روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

نیمچه گزاراشانه نوشت طور

امروز از صب پا شدم و صبحانه درست کردم و زدیم بر بدن و دینی و دفاعی خوندم و پرت کردم تو کمدم و یه کوووه لباااس و مانتو و شاااال اتو کردم و دفتر برنامه ریزی مو پر کررردم و اتاقم و ریختم بیرون و تمیز کردم دستههه گل ینی:) {همون قانونه که وقتی داغونم خیلی وسواس میگیرم و میوفتم به جون خونه و اینا همون}

الان مچ دستم به شدت درحال قطع شدنه:/


زندگییی رس مارو کشیده ینی:))))


و هم اکنون بنده ماتحتم و گذاشتم زمین و یه چایی ریختم و نشستم سر نت و رفتمممم تو تلگرااام و دیدم عکساااای سقایی فنچکم و خااالم فرستاده برااام کلییییی دلم غنج رفت و غنج رفت و غنج رفت:)


شبم قراره با مامانم و قام قامموم بزنیم به دل هیئتا:)

 بعد از 26 رووووز میریم خونه ی مامانبزرگ جان اینا و خاله و زندایی اینا رو میزنیم زیر بغلمون با خودمون میاریم خونه که بخوابن اینجا بعد صب دوباره پاشیم بریم خونه مامانبزرگمینا:){ینی تو کوچه مامانبزرگمیناااا زارت و زووورت دسته رد میشه ولی کوچه ی ما:/امروز تااازه تاسوعا بود یدونه اومد رد شد اونم از سر کوچه ینی داخل کوچه ام نیومد:/}دیگه منم جوگییییر شدم نشستم یه عالمه انار دون کردم و نمک و گلپر زدم بش و سلفون کشیدم روش انداختم تو یخچااااال که شب بیارم بخوریم و خرچ خرچ کنیم:))


چن وقت بود بهونه ی کوچک و بزرگ خوشبختی ننوشته بودم؟؟؟:)


بهونه های کوچک و بزرگ خوشبختی:

1-کاغذ A4 رنگی پنگی

2-خورشت بامیه

3-جوراب فسفری و صورتی رنگِ جیغِ هدیه

4-تعطیلات و با برنامه پیش رفتن درسا تا حدودی

5-بیستِ جغرافی(یکشنبه)...خیلی چسبید

6-تعویض چراغ مطالعه ی مشکیِ قدیمی با چراغ مطالعه ی صورتی

7-فنچک

8-ماگ جدید هدیه ی دوست بهتر از برگ درخت...بهتر از آب روان:)

9- صدای بومب بومب تبل و بوی اسفند و علم و...

10-پرت شدن به خاطرات روزای چن سال پیش محرم یه لبخند با یه بغض

۰ ۰
آرین :)
۲۱ مهر ۱۰:۱۶
:))))

پاسخ :

:)
yasna sadat
۲۱ مهر ۰۰:۴۷
کلا باید با همین خوشی های کوچولو خوووووش باشیم:)

پاسخ :

دقیقا دوستم:)
♥ محجبه ♥
۲۰ مهر ۲۳:۱۲
سلام
عاشورای حسینی تسلیت باد
التماس دعا

پاسخ :

سلام عزیزم همچنین 

محتاجیم به دعا 
جودی آبوت
۲۰ مهر ۲۱:۳۲
:)

التماس دعا

پاسخ :

:)

محتاجیم به دعا:)
خانوم :)
۲۰ مهر ۱۸:۴۰
اگ این بهونه های خوشبختی نبود فسیل شده بودیم...
بعضی اوقات هر چ کوچک تر جزاب تر:)

پاسخ :

آره بخداااا

دقیقا:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان