روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

روزه جمعه ای....من خوابمممممممم میااااااد!!!

روز جمعه باشه،قشنگ مـــــست و ملنگ خواب باشی،مامانتتتتت بیاد تو اتاقت چراغ و روشن کنهههه،با تلفنمممم حرف بزنه و از زیر پتووو و تختت تا کمد لباسات و حتی جاجورابیت دنبال فیشه نمیدونم چی چی باشه وااااای واااای تازه بعدش صدای کوفتی تلفن بره رو مختتتتت از ناچاری حسن فری و که با موهاااات گره خورده رو بازکنی با چشای بسته اهنگ بزاری و بری تو اعماق پتووو درحال رفتن به اون دنیا مامانت بیاد بیدارت کنه سحرررررر پاشو پاشو درس بخون فردا امتحان داری شبم میخوایم بریم فرودگاه این جمله رو مااااامانم انقد گفت انقددددد گفت انقد گفتتتتت😡😤😠😓😩😩😩.....اخهههه من دلم نمیاد به یدونه عمه ش که انقد خوبههههه و برام لواشک درست میکنه فوش بدم خـــــب ماااااامااااااان این چه حرکتیههههه اخهههه😤😓😓😓😣😣😩

سهراب جون قایقت در چه وضعیتیه؟جا ندااااره؟؟؟؟😡😤😓😖😩

۰ ۰
ستایش
۲۵ دی ۱۵:۲۴
اوهوم زیست داشتیم
تموم شد
لامصب چهل تا نیم نمره داد
هععععی
ولی خوب دادم خدایا بسی شکرت
الانم فقط آمادگی مونده که چهارشنبه اس
من برم بخوابم که دیشب فقط دو ساعت خوابیدم برا این زیست
عصرت غروبی!
بای فعلا...

پاسخ :

زیست خیلی حجمش زیاد بود ولی سخت نبود منم سرش زیاد حرص خوردم و دو ساعت خوابیدم ولی خوب بود با اینکه سوالاشم زیاد بود😅
yasiii hk
۲۴ دی ۲۱:۰۸
سهراب فکر کنم باید با کشتی بره 80 ملیون آدم که تو قایق جا نمیشن ! :دی

پاسخ :

منم باس ببره حتما:)))
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۲۴ دی ۲۰:۲۵
:|
الان که بیشتر حساب میکنم هندسه هیچی بارم نیست :|

پاسخ :

طبیعیه:)))
ستایش
۲۴ دی ۱۶:۵۹
ها؟!
چی پرسیدی؟!؟!
نفهمیدم...

پاسخ :

منظورم از امت، امتحانه:)

امتحان زیست دارید مگه احیانن؟:)
ستایش
۲۴ دی ۱۲:۲۰
الهی پ توام مثه منی
منم از شیش صبح بیدار کردن پاشو زیست بخون شب جایی دعوتیم
من:
😨😶😑😴😲😕
مامانم:
😤😬😠😡😎

جریانیه به خدا!!!
زیستو چه گلی به سرم بگیرم
ی خط میخونم باز دوباره از سرخط
نیم ساعته رو همین ی خط گیرم...

پاسخ :

اوه اوه مگه امت زیست داری؟
جودی آبوت
۲۴ دی ۱۱:۵۶
الهی الهی
این امتحانات تموم میشد بچه ها یه نفسی می کشیدن

:)

پاسخ :

بخداااا😓😖

له شدیم ینی زیره بار این امتحانا
ببر بنگال
۲۴ دی ۱۱:۵۲
 سهراب گفت کرایش 250000 تومانه :دی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

نههه نمی ارزه😅
Laya ●~●
۲۴ دی ۱۰:۰۵
آخیییییی
من چی بگم که مهمونی دعوتیم فرداهم امتحان دادم😖😖

پاسخ :

وااای خداااا به دادت برسه من از بوق سگ دارم میخونم هنوز دوتا درس مونده تازه بدون استان😩😩
Afshin √
۲۴ دی ۰۹:۰۶
آخییییییییی

پاسخ :

😓😓😩😫
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان