روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

بوی خاک...بوی بارون...بوی پاییز....بوی دلتنگی می آید این روزها!


پنجره را باز میکنم...


بوی خاک باران خورده مشامم را نوازش میکند...


هوای خنک...


ابرهای تیره....


نفس عمیق میکشم...


جای گلدان های نقلی را جا به جا میکنم و برایشان حرف میزنم...


خیره میشوم به بخار نسکافه و دستانم را با بدنه ی لیوان داغش گرم میکنم...


هوای پاییز...


گل ها...


بوی خاک...


صدای بنیامین...


تاریکی...


سکوت...


همه چیز رو روال است...


همه چیز ارام است...


جز دل من...


دل آسمان....


بوووووووووومب....


پنجره ها تکان میخورند و درها را صدای باد تکان میدهد...


بوی خاک را نفس میکشم... از ته دل....


بوی باران...


بوی پاییز...


پرده ی اتاق را که در هوا میچرخد و با باد میرقصد کنار میزنم...


بیرون را نگاه میکنم...


بادها برگهای پاییزی درختان را رقصان رقصان پایین می آورند و با شدت این طرف و آنطرف میبرد...


به خودم می آیم،..


یک ساعت گذشته و من چایی به دست خیره شدم به نقطه ی نامعلوم ...


 باد خنک همچنان صورتم را نوازش میکند؛


بخودم میگویم:


"فکر و خیال و ول کن؛نسکافه ات یخ کرد!!!!"


پ.ن1:اولین بارون پاییزی امروز(ینی دیروز،چهارشنبه12آبان) ساعت ده دقیقه به دوازده سر زنگ ریاضی و صدای بومب بومب در و پنجره های کلاس و باد خنکککککک و بوی بارون از حس و حال ریاضی پرتمون کرد بیرون:)


پ.ن2:هفته ی پر درسی رو به پیش رو داریم پر از امتحان و آزمون تستی!!!شروع شد استرس.... امتحانای تستی انقد سخته که دوس دارم همه ی حرصمو سر معلم دینیمون خالی کنم!!!داستان داریم باهاش فقط اینو بدونید که با بچه هایی که بهش بی احترامی میکنن و جوابشو میدن خوبه و به ریششون میخنده به ما که میرسههه یه چشم غره ای میره نگاه میکنه انگار ارث باباشو خوردیم!!!استغفرالله حیف فوش بلد نیستم:))


پ.ن3:امروز از آموزشگاه کلاسای شیمی و ریاضی که قرار بود شروع شن زنگ زدن و گفتن کلاسا شروع میشن ازین هفته! و ازونور ازون یکی اموزشگاه زنگ زدن که کلاس زبانتون و گذاشتیم یکشنبه ها و سه شنبه ها از 3 تا 5خانوم سحریان!!!از الان خودم داغون شده فرض میکنم!!!


پ.ن4:انشام آخه درسه!!!شنبه امتحان انشا داریم!!!!بعد مثلا هرکی میره انشا میخونه بهش نمره میده بالاتر از هفده نداشتیم تا الان!!!حساب کنید من رفتم انشا خوندم هیچ غلط املایی و نگارشی ایم نداشتم بم داد چهارده چرا؟چون برای سین یه جااااااا فقط یه جاااااااا یه دندونه اضافه گذاشتم یه دندونه...هوف!!!


پ.ن5:کلاس خلاقیت و تمرکزم پنجشنبه ها شده یه پنجشنبه درمیون نه تا12 ینی فردا(امروز) نداریییییییم و ویولنم هر 5شنبه 4تا6ونیم و نیم!!!!اصلا درگیر این همه کلاس شدن استرس ایجاد نمیکنه برام اصلانااااااااا!!!!


پ.ن6:دوستای بیانیه جان که دانش آموزید روزتون مبارک:)فقط نگم مدرسه ی ما چی هدیه داد بهمون:////


پ.ن7:ماگِ جدید خانواده ی سحریان:)


پ.ن8:من این پست و دیروز غروب نوشتم و قشنگ تو حـــــــــــــــــس بودم که نت قطع شد و هرکاری کردم درست نشد!ولی هنوز تاریخ مصرفش نگذشته با این الان هوا آفتابیه بازم خواهد بارید باشد که مقبول افتد:)


 مرسی از نگاهتون و ببخشید که طولانی شد:)

لحظه های پاییزیتون در آرامش:)

۰ ۰
Lady cyan ※※
۲۱ آبان ۱۲:۳۷
به به :)
عکس رو :)

پاسخ :

به به لیدیه خودم:)
آذین& گیتی
۲۰ آبان ۱۵:۲۰
موفق باشی سحر جون
:)))

پاسخ :

فداوتم😊🌺🌹
بیمار ماردار
۱۸ آبان ۱۳:۳۸
باشد ک رستگار شویم .خخخخ

پاسخ :

انشالـــــاح😂
yasi adkd
۱۴ آبان ۱۹:۲۶
روز تو هم با یه روز تاخیر مبارک عزیزم :)

پاسخ :

ممنونم یاسمن گلی🌹🌹🌹
Bahar Alone
۱۴ آبان ۱۰:۱۳
به ما ناخون گیر دادن برا روز دانش آموز:|

پاسخ :

هههههههه😹😂
مریم
۱۴ آبان ۰۹:۳۷
خیلی وبتو دوس دارم با عکسای خوشکلی که میزاری و متنای قشنگت :))
موفق و پیروز باشی :))

پاسخ :

خیلی لطف داری دوستم

همچنین عزیزم
فرشته ...
۱۳ آبان ۲۰:۵۱
اینجا دیشب اولین بارون پاییزی اومد ولی من خواب بودم, بیدار شدم یه نگاهی کردم ولی نمی دونم چرا دوباره رفتم خوابیدم:)
سحر کلاس چندمی که انشا داری؟؟یادمه ما دبیرستان که بودیم یه طرح مسخره بود نامه به ریاست جمهوری یکی از موضوع هاش برگردوندن انشا به دبیرستان بود و منم خوش خیال چون انشا خیلی دوست داشتم جز کسانی بودم که درخواست دادم ولی تا ما دبیرستان بودیم خبری از انشا نشد.فکر کنم روی شما اجرا شده؟:)))
+بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشام خیره به نور چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه اسون
چه حالی داریم امشب
به یادت منو بارون:)
موفق و مانا باشی
یاعلی

پاسخ :

هههه ای جانم❤
بخداااا دوم دبیرستان قدیم محسوب میشیم نمیدونم چجوری انشارو چپوندن تو درسامون😾

فدااااوتم همچنین🌹

علی یارت💜
ستایش
۱۳ آبان ۱۷:۲۳
سلااااااام روزت مبارک سحری:))))
باز آخر هفته اس من دارم شیمی میخونم
عییییی
خیلی سبز شیمی رو دیدی لامصب پنج سانت قطرشهههههه
یه بغل کتاب گذاشتن زیر بغلمون بیایم خونه
واااااای
شمام خیلی سبز گرفتین؟
خدایا کمک
زیست خیلی سبز که عشقهههههه
خیلی خوشمله
روش دو تا ماهیه نااااز داره
پشتشم نوشته 
فرصت برای دوست داشتن کم است...
خیلی زیستش باحاله
سحری بازم روزت مبارک


در ضمن امتحان انشای ما اینجوریه 
خانم گرامی از متن کتاب سوال در میارن
مثه جغرافی دقیقا
خیلی شیک برگه چاپ میکنه
مام باید پاسخگوی اون همه سوال چرت باشیم
...
در مورد زبان هم
دقیقا روز و ساعت کلاس منم همینجوریه
سر کلاس چرت میزنم ینی
افتضاحهههههه

پاسخ :

سلاااااام ممنون همچنین عزیزم😊

اوه اوه چه دل پری😂

میگذره😊
هوپ ...
۱۳ آبان ۱۶:۳۰
روزت مبارک سحر گل ؛)
ول کن جهان را! قهوه ات یخ کرد!

پاسخ :

ممنوووونمممم عسلم🌹🌹🌹🌹


دقیقا😢
♥ محجبه ♥
۱۳ آبان ۱۶:۱۷
روزت مبارک :)))

پاسخ :

مرسی عزیزم🌹🌷
مجتبی مطوری
۱۳ آبان ۱۵:۵۹
فش بلد نیستی خداروشکر😂
مرسی روز شما هم مبارک😃
زیبا بود 😃

پاسخ :

میبینی تروخداااا اصن نمیدونمممم فوش ینی چی!خوردنیه فوش؟؟؟😂

ممنون🌺🌸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان