روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

صادقانه بگویم...تعارف که نداریم من به شماها معتادم شمعدانیان جانِ جانِ جانِ جانِ جانان

شمعدونی های حیاط را خیره خیره نگاه میکنم...

 هوا سرد است...

میدانی؟

وقتی نفست تنگ شده باشد...هوای دلت گرفته باشد.... سوز سرد هم نمیتواند از حس و حال چایی داغ به دست و صدای علیزاده و حس خوب شمعدونیا بیرون بکشتت...


وقتی برای خلوت با خودت وقت میذاری باید مهارت زیادی در نگه داشتن این بغض لعنتی داشته باشی...شمعدونیا گناهی ندارند زارت و زورت اشکای تو را ببینند...


هوای دلم ابری است...آسمان نیز هم...اتفاقات اخیر به این حال و هوای ابری دامن میزند...بغض به گندگی یه سیــــــــب که روی حاشیه و نوشته های کتابام جای قطره قطره اشک گذاشته است....خیلی چیزها به گنده شدن این بغض دامن میزنند و من فقط دلم میخواهد بلند بلند گریه کنم تا سبک بشوم و ای کاش میشد...


پ.ن:اینکه زیاد نمینویسم واسه اینه که اصلا تمرکز ندارم...نه برای وبلاگ نویسی (چون وقتی میخوای وبلاگ بنویسی ذهن باید باز باشه) نه برای وبولن نه برای درس و نه هیچ چیز دیگه... این جو اخر هفته خیییییلی روح و روانم و بهم ریخته...سرماخوردگی ام که دیگه هیچی...

۰ ۰
mohamad zz
۱۱ آذر ۱۲:۳۴
خدا بزرگه همیشه

پاسخ :

😊
امیری حسین و نعم الامیر
۰۹ آبان ۲۱:۳۲
بزار فنچتو ببینم چغلیتو بهش میکنم...

پاسخ :

دهــــن لق ایش:///
امیری حسین و نعم الامیر
۰۹ آبان ۲۰:۱۴
2 تا بحث....

1.قوز نکن
2.مگه فنچکت از بنفش بدش نمیومد؟چرا دوباره بنفش پوشیدی؟

پاسخ :

2تا جواب:

1-جمله سنگین بود و بدجور قانع شدم:/

2-بدش بیاد مهم اینه که خودم خوشم میاد وحشتناکم خوشم میاد:))
yasna sadat
۰۹ آبان ۱۷:۲۸
الان چطوری؟:)
yasi adkd
۰۹ آبان ۱۷:۲۶
ایشالله زودتر خوب شی عزیزم :)
سمانه میم
۰۸ آبان ۱۲:۱۷
یعنی عاشق این عکسای فول سایزتم:)

پاسخ :

هههههههههه سمااااانه ههههه:))))
ree raa
۰۸ آبان ۰۰:۲۰
شمعدونی خیلی دوست دارم ، به نظم معصوم ترین ظاهرو داره! ولی نمیدونم چرا خشک میشه شمعدونیم :( !دیگه ترسیدم بگیرم ...

+^ـ^چه عکس خوشرنگی :)

پاسخ :

شمعدونیای مام دیگه اخراشه....

نور که بهوشون نخوره زیاد خشک میشن:)

ای جاااانم عیب نداره می ارزه بخرررر بزار هی خشک شه:)

مرسی عزیزم:)
فرشته ...
۰۷ آبان ۱۹:۳۷
ناامید نباش ... خود امید یه عامله برای بهتر گذشتن.
خود منم هنوز امید دارم به این که روزهایی بیاد که به امروز پوزخند بزنم.
میدونم خاطرات روزهای سخت همیشه تلخ و ازار دهنده است اما .....گذشتنش بهت میفهمونه قوی هستی.
تو تازه اول راهی کنکور میدی خانم دکتر میشی و با دستای خودت خشت خشت رویاهات رو میسازی.
من بهت ایمان دارم.مطمئن باش خدا روزهای خوبی برات نوشته.
ترس از اینده بدای همه هست من از اینده واقعا میترسم به حد مرگ ولی میاد چه بخوام چه نخوام پس بهتره امید داشته باشم که روزهای خوبی منتظرمه.:)
تو یه دکتر و ویولونیست بزرگ میشی من مطمئنم:)
موفق و مانا باشی عزیزم.
یاعلی

پاسخ :

عاره خب

شما که عشقی:)

زودتر بگذرن فقط همین....

فررشتهههه واقعا فرشته ای اگه بدونی چقد نظرت چسبیییییییید چقد حالمو خوب کرد زودتر نظر میدادی:)

مرسییییییییی فداتشم من ممنونم دوستممم اعتماد ب نفسم رف رو دوره 100هزار:)


به امید اون روز برای من و همه ی دوستای گلم

مرسی از دعات فرشته جونیم:)

همچنین شما فرشته گلی

علی یارت عزیزم
♥ محجبه ♥
۰۷ آبان ۱۸:۴۸
شمعدونی دوست دارم :)))

پاسخ :

شمعدونیام تو رو دوست دارن:)
مکاترونیک خودرو
۰۷ آبان ۱۵:۲۹
گل های زیبایی دارید:))

پاسخ :

مرسی:)
مجتبی مطوری
۰۷ آبان ۱۴:۴۸
چقدر گل های قشنگی دارید😃یکیشون رو به من نمیدید😊

پاسخ :

ماله شما:)
ماجده ◕ ‿ ◕
۰۷ آبان ۱۴:۱۷
:)))

پاسخ :

:)
♪بانو روانیـ♪
۰۷ آبان ۱۴:۱۵
^___^

پاسخ :

:)
امیری حسین و نعم الامیر
۰۶ آبان ۲۳:۰۰
کدوم آهنگ محمد؟

پاسخ :

سرزنش
امیری حسین و نعم الامیر
۰۶ آبان ۲۲:۵۵
^___^

پاسخ :

:)
فرشته ...
۰۶ آبان ۲۲:۳۸
ووووی چقدر عکس قشنگ بود.
همه ی این روزها میگذره ... میدونم که سخته چون خودمم مثل این روزها زیاد داشتم اما امید به گذشتن این روزها اروم ترت میکنه.
من بالای خیلی صفحات کتاب هام شعر نوشته ام با تاریخ و ساعت الان نگاشون میکنم خیلی هاشون یادمه دقیقا تو چه شرایطی نوشتمشون...
امید داشته باش... صبح میشه این شب ؛ باز میشه این در؛ صبر داشته باش:)
موفق و مانا باشی
یاعلی

پاسخ :

نه به قشنگی خودت:)

به جان کندن و جان کندن و جان کندنی گذرد....

نا امیدم از تموم روزای خوب در اینده فرشته...

همچنین عزیزم

علی یارت
آرین :)
۰۶ آبان ۲۲:۲۳
لامصب این هوا بد جورى سر شده اینجا :\
یهویى :\

پاسخ :

اره:/

خیلی:/

خیییییییییییییییلی:/
هوپ ...
۰۶ آبان ۲۰:۵۱
امان از بغض در گلو! هر چقدر بگذره بغضت تموم نمیشه ولی کنترلش راحت تر میشه... فقط امیدوار انقدر بغضت رو نگه نداری که بغضدونت جایی که نباید بترکه!
صبور باش سحر گلی... حواست رو پرت کن با کارهای مختلف... خدا بزرگه ؛)

پاسخ :

امان...

دقیقا دیشب جایی که نباید شکست...

خدابزرگه منه کوچیکو درنمیابه چرااااااااا....
Miss. Cherry🍒
۰۶ آبان ۱۹:۵۸
این نیز بگذرد...
آسمان دلت افتابی خواهد شد و خورشید گرم تر از همیشه خواهد تابید...
انجاست ک نوع نگاهت ب شعمدانی ها تغییر میکند!

پاسخ :

این با جان کندنی میگذرد....

ابرهای خاکستری راه افتاب را بسته اند...ابر های تیره و اشک های آماده به خدمت همه و همه.....

امیدوارم بغض تا آن موقع خفه ام نکند در انتظار نور چشم زننده ی خورشید...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان