روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

دست ازززز سرررررررم برررردااااریدددد خودتون بخووووونیددددد{الکی مثلا من خرخون کلاسم هههه}

انصافا از دانش آموزی که سه تا درس زیست و چپکی طور و به صورت اینکه غررررررق رویااااا و خیاااااااااله و داره نوحه گوش میده و باهاش بلللللند بللللللللللند تازه یه جاهاییشم اشتباه میخونه سر امتحاااان چهار صفحه ایه زیستتتتتتتت انتظار تقلب رسوندن نداشته باشید مرسی اه:/


انقد سره امتحان زیست با اتود و لگد افتادن به جونم که "تووووووو داری چییییییییی مینویییییییسی" حس میکنم روده ی بزرگم تو مِریمه:/


از همه کمتر خونده بودم دیروزم خییییلی عصااابم خورد بود خالم اومد با هم رفتیم پاساژ سپید و کلی خرید کردم حالم خوب شد ههههه یه عادتیم که دارم همه درسامو میزارم جمعه...دیشبم ساعت نه رسیدم خونه و خوابیدم و سه صفحه کتاب کار فیزیک و که حل نکردم هیچ زیستم نخوندم:/


جالب است بدانید این دانش آموز....ای (جای خالی را با هرچه دوست دارید پر کنید)ضمن اینکه به کل ردیف تقلب رسانید کوییز فیزیک را چهار و هفتاد و پنج از پنج شده است خودمانم هنوز در شوووکیم ههههه:))))همه مخشامو تو زنگ تفریح نوشتم غانوصن:)))


رتبه ی اول زبان و تو آزمون مرآت آوردممممممم بازم در شوکیم هههه فک میکردم زبان و کمتر از همه بزنم امروز همش پر بود از خبرای خیلی خوب و انرژی های فرت و فررررررررررت از نمره های درسی مخصوصا که یکیش عشق جانهههه:) فیزیک و میگم دیگه:)


بچه ها میگن خانوم ما میریم دسه ببینیم میشه امتحان و نگیرین:/باید برنامه ریزی کنن خب مگه نه:))))))))دانش آموز باید درس خون باشه مثلا تمرینای ریاضیش با یه عالمه سوال از کتاب کارش رو دستش باد کنه بعلاوه ی اینکه باید فیزیک و جغرافیا و دینیم بخونه:////بعد بیاد پست بذاره:///و نوحه دانلود کنه:////////دانش آمووووووووز باید اینجوری باشه ینی درررررررس خوناااااااااا:))))))



یه توصیه به همه دوسانی که ساعت میذارن 5صب پاشن بخونن:این کارو نکنید....اما دلیلش... دلیلش احساسیه اصولا توضیحی نداره:))))))) 

انقددددد که من گوشیمو کوبوندم زمین و ساعت قطع نشد طبقه پایینیمون اومده میگه خانوم سحریان یکم رعایت کنید چرا رو زمین گردو میشکندید ساعت پنج صبح:/گردووو اخههههه:))))))

۰ ۰
ستایش
۱۷ مهر ۱۸:۲۹
خانم محترم اون گوشیه گوشکوب که نیس
حیفه به خدا نکن اینکاراتو
منم دقیقا کلی خبرای خووووووب بهم میدن
البته من خودم خرخونم امسال بیشتر خرخون شدم
سحر
یه چیزی بگم بترسی
کنکور نزدیک است
هههههه
ترسیدی؟
حالا به جای علافی برو بشین درستو بخون بدووووووو

پاسخ :

چشم:///

ستایش به جاااااااانه خودم تو مادرشوهر اینده ی منی باور کن ههههه:))

چش:/

منم ولی الان ب درجه ای از خرخونی رسیدم که نه دینی خوندم نه جغد:/{جغرافی}

واقعا دفتر برناممو با چرت و پرت پر کردم:)))

من از ترررررس که عصن:/برم شلوارمو عوض کنم بیام:))))))))))))))

بوژه بوژه:))))
آرین :)
۱۷ مهر ۱۸:۱۵
نمیدونم چرا با خوندن این پست با اینکه هیچ مشقى و امتحانى برا فردا ندارم احساس کردم که کلى کار هست که باید برا فردا بکنم و هنوز انجامشون ندادم :\

پاسخ :

ههههه کمک نمیخوای؟:)))))))))
مجتبی مطوری
۱۷ مهر ۱۶:۴۶
یعنی رکورد خوش شانسی و خرخونی رو باهم زدی(:

پاسخ :

مرسی واقعا:///
امیر بهزادپور
۱۷ مهر ۱۶:۲۱
:))

پاسخ :

:)
Eli .
۱۷ مهر ۱۶:۱۷
کلاس چندمی؟
بضی وقتا زندگی اینجوری بر وفق مراد میچرخد :)
ولی میگذرد برا همون بشین عین آدم درستو بخون :دی
البته عین آدم ک گفتم زشت شد :دینیس ک الان عین فرشته ها کم میخونی براهمون =)))

پاسخ :

من یه دهمی ام:)))))

بخدااااااا:)

اها باشه مرسی از نصیحت سازندت قانعم کردی:///

جونممممممممم انرژژژژژژژژژژژژژی:)))))
maryam banoo
۱۷ مهر ۱۶:۱۱
خسته نباشی :)

منه خنگ همش فکر میکردم زیست داریم امروز قرار بود امتحان بگیره نشستم کلی خر خونی کردم باا اینکه سرما خورده بودم عین میت شده بودم :ا
رفتم مدرسه تازه متوجه شدم زیست نداریم افتاده واسه دوشنبه :ا دلم میخاس سرمو بکوبم به اولین دیوار در دسترسم :ا

معلم شیمی نیومد و حالم گرفته شد چون چهارشنبه فقد شیمی خونده بود 
فیزیک که اصن نگاش نکرده بودم معلم اومد درس داد :/
ریاضی ام که اوفف مزخرف بود :/
زنگ اخرم ادبیات داشتیم به من که خیلی خوش گذشت چون شعر درس اولو با شیوه ایی که معلم میخاس خوندمو بیست شدم :)
و بعدم ولو بودیم ته کلاس تا ساعت 2 و نیم :/

(منم تصمیم میگریم ساعت 5 درس بخونم صب پشیمون میشم درسام میمونه :/ا )

پاسخ :

همچنین شما مریم بانو:)

هههههه چه ضد حاااالی پارسال برام پیش اومده واسه درس مطالعات کاملا میفهممت :)))

:/عه!

:/

عزیزم:)

ما تا ساعت سه و نیم:/

پشیمونیش ب درک اینکه چشات وا نشه و بری تو در و دیوار دستت کبود شه بدتره هههه واسه همینه میگم دلیلش احساسیه:)))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان