روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

رفیقی که عشقه رو عِنقد رو دستش با گاز ساعت درست کنید که بفهمه نباید عِنقد عشقولی باشه...خب؟:)))

وقتی میبینی داغانم و برنامه ی توچال میذاری اونم پنشنبه دوســـــــــــــــــــت دارم بیام به محکم ترین حالت ممکن ماچت کنم که بمیری لعنتی دوست داشتنی من!:)))


{هرکی یه جور ابراز محبتی داره... واسه من فقط یکم خرکیه فقط یکم:)) }


پ.ن: اصل اول قانون سحرالطیر :دوستای بهتر از برگِ درخت...بهتر از آبِ روان و باید در حد مرگ دوست داشت  {اما بروز ندیدااااا برمیگرده به مقوله ی پرو شدن و اینا که الان سمینار دارم وقت ندارم توضیح بدم عاره}:))



پ.ن تر:اینجور مواقع با اینکه ته دلتون دارید از خوشااااالی بندری میزنید اما در ظاهر بی تفاوت باشید و به دوستاتون بگید اصلا حالش و ندارید باهاشون برید تووووچااااااااال!!! شماها برید خوش باشید... هرچـــــــــــند لوقوزه ولی خیلی کلاس داره لامصب بگید هرچند تر که دوستان در جوابت میگن سیب بخور چیز نخور ولییییییییییی کلاسش خییییلی بالاس بگیییییییید هی :)))


 توصیه های سحر را جدی بگیریم:))



۰ ۰
💕 پسر خوب 💕
۰۳ آبان ۲۳:۲۹
هعی خدا...
ستایش
۰۳ آبان ۱۹:۴۴
سحر میدونی چی شدبرا شیمی؟
تو امتحان همه راه حلام درست بوده
بعد جواب یه ضربو اشتباه در آوردم واااااااااااااااااااای
ینی یه حرصی خوردم که نگو
ولی معلمه گف چون اولین امتحانه عب نداره اگه راه حلتون درس باشه
سحر دارم میمیرم
عرررررررررررررر

پاسخ :

نمیزارن ماشین حساب استفاده کنین مگه:/
Miss Marry
۰۳ آبان ۱۵:۳۱
به توصیه هات حتما عمل میکنم :)

از درسهای امسال تجربه میگیریم :# نخوندی کلات پسه معرکست :ا

(عربی وقتی 16 بگیری حال منو میفهمی :ا)

پاسخ :

نزاااار برات از فیزیکی بگــــــــــم که خودتو به فنادادی تاااااااا خوندی و آخرم میشی جزو بالاترین نمرات کلاااس با نمره ی هشت از ده اونووووقت ضبدر دو میکنهههه میشه 16میزاره تو کارنامه ی لامصبییییییییی نزااااااااار بگم:)))
خانوم :)
۰۲ آبان ۲۰:۴۵
ما ک خونه حبس شدیم مث چی درس میخونیم:/

پاسخ :

منمممممممم بخودا یه پنشمبه اس دیگه وگرنه کل روزای هفته محبوسیم تو اتاق بین هزارتا کتاب:(((
جودی آبوت
۰۱ آبان ۲۲:۵۴
:)

پاسخ :

:)
آرین :)
۰۱ آبان ۲۱:۳۹
چال چیه!؟ :\
ما که رفیقامون حاضر نیستن تا دم دستشویى باهامون بیان تنها نباشیم چه برسه دعوتمون کنن به چاااال ( که نمیدونم چیه:| )
-_-

پاسخ :

توچال ههه

هههههههه توووووووووچااااااااال بااااااااااابا توچااااااااااال:)))
مجتبی مطوری
۰۱ آبان ۲۰:۰۱
توصیه های تو را جدی میگیریم😊

پاسخ :

درووود بر شما:)))
yasi adkd
۰۱ آبان ۱۹:۴۲
خوش به حال همه ی کسایی که از این دوستا دارن :)
منم دارم :)

پاسخ :

خدا نگهش داره یاسی جانی:)
ستایش
۰۱ آبان ۱۸:۳۶
سحر من فردا امتحان شیمی دارم
وااااااااااای
دارم دیوانه میشم
از مسئله های جرم مولی هم هیچی دستگیرم نشد
مجبورم بزنگم شوهر عمه گرام
که باز همه اش بگه از شیمی درس شیرین تر نداریم
عرررررررر
سحر کمکم کن:((((((

پاسخ :

من پس فردا دارم:)

بخاطر شیمی خودت و انقد داغان نکن خواهر:)
بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
۰۱ آبان ۱۸:۰۱
سلام سر بزن بهم لطفا من برگشتم 
امیری حسین و نعم الامیر
۰۱ آبان ۱۷:۵۲
ما میریم ولی الان نع 5 شنبه شنبه 3 هفته دیگه

پاسخ :

خوش بگذره:)

ما این هفتــــــــــه میریم سوز به دلت(ههه):))
فرشته ...
۰۱ آبان ۱۷:۲۱
من یه بار بچه ها میخواستن برن اردو خواستم کلاس بزارم گفتم نمیام دوستم گفت به درک:(
البته رفتم خونه پیام دادن که مسخره بازی درنیار ما سه تاییم باید با هم بریم و بالاخره ما هم رفتیم:)
یاعلی

پاسخ :

هههههههههه وای فرشتههه:)))))

ههه:))

علی یارت:)
ɐɹɐɓol •_•
۰۱ آبان ۱۷:۱۶

:)

خدایا از این رفیقام به ما بده -___-

پاسخ :

ای جــــــــانم خودمممم دوستتم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان