روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

خانوم دکترتون امتحان فرداشو.......!!!!😅

انگار نه انگار فردا امتحان فیزیککککک داره

گلاشو آب میده با حوصله اتاقشو میریزه جم میکنه لباس نو برمیداره میره حموم میاد موهاشو اتو میکشه با عطر دوش میگیره میره به استقبال معشوووووق جان(ویولن و عرض میکنم منحرفه عزیز😜)هی ویلون میزنه دلش غنجججج میره اتاقشم یکم بیشتر از بقیه روزا غررررق نوره ولی هوا سرده سررررده😅ساعت پنج بازم حس درس خوندنش نمیاد میشینه سره اهنگ دانلود کردن و رقصیدننننن و اینا ساعت شیش بازم حس درس نمیاد میره عروسونه (عصرونه)درست میکنه میشینهههه عروسونه میخوره و ساعت هفت رضایت میده کتابو میزنه زیر بغل و ولو میشه جلوی سرامیکای رادیوتور و از خواااب بیهوش میشه ساعت نه پا میشه تا ده درس جدید و نگاه میکنه و میشینه سره گوشی:|

همراه کاسه ی چهههه کنم چهههههههه کنم و مقداری فوش به خود نوشت:

خداااایااااا دارم از استرس میمیرممممم دعا کنید فردا تک نشم😰من شونصدتا تسبیح صلوات نذر کردم خدا به هررررکی فردا امتحان داره کمک کنه من یه صلوات میفرستم و یه مشت یه مشت خاک میریزم رو کلممممممم شمام دعا یادتون نره😊ممنون😍

۰ ۰
جودی آبوت
۰۵ دی ۱۴:۱۷
ان شاالله ک بخوبی پشت سر گذاشتی

پاسخ :

عزیزمی:)
SHIVA gh.s
۰۵ دی ۱۱:۱۱
خانوم دکتر خنگ ندیدع بودم :)

پاسخ :

خنگ؟:/
mahya B.m
۰۵ دی ۰۰:۰۷
امتحان چیکار کردی؟

پاسخ :

خیییییییلییی شیک گند زدم:)
مکاترونیک خودرو
۰۴ دی ۱۶:۱۴
20بشی 80تاصلواتارومن میفرستممم

ایشاالله 20میشی
خانم دکتربلاگی

پاسخ :

ممنونم:)

خیلی سپاسگذارم:)
mahya B.m
۰۴ دی ۱۱:۴۹
این همه اهمیت دادنت به درس رو بذاریم کجای دلمون آخه.
هیچی نخوندی که😂😂😂

پاسخ :

اره باوا:)
yasi adkd
۰۴ دی ۱۱:۳۳
من امتحان دینی داشتم امروز عالی هم دادم
امیدوارم تو همم خوب بدی امتحانتو :)

پاسخ :

فردا داررررررررم من ای باباباااااااااا:///////
ملیحه :)
۰۴ دی ۱۰:۴۳
چه بانمک نوشتی:)
ان شالله موفق میشی

پاسخ :

:)

فداتم:)
ببر بنگال
۰۴ دی ۱۰:۳۵
وقتی چیزی نخوندید دعا که فایده نداره .

پاسخ :

اول اینکه قبلا خوندم دوم اینکه چرا دعا فایده نداره؟همبن دعاها بود که من تونستم دوتا فصل و کامل جواب بدم و یه فصل و نصفه:/
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۰۴ دی ۰۶:۳۶
ای وای منم ریاضی دارم...

پاسخ :

اوه اوه موفق باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان