپپپق زدیم ریره خنده واقعا معلمی که خیلی عقده ایه باید بیشتر ازینا بش فوش داد چه بسا جلویه خودش عصن:)))))

نکته اخلاقی:کلا به معلماتون فوش ندید که بخواید اینطوری تو وبلاگتون کارتونو ماسمالی کنید ههههه و من الله توفیق


حالاااااااااااااااااااااااااااااااااا


برای خستگی در کردنِ اخرین امتحان چه کنیم؟پیتزا یا لازانیا؟:))))


آهنگ و فیلم و کتاب یا خواب و سفارش رنگی رنگی؟:)))


ویولن تمیزکاری اتاق یا وب گردی؟:))))))


هیچ کودووووووووووووووووووووووووووووم فقط خواااااااااااااااب:)


در نظرات این پست هرگونه فوش محترمانه که ناموسی و اینا نباشد بههههههههه معلم انشایماااااااان ازاااااااااااااد میباشد نفسسسسسس کششششششش:)



۰ ۰
مهدی
۲۷ دی ۱۰:۲۶
الان باوجود اینستاگرام دیگ کسی وبلاگ نویسی نمیکنه شماهم یه استثنایی

پاسخ :

درسته ولی هرکدومشونم یه لذت خاصی داره ضمن اینکه بعضیا مثل من که محیط اینستاگرام براشو.ن سنگینه تو هردوتاش فعالیت دارن ولی تو اینستاگرام محدودتر:)

وبلاگ نویسای دیگه ایم هستنا:)
Kimia Kaviani
۲۶ دی ۰۷:۰۷
Man ke fek konam bade emtehanamoon ke charshanbe tamoom shod ye 2 roozi khabidam , behtarin kar hamoon khabe baba , begir bekhab bikhial donya

پاسخ :

هههه خوب کاری کردی😂

منم خوابیدم مث خررررس ساعت ۳ ظهر خوابیدم ده شب بیدار شدم😅😅😅تا صب نگهبانی میدادم😂
فاطمه نظری
۲۵ دی ۱۸:۳۶
:)
رشتت چیه؟

پاسخ :

تجربی:)
مکاترونیک خودرو
۲۵ دی ۱۶:۲۱
درس رابایددردانشگاه خواند
خانه جای درس خواندن نیست
بادرس خواندن دردانشگته قول میدهیم با12پاس میشویدمیریدیه گوشه سرکارکارگری....

پاسخ :

هههه واقعاااا😂
ستایش
۲۵ دی ۱۵:۲۷
چشامو با سیخ کبریت وا نگه داشتم پستتو خوندم...
ببین تا چه حد وبت در اولویت کاریه منه...
الان دارم میپکم از خواب
بیدار شدم میام فوشش میدم
بای فعلا...

پاسخ :

ای جانم عزیزم❤

برو بخواب من نیم ساعته بیدار شدم😂

بیااا رگباااااری ببندا😉
yasiii hk
۲۵ دی ۱۳:۳۰
فیزیک که خوب شدی ! من دارم دعا می کنم رد نشده باشم :دی

پاسخ :

خیلی بده اخه چیزایی رو که بلد نبودم درست نوشتم اونایی که بلد بودم و اشتب نوشتم یه سوالشم کلا جا انداختم ینی سوختمااااا😂
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۲۵ دی ۱۲:۳۹
خدایی خر خون نیستم...
خر خون بودم دروس عمومی با بد بختی نمره نمیگرفتم که
دروس تخصصی :)

پاسخ :

شوخی کردم بابا:)

البته:)

فیزیکمون:)
Tamana .....
۲۵ دی ۱۲:۳۵
کلا شانس نداریاااا

پاسخ :

کلااااااا از بیخ و بنه:///
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۲۵ دی ۱۲:۳۳
بیب...
بدترین فوش :|
مردتیکه کتانژانت...
ریاضی ایستگا کرده منو...
میگه بالا 19....
زیر 20...
19 و بیست و 5 و نیم و هفتاد و 5 هم نشدم :|

فقط هندسه :)
25 :)

پاسخ :

هرچیییییییییییییی فوش بلدی بده به روح پر فتووووح معلم انشای خیر ندیده ی ما نسلللللللللش منقرض شه به حق علی!:////////

ههههه باو خرخون بعد بیا بگو من نمیخونم هیچی ایش:))))

هندستون.... زیستمون:)

معلمش وای وای:)

28:)
مهیار شجاع
۲۵ دی ۱۲:۳۲
والله من همیشه با فارسی و انشا مشکل دارم :|
انگار نفرین شدس
تا مرز بیست میرم یهو یه سوال مزخرف میاد :|

پاسخ :

هههه لامصبااااااااا نمیزارن که اخه یه بیست بگیریم اه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان