روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

اومدم و اومدمم با کلییییییی انرژی و هشتـــــــــــــــک اومدم و اووووووومدمممم و اومدممممممممممممممم:)))

اعتراف میکنم دلم برای وبلاگم بی نهایت تنگ شده بود و هروز قراره درسام تموم شن بدوعم بیام بنویسم تا خالی شم... انرژی بگیرم ولی تا سرمو از رو کتابا بلند میکنم میبینم ساعت دوازدهه یا دوازده و نیمه در این صووورت روی کتاب و دفتر بیهووش میشم بلا استثنا:)

هشتک سلام:)

هشتک معلمای بی انصاف:/

هشتک چارتا امتحان فردا:/

هشتک حدا دفاعی را نابود خواهد کرد

هشتک عربی خره کیه؟:)))

هشتک من یه روز قید درسو زدم :))

هشتک من برگشتم هییییی غر بزنم:))

هشتک چقد دلم براوبلاگم تنننگ شده بود

هشتک من و گل منگولیاااام و شما و نظراتون و وبلاگم بقیه و همه:))

هشتک چرا فردارو تعطیل نمیکنن؟

هشتک دلم روشنه فردااا تعطیله

هشتک مسعولین مددی کنید فردارو بتعطیلید ما له له ایم ناموسا

هشتک اصلا تعطیل بودن فردام بره به درک

هشتک چرا عطسم نمیییااااااااااد:)))

هشتک وای چقد حال روحییییم خوبه ولی نمیدونم چرا؟

هشتک من خییییلی خوشبختم:)

هشتک خدایااااااااااااا شکرررررررررررررت:)

۰ ۰
آرین :)
۳۰ آبان ۱۶:۲۹
عه اوه هشتگ معلماى *** بود شد معما :||||

پاسخ :

هههههه اشکال نداره
ستایش
۲۸ آبان ۱۶:۲۴
سحر چرا منو اذیت میکنی
من بیانی نیستم
چرا باز پست خوشمل بالات فقط برا بیانیا بازه
گنا دارم خو
😭😭😭😭😭😭😭😭

پاسخ :

:)
محمد حسین امینی
۲۶ آبان ۱۶:۵۵
با  هشتک خدا دفاعی را نابود خواهد کرد و هشتک پایینش کالا موافقم:/ 


پاسخ :

حقیقتیه واسه خودش:/
جودی آبوت
۲۶ آبان ۱۰:۴۴
سلام
الهی الهی سحرجان
ان شاالله موفق باشی

پاسخ :

سلاااااااااااام رهگذرررررررررررررررررررر:)

چطوری گلم؟:)

ممنونممم همچنین عزیزم:)
ستایش
۲۶ آبان ۰۶:۲۲
امروز که تعطیلی دیگه پ کجایی بیا جواب بده

پاسخ :

از این به بعد کارایی که دارمو باید انجام بدم و اینکه کجامو و چیکار میکنم و به شما اطلاع میدم تو فضولی غرق نشی یه وقت
مکاترونیک خودرو
۲۵ آبان ۲۰:۴۰
سلااااااااااام
خوش اومدییی

پاسخ :

سلاااااااااااااااااام مرسییییییییی
פـریـر ...
۲۵ آبان ۲۰:۰۳
ای بابا! ظاهرا تعطیله رو که شدین نه؟

خوبه دیگه! ما اینجا هوامون فول اکسیژنه برای همین خداروشکر مسئولین راحتن! تعطیل نمی کنن :دی

پاسخ :

اووووووووف نمیدونی که چقد چسبید آبان دخت از خستگییییییی بتا الان حال نداشتم پست بزارم ههههه

هههههه ایش:/عوضش ما زارت و زورت تعطیلیم مسعولین هی به زحمت میوفتن:))))
yasi adkd
۲۵ آبان ۱۵:۳۶
هشتک ما دیووه ایم :)

پاسخ :

هشتک بلاااااااااااااااااااااانسبت من:))))
آرین :)
۲۵ آبان ۱۴:۲۶
هشتگ شما بر تو
هشتگ معماى ****
هشتگ این هفته روزى سه تا امتحان در روز :|
هشتگ اعتراض کردیم
هشتگ به جایى نرسید :\\
هشتگ نفس عمین تو تهران برابر است با بلعیدن جدول تناوبى :| :)))
هشتگ هرهر
هشتگ هار هار
هشتگ رو آب خندیدن و گاهى زیر آب خندیدن :|
هشتگ این ها همش از فشار درساست :| نخ سوزن ریاضى به مولا :\
هشتگ عربى و معلمانش خر اند :دى

پاسخ :

هشتک وات ده فاز:))))))))

هشتک معماااای چییییییییییییییییییی؟:/

هشتک در روز چارتا امتحاان به جز یکشنبه که ستا امتجانههههه لامصب:/

هشتک اعتراضات ما کلا وارد نی

هشتک مگه ما میخونیم عصن ؟؟؟

هشتک هه

هشتک بازم وات ده فاز

هشتک شک نکن:/

هشتک عررربی و معلماااااااش خر اند شدید:/

هشتک الان معلم عربیااای بیان ترورم میکنن:))

هشتک هههههههههههه
همدم تنها
۲۵ آبان ۰۱:۴۹
خسته نباشی
.
چنل دنبال میشی

پاسخ :

ممنون:)
yasna sadat
۲۴ آبان ۲۳:۰۰
هشت عربی خر کیههه :))
خوش اووومدی:)

پاسخ :

هشتک وااااالا

فداوووتم یسنا جووووووونم:)
امیری حسین و نعم الامیر
۲۴ آبان ۲۱:۱۵
هشتک یو آر پر انرژی
هشتک خدارو شکر اومدی
هشتک قوز نکن
هشتک بنفش نپوش
بیمار ماردار
۲۴ آبان ۲۰:۵۴
هشتک منظورم بود پیام قبلی . اشتباه تایپی خودت ادیت کن خخخ

پاسخ :

:////
بیمار ماردار
۲۴ آبان ۲۰:۵۲
هشتگ : هستک غلطه خخخ 
خوش اومدی ! پیش ما بیا 

پاسخ :

ممنون:)
ببر بنگال
۲۴ آبان ۲۰:۰۹
 خوش امدید .

پاسخ :

ممنون:)
.. باران ..
۲۴ آبان ۱۹:۱۹
سلااام 

اووووومدی و اوووومدی خیلی خوش اومدی :)

پاسخ :

سلااااام:)

ممنوووووووووووووووووووون:)
ستایش
۲۴ آبان ۱۹:۰۷
خیلی از خودم ناراضیم سحر
آخه چرا باید انشا بهم بده نوزده و نیم
همه دفتر منو غرض میکنن انشاهامو بنویسن میگن قلمت خیلی خوبه میخایم یادگاری ازت داشته باشیم
خب میمردی بیست بدی
به جاش فیزیک بیست گرفتم
بچه ها خواب بیست گرفتنو میگیرن تو فیزیک
آخه این انصافه؟
سحر دلم پره از این معلما

پاسخ :

ااا چرا:/

ههههه انشارو کلا ول کن همه معلم انشاها عقده این:/
ɐɹɐɓol •_•
۲۴ آبان ۱۸:۵۹
خدایا شکرت :)

پاسخ :

هزار بار:)
Tamana .....
۲۴ آبان ۱۸:۵۳
کلا هشتک بارونی...

پاسخ :

هشتکا کم نباشن یه وقت:))
ستایش
۲۴ آبان ۱۸:۴۹
عزیزم آروم باش آروم
باشه
به ما بیلانو دادن سحر
ینی من از ادبیات و دینی نمگیذرم
دو تا هجده تو کارنامه فکل کردن دادن زیر بغلمون بیشعورااااااا
حیف اون همه خوندن و بیست گرفتن زیست و فیزیک و شیمی
دبیرای بد
گند زدن تو معدلم
دلم میخاد بگیرم یکی رو خفه کنم الان

پاسخ :

ارومم:/

ههه

وللش فداسرت:)

بسم اللهههه خطرناک شدی ستایش:)))))
سِناتور تِد
۲۴ آبان ۱۸:۴۸
انرژی سر ریز کرد اصن :)) فوران حتی!

پاسخ :

فوران:)

به معنی واقعی کلمه حتی:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان