روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

ثبت خاطره ها۳-ششم آذر۹۵

سرماخوردگی😓😫

تب و لرز😩

زیر شیش تا پتو گلبافتِ دو نفره چسبیده به شوفی جون(شوف عاج)😁😅

انشااااا از یه معلم انشایی که استاااده دانشگاهه و هرکی هفده میگیره کلاشو میندازه هوا نووووزده گرفتم و این یعنی اوج خوشبختی😍


مراسم لهو و لعب  و رقص در کلااااااس😅


برنامه ی گوشی بردن سرکلاسه فردا طی گردهمایی امروز صبح😂


برنامه مسافرت😍😍😍


آش رشته ی داااااغ😋


بار زدن اسما و اوردن به خانه مان و یه دل سیـــــر ماچ ماچیش کردن(خودش سرماخورده دیگه ماچ من اثری در انتقال ویروس نداره دیگه تا این حد میتونم به علمتون بیفزایم ههههه😂😅


۹روز تا مای هپی مپی😉🎊🎉


خدایاااااا شکرررررررت😊

۰ ۰
ستایش
۰۷ آذر ۱۵:۰۴
ما والا یکی از بچه های کلاسمون هر روز گوشی میاره
که اونم از صفحه های کتاب عکس میگیره تو امتحان تقلب کنه
هعععی
من دستم تو آتله سحر 
همه امتحان میدن تقلب میکنن 
حالا من بدون تقلب نمره ام بیست و پنج صدم کم داره
این انصاف نیس...
مام این چن روز تعطیلی میریم بجنورد
خونه خاله گراااام
خیلی خوشحالم
ولی لامصب بعدش کلی امتحان داریم

پاسخ :

تنهایی حال نمیده:)

ما درون حدم نیسیم:////

اخی ایشالله خوب میشی گلم:)

من خودم اصلا نمیتونم تقلب بگیرم تنقدد ضااااااااایه میپرسم چی که معلم میفهمه هههه ولی میزارم همه از رو تقلب کنن:)

به سلامتی:)

طبیعیه مام همینطوریم نخون بابا:)
Bahar Alone
۰۶ آذر ۲۲:۲۲
شوف عاج؟؟؟ شوفی جون؟؟ :||| من حرفی ندارم^_^

پاسخ :

:)))

یه فرهنگ لغات باس بزنم:)
ژولیوس هاخ
۰۶ آذر ۱۹:۱۰
پیشاپیش مبارک:)
مراسم لهو و لعب که برای ما جزو روزمره جاتمونه 
اگه ثبت خاطرات کنم نمینویسمش :))

پاسخ :

ممنون:)اسم شما به منظور اول تبریک گوینده به مناسبت تولدم از پیششششش از مای هپی مپییییی ذخیره گردید تماس فررررررررررررررت:)

خیلیم خوب اصلا جز واجباته:)
آرین :)
۰۶ آذر ۱۸:۲۵
ما که چهارشنبه ها ورزش داریم میریم یه سالنى که نیم ساعت از مدرسه فاصله داره ، زنگ اخرم هست ورزشمون کلا گوشی میارن بچه ها
ولى یه خرى رفت لو داد از روز بعدش گوشى هارو معلم ورزشمون گرفت :| البته من اون روز نیوردمش 😂😂
همون موقعی که شما برنامه مسافرت دارین (احتمالا از دوشنبه اى که میاد تا جمعه) من هر روزش از ساعت هشت صبح تا دوازده و دو تا شیش عصرش کلاس دارم :|
تو که تجربى هستی باید بدونى سرماخوردگى ویروسش در بدن هر فرد متغیره پس ربطى نداره که دو تاتون سرما خورده این :دیییییییى
دو روز تا له شدن :دى

پاسخ :

بههه بههههه کیو میبینم:)

احوال شما آقا ارین؟:)

ما یکشنبه ها ورزش داریم و بعدش جغراااافی و بعدش من له شده باس برم کلاس زبان:))))گوشی بردن رو شاخشه:)))اووووه بابا شما هم؟!:)

جدی؟چه بی جنبه!!!!

خر شانس:)))

عه؟به به خوش بگذره هههه:)

عارضم به خدمتتون که:))

چیز:)

 اهم اهم

 اولدنش کههه ما تازه اوله راهیم و جوجه تجربی حساب میشیم:))))دومدنش گنجایش ویروسای بدنش پر شده و نمیتونه گنجایش ویروسای منتقلی من و چیز کنه:))))

قانععععع شدی؟؟؟؟:دیییییییییییییییییییییییییییییییییییی 
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۰۶ آذر ۱۸:۰۷
۳ و ۴ و ۶ و در نهایت...
خدایا شکرت

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان