روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

عطسه ام نمیااااااد یادم رفت چه پستی میخواستم بزارم:/فعلا همینو داشته باشید:/

نزدیک بیست دقیقه اس دهنمو مثل کروکودیلای کنیا باز کردم و چشاااااااامو ریز کردم و حالت عطسه گرفتم که به شددددددددت عطسه کنم و حالم جاااااااا بیاد امااااا این عطسهههه هه نمیاااااااد لامصب بدجوری سرکارم گذاشتهههه://///


در حدی که موقعشهههه دس بندازم دهنه خودمو جر بدم ینی!!!

۰ ۰
آرین :)
۱۰ آبان ۲۲:۳۵
حس مزخرفیه ، تجربش کردم :)))

پاسخ :

خوشبختم:)))
فرشته ...
۱۰ آبان ۱۹:۴۸
من یه مدته حساسیت دارم به دماغم دست  که میزنم شروع میکنه به عطسه حدود 20 تا پشت سرهمش رو شمردم ...خیلی بده جونم تو دماغم در میاد:(
موفق و مانا باشی
یاعلی

پاسخ :

هههه

همچنین عزیزززززم:)

علی یارت:)
Miss Marry
۱۰ آبان ۱۸:۴۰
واقعا ها عطسه ام عطسه های قدیم بقول تو 

منم خیلی اینجوری میشم

پاسخ :

اره خیلی حس گندیه:/
yasna sadat
۱۰ آبان ۱۷:۰۴
:))

پاسخ :

:)
مجتبی مطوری
۱۰ آبان ۱۶:۴۶
عطسه ها شیطون شدن😂

پاسخ :

والا عطسه هام عطسه های قدیم:/
امیری حسین و نعم الامیر
۱۰ آبان ۱۶:۴۶
خیلی بده...برو به خورشید نگاه کن درس میشی

پاسخ :

عععع جدی؟؟؟؟
سِناتور تِد
۱۰ آبان ۱۶:۴۶
:/

پاسخ :

پوکرم داره واقعا:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان