روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

غــــــــــــــــــــــــرغـــــــــــر _موقت

جریان چیع عاغا؟

میریم اب میخوریم شتررررررررررق عطسه

میریم حموم  میایم شترررررررق عطسه

میچسبیم به شوف عاج شتررررررق عطسه

چایی میخوریم شتررررررررررررق عطسه

حالام نشستم میگم من حوصلم سریده بریم توچالی بیرونی بامی جایی...!!!!


هی میگن نههههههههههههههه سحرجان تو مریضی اَو اَو دیگه این حرفو نزنیاااااااااااااا!!!!!!عه راستی قرصاتو خوردی؟(ای لاو یو مامان بابا ینی ههههه)


درسارم تا دوتا درس جلوترشون پیش مطالعه کردم کلاستور فیزیکممممممم شیش باااااار پاکنویس کردم!!!!!


اینارو گفتم تا بگم کلموووو کوبوندم به دیوار بدونید حق با من بوده هههه:)

۰ ۰
ژولیوس هاخ
۰۵ آذر ۰۷:۰۷
اینقدر خشونت اصلا لازم نیستا!
با یکم مناظره و صحبت فک کنم بشه حلش کرد

پاسخ :

نهههه بابا حل نمیشه فقط خشونت و دیوار😅😅😅
جودی آبوت
۰۴ آذر ۲۳:۱۵
عاقا خیییییلی سرده خب
من تو خونه با این همه پوشش دارم یخ میزنم
تازه ش هم برف نمیاد :/

نه دخترم سرتو نکوبی ب دیوارها :)

پاسخ :

خییییییلی هواااااا لعنتی شده 

منم همینطور دو تا پاپوش پوشیدم هنوزم انگشتای پام سرررررره😂😅

نهههه اینجا برف میاد بعد زود اب میشه دوباره میاد😅هوام درگیره ایشالله اونجام ببرفه😉

ههههههه😅😅😅😅چشم😅😂
ژولیوس باخ
۰۴ آذر ۲۱:۱۸
:))) خوبه بیگیر فردا تا شب بخواب! خوب میشی :)

پاسخ :

نههههه فقط کوبوندن کله ی مبارک ب دیوار جواب میده😅وَلا😂
بهار پاتریکیان D:
۰۴ آذر ۱۸:۱۰
سحر عازیزم ،
دیوار گوشه ی سالن سمت چپههه :)))

پاسخ :

بهار اونجا دشوری نبود عایا؟😂😅
خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
۰۴ آذر ۱۸:۰۸
:)))

پاسخ :

😃
امیری حسین و نعم الامیر
۰۴ آذر ۱۷:۵۹
شما هیچ شانسی برای ادامه زندگی ندارید...

یه فرد با تجربه

پاسخ :

ممنونم از این همه انرژی و امید بازم ازین تجربیاتتون در اختیارمان قرار دهید جناب با تجربه😊
Fatemeh -b
۰۴ آذر ۱۷:۵۴
خخخخخخخ
حق داری :))))

پاسخ :

😃
خانوم گل
۰۴ آذر ۱۷:۵۳
سلام دوست عزیزوبلاگ زیبایی داریدبمن هم سربزنید

پاسخ :

ممنون🌺🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان