روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

خطاب به سحر درونم

گور پدر اون همه گریه و دبه دبه هق هق زیر پتویه پریشب

بغض دیشب

ناراحتی و سکوت امروز

امتحان ادبیات فردا

جغرافیه شمبه

نفس عمیق بکش و

بستنی و لواشکت و بزن:)

۰ ۰
مجتبی مطوری
۲۳ دی ۲۰:۴۷
یعنی داشتیم فاز میگرفتیما |:
تا اینکه رسیدم به بستنی و لواشک😂
یهو گشنه ام شد^^

پاسخ :

هههه😅😅😅😅

اخ اخ حالا اشکال نداره عمه ی بیچارم فقط😂حالا خوبه عکسشونو نذاشتم😅
פـریـر ...
۲۲ دی ۱۸:۵۴
بیخیال دنیا...
حال خودتو خودت خوب کن...

اینا همش میگذره و میشه خاطره عزیزدلم :*

پاسخ :

هی

فداتم من😘😘😘
منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
۲۱ دی ۲۱:۵۸
منم فردا امتحان ادبیات دارم..

پاسخ :

موفق باشی:)
جودی آبوت
۲۱ دی ۲۱:۳۰
هوا سرده،بستنی نخور یه وقت خزای نکرده مریض میشی وسط امتحانات

ادبیات که عشق ِ
جغرافیا هم دوس داشتم😊

موفق باشی ان شاالله

پاسخ :

هههه نه دیگه رهگذر جونم ته تهاشه این امتحانای کوفتی:)

وااایییی نهههه هیچوقت نتونستم فرق جناس و سجع و تشخیص بدم هیچوقت:)))))))بمیرهههه الهی بخندیم:))))

واااااااااییی:)))

فداتم من:)
SHIVA gh.s
۲۱ دی ۲۱:۲۷
۲تا پستع جدیدمو ببین
+چرا تو اینقد خونسردی اخههههه؟

پاسخ :

بله:)

نهههههههههههه دروووون حددددددم دیگعععععع:/
همدم تنها
۲۱ دی ۲۰:۴۹
دلم خواست 😋

پاسخ :

انقد تررررررررش بوووود روش نمکم زدیممممم ینی هییییییییی نمک زدیمممم هیییی خوردیممممممم:)))))

ههههه فوش ندیا:)))))))
## Alone
۲۱ دی ۲۰:۱۲
شمبه:///
میخای ازین بسته های اموزش زبان فارسی برات بخرم:))))

پاسخ :

چراااااا توووو و فاطی با شمبههه گفتن من مووووشکول دارید اخه؟:)))))))

تو مجازیم یکی باید مثلش پیدا شه:)))))

اغا دیگه نمیگم خوبه؟:)))
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۲۱ دی ۱۹:۲۴
لباشک :)

پاسخ :

ترش:)نمک:)اوف:))
yasiii hk
۲۱ دی ۱۹:۰۷
من لواشک می خوام :)
منم امتحان ادبیات دارم فردا هیچی هم نخوندم پس هم دردیم :دی

پاسخ :

:))

اخ اخ موفق باشیم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان