روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

لاعه لایه لای.... لاعه لایه لای.... لاعه لایه لای... لالالا... لالالا... لالالای...لالالای ...لالالا لالالا لالای لای...

لالا عا لا عه لاعه لاعه لاعه لاعه لاعه لای لالا عا لا عه لاعه لاعه لاعه لاعه ای...

لاعه لایه لای 

لاعه لایه لای
 
لاعه لایه لای 

لاعه لایه لای 

لاعه لایه لای لای لای لالایه لایلایه لای

بومــــــــــــــــــب

ویی ویی وییی ویی ویی ویی ویی ویی ویی ویی ویی ویی ویی ویی ویی ویی ویی ویی

لاعه لایه لای لالاعه لالای لالاعه لالای لالای لالالالالالالالا لالای لای لالالالای لالالالای

لالالالالالالالاالالالای ویی ویی لالالالالالااااااااا

دینگ دینگ دینگ دینگ دیدیدیدینگ

دیدیدیدیدینگ دیدیدی دینگ

دیدیدیدیدینگ دیدیدیدی دانگ

دیدیدیدیدیدیدیدینگ دیدیددین دانگ

لالاعه لای لایه

لالالای لالای لالای لالالالالالالالالالا

لالا لالا لالا لالا لالا

داااانگ دانگ دانگ دانگ دانـــــــــــگ:)

تیتراژ سریال مختارنامه همیشووو دلموووو میلرزونه و همیشه ام باهاش اشتباه میخونم:)))اینیم که نوشتم خونده های خودمه تعداداشونو مطمعن نیستم:)))ولی خب:)))این آهنگ و فقط زیر دوووووش باید خوند:)


همــــــــین الان اولین دسته از کوچه ی ما رد شد:/این خودش واسه یه گوش به انتظار به صداااای تبل  سنج که تو خونه سرش تو کتاباشه و حواسشو از دسته های بیرون پرت میکنه و درس میخونه و مثل بقیه دوستاش نمیره دسته ببینه و این توفیق براش پیش نیومده بره که ببینه کلیییییییه کلیییییییییییییییییی حتی پیش اومده از همون پشت پنجره کلی با نوحه گریه کنه!

شیمی!!!!دوساعته دارم میخونم هنوز یه صفحه تموم نشده و این نشون میده اونی که کتاب دسشه کلا تو فکر و خیال غرقه و یه حسی بم میگه فردا ازم میپرسه:/

مچ دستم درد میکنه انقد کتاب گرفتم دسم و مچ پام نیز هم از بس راه رفتم و خوندم:/

گردنم نیز هم از بس سرم خمه تو کتابا:/

عصابمم خراب واسه اینکه نمیفهمم هیچ کودوم از مسئله هاشو!:/

.::ینی عای لاو یــــــــــو زندگی::.

چند دقیقه از گذاشتن پست قبلی میگذره:)))برمیگرده به همون قوانینِ نانوشته... هرکه دلش تنگ تر تعداد پستهایش بیشتررررِ بیشترررررررررر:)
۰ ۰
جودی آبوت
۱۹ مهر ۲۱:۲۹
اینم قدش ✋

فعلا ک حسرت یه چایی به دلم مونده،تنها بودم خجالت کشیدم برم جلوی ایستگاه،امروزم ک با دوستم و پسرکوچولوش بیرون بودیم اون خیلی اذیت کرد !!

راستی چی شده سحر؟؟
حالت چرا بده؟
الان خوبی؟

پاسخ :

✋✋✋

عزیـــزم عب نداره بالاخره چاییم میخوری من که هنوز نهههه دسته دیدم نه چایی خوردم نه نذری😿

فداتشم گلم خوبم❤💗💜
دخیـ گمشدهـ
۱۹ مهر ۱۵:۴۶
:)))

پاسخ :

:)
خانوم :)
۱۹ مهر ۱۱:۱۵
اهنگ مختار ازوناس ک وقتی گوش میدم استرس میگیرم:/

پاسخ :

هههههه یکی از حسایی که درون حس دونم بعد این فیلم قلمبه میشه استرسه ههههه:))))
פـریـر ...
۱۹ مهر ۰۰:۱۶
اوه سحر :| :))))

ما امشب داشتیم از مهمونی می اومدیم...مجبور شدیم به خاطر دسته وایسیم....خیلی دوس داشتم حال و هواشو...

پاسخ :

اوه جونم؟:))))

اوهوم خیییییییلی حس خوبیه تا باشه ازین وایستادنا خیلی خوبه کاش منم بودم:)
آرین :)
۱۸ مهر ۲۳:۲۹
لاعه لاعه لاااى :))
اینا هم جورى تبل میزنن شیشه خونه ها میشکنه انگار عغده دارن :\

پاسخ :

:))

بخدااااااا:///

عغده:))
جودی آبوت
۱۸ مهر ۲۲:۵۸
:)
آهنگ آخر فیلم داغونم میکنه
شبا میشینم نگاه میکنم،با لامݐ خاموش و در سکوت....بعد ب اخرش ک میرسه سریع خاموش میکنم...

شیمی دوم،یادمه فصل اول رو،بعدا جذابتر میشه ،اولش نچسبه :)

چ خوب ...من ک یکی دو روزه رفتم بیرون دسته ندیدم،فقط ایستگاه صلواتی که اونم صفایی داره

پاسخ :

بزن قدش دقیقا عین همیم:)))

خوده معلمشم میگه امیدوارم همچنان:)))

من ایستگاه صلواتیـــــم نرفتم کلا از اول محرم و بلکه قبل ترش بیرون نرفتم:///
ستایش
۱۸ مهر ۲۱:۴۶
ینی چه شباهتی بود بین اینایی که تو نوشتی و .... 
ینی تو روت میشه بگی شباهت؟

راه رفتن موقع درس خوندن یه عادت کاملا اشتباهه
شک نکن میپرسه ازت
مگه  کجایی که یک صفحه رو هم تموم نکردی؟

پاسخ :

دوس دارم راه برم درس بخونم:/

نشسته نمیتونم بخونم
 خودمم میدونم اشتباس:///

ینی چی کجایی؟؟؟
مجتبی مطوری
۱۸ مهر ۲۱:۴۶
حالت من در حین دیدن این پست°_°
D:

پاسخ :

:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان