روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

تا کی؟>'.'<

تا کی با قیافه ی جم شده شیمی بخوانم و چیزی نفهمم๏̯̃๏


تا کی از ایزوتوپ های پایدار و ناپدار بنالم؟ಥ_ಥ


تا کی اتود به دهان به سئوالات سخت پلو کپی های شیمی خیره بمانم و تمام تمرکز و افکارم در صدای نوحه  و تبل های صد فرسنگ آنورتر باشد و خود را در حال تبل زدن با این دسته ها که سره قرمزِ گرده فومی دارد بوووووووومب بووووووووووومب تصور بنمایم؟╥﹏╥


تا کــــــــــــــــــــی؟!◄.► 

۰ ۰
آرین :)
۲۰ مهر ۰۱:۵۳
شیمى که خیلى درس خوبیه :)))
تنها دلیلى که میتونم مدرسه رو تحمل کنم به خاطر همون شیمیه :\
اگه همینم نبود مدرسه نمیرفتم اصلن :\\\\

پاسخ :

اه اه اه شیمی ام شد درس اخه😣

دیگهههه با من صوبت نکن😒

 شیمیییییی اخه😒😓
ستایش
۱۹ مهر ۱۵:۳۴
خب گل من بازم فک نمیکنم کاری داشته باشه هاااا
به قول دبیر شیمی مون فیزیک هسته ای که نمیخونیم شیمی دهمه
همچی میگه سوالاش تو کتاب نیس که انگار شما دارین دکترا میگیرین ما دیپلم
بابا به مام از این سوالا میدن دیگه
ته همه این حرفامم لازمه بگم
جواب ابلهان خاموشی است
خخخخخخ
نگا خاموشیه من اینه ببین تو مدرسه از دستم چی میکشن
جودی آبوت
۱۸ مهر ۲۳:۰۰
:)
چقدر بابت کارهای اشتباهم از لذت های زندگی خودمو دور کردم
سعی کن ب هر جفتش برسی،هدفها در مسیر زندگی

پاسخ :

دقیقا بعضی وقتا میفهمیم اشتباه کردیم که خیلی دیره

چشم:)
ستایش
۱۸ مهر ۲۱:۴۴
سحر جان گل من اینا که کار نداره
تو خیلی نفهمی یا من جدیدا نابغه شدم؟

پاسخ :

اگه نابغه بودی که میفهمیدی منظورم سوالاییه که درس نداده و ازشون مسئله داده تازه تو کتابم نیس و فردا امتحانم میگیره گل من:) پس نابغه نشدی هنوز:)



نفهم؟؟؟کی؟؟؟://///
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان