روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

مثل کبوترم که سنگ آدما شکسته بالمو...

هرکاری کردم که منظم آپ کنم نشد خب به درک که نشد هروقت دلم خواست میام مینویسم...


یه حال خیلی بدی دارم...از دیشب تا...نمیدونم تا کی....


وقتایی که نیاز دارم تنها باشم همه دورمن...همون موقع دوس دارم تنها باشم تا اونقد گریه کنم و تهی شم ازین همه بغضای توی گلو و حسای بد...


با این حال وقتی تنهام دوس دارم یکی مثل یه خواهر..یکی که دوس داشتنش خالصانه اس بیاد و با انگشت شصتش اشکام و پاک کنه و بگه خرس گنده خجالت بکش...


دوس دارم درجواب تمام خوبی؟چطوری؟احوالاتت سحری ها فریاد بزنم و بگم نه خیلی حالم بده خیلی...

ولی افسوس...

آهنگای پاشایی رفته رو بالای دوهزار بار تکرار...

هر سال تو پاییز حال بدی دارم....یه حس مثل مرگ...خودمم از احوالات خودم متنفرم...نمیدونم چمه...یه وزنه ی شیش هزار کیلویی رو سرم سنگینی میکنه...شونه هامم انگار یه کوه روشون سنگینی میکنه...جا داره از همین تریبون بگم خسته نباشی سرنوشت...


۰ ۰
Lady cyan ※※
۱۲ مهر ۱۷:۱۴
:(

پاسخ :

yasna sadat
۱۰ مهر ۱۶:۳۴
هی خدا...
کاش با این محرم یکم حال مون خوب شه...
یکم دیگه اینطوری ادامه پیدا کنه من دیوونه میشممم

پاسخ :

محرم...:(

خدانکنه عزیزم
maryam banoo
۰۹ مهر ۰۸:۳۹
باز مثل هر پاییز دل من با افتادن هر برگ از شاخه درخت میمیرد و تا بهار که دوباره جوانه بزند مانند روحی سر درگم در خاطرات غرق میشوم ...انقدر که شک میکنم در چه زمانی زندگی میکنم !!!

خویش نوشت بود :)

منم میفهممت خیلی زیاد ....پاییز اومده تا دوباره گذشته رو به رخم بکشه :/

پاسخ :

به به:)

چقد قشنگ و دلنشین:)

:(
جودی آبوت
۰۸ مهر ۲۲:۴۲
بخاطر تغییرات اوایل فصل ه
مطمینا چند روز دیگه حالت خیلی روبراه میشه😉😊

پاسخ :

ان شاالله:)
همدم تنها
۰۸ مهر ۱۵:۱۴
❤💙👍

پاسخ :

💙
فاطمه نظری
۰۸ مهر ۱۲:۰۵
بازهم پاییز لعنتی

پاسخ :

باز هم...
فرشته ...
۰۸ مهر ۱۱:۲۷
این که دلت تنهایی بخواد خیلی بده.و اینکه دورت شلوغ باشه و بازم تنها باشی و دلت یه هم زبون بخواد هم خیلی بده.
اما خرس گنده خجالت بکش گریه چرا؟:)))
من برعکس همیشه این پاییز یه حس تقریبا بهتر دارم.شعر میخونم و یک مقدار ناچیزی درس و به اینده فکر میکنم و احساس میکنم یه چیز خوب منتظرمه. این پاییز حسش تقریبا خوبه خدا کنه خوبتر هم بشه.
الان اولای پاییزه و اولش همیشه دلگیر اما امیدوارم خیلی زود خوب بشه و حالت بهتر بشه و ما اون سحر سحریان شاد و سرزنده که صدتا عکس میزاره و انرژی مثبت به همه منتقل میکنه رو ببینیم.:)
صبح این شب...باز میشه این در...صبر داشته باش:))
موفق و مانا باشی
یاعلی
آرین :)
۰۸ مهر ۱۰:۲۴
وب خودته ، هر جور دوست دارى آپ کن
مثلا منو ببین ، یه بار سه ماهى یه بار پست میذارم ، یه بار روزى سه تا :|

پاسخ :

هههه:)
امیر بهزادپور
۰۸ مهر ۰۱:۴۰
بله ... پاییز...:(

پاسخ :

:)
هوپ ...
۰۷ مهر ۲۳:۵۷
این حالتت واسه ی من خیلی آشناست، میون جمع باشی و دلت تنهایی بخواد، تنهایی و غمگین و دلت یکیو بخواد ک باهاش درددل کنی :|

پاسخ :

پس فقط من تنها نیستم خوبه یکم امیدوارم شدم بخودم باشد تا خوب شویم:|
خیلی نامردی که رفتی
۰۷ مهر ۲۳:۲۸
ازت شدیدا معذرت میخوام که باعث یاد آوری یه موضوعی بهت شدم که دلت نمیخواست یاد آوری بشه...

بعدا هم خیلی معذرت میخوام قصد نداشتم با این پست ناراحتت کنم...ببخشید اگه اینجوری شد..اگه نمینوشتم دق میکردم

پاسخ :

نه نه نه اصلا معذرت خواهی لازم نیست...

وبلاگ خودته اختیارشو داری اصلا این حرف و نزن یه وقتایی از خیلی چیزا غافل میشیم منم ازون موضوع غافل بودم..چقدر...ولی کاش الان یادم نمی افتاد...

مهم نیست شاید خیلی بیشعور بودم یا خودمو زده بودم ب بیخیالی که با اون پستت یادش افتادم...

چه حسی...

تلنگر خوبی بود خوب کاری کردی نوشتی...
.. Denis
۰۷ مهر ۲۳:۲۶
خوش به حالت من کبود اهنگ دارم خفن طور

پاسخ :

:)
•°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
۰۷ مهر ۲۲:۴۹
:(

هوووووف 
Lady cyan ※※
۰۷ مهر ۲۲:۳۷
؛(
چطوری تو دختر

پاسخ :

ستایش
۰۷ مهر ۲۲:۳۴
اگه چیزی نشده معنیه این پستت چیه؟

پاسخ :

:)
ستایش
۰۷ مهر ۲۲:۲۳
Bikaroalaf.blogfa.com
آدرس وبمه
بیا بگو ببینم چی شده
اینجوری که نمیشه گف تو گند زدی به پاییز یا پاییز به تو
بجنب بیا تا نرفتم

پاسخ :

چیزی نشده:)
ستایش
۰۷ مهر ۲۲:۱۵
سحر؟
الان این چه پستیه؟
نگا من چیز زیادی ازت نمدونم
ولی این دو سالو خورده ای حداقل برا من انقد ارزش داره که هیچیه دیگه رو نبینم
پاشو خودتو جم کن ببینم
تو به چه دلیلی اومدی تجربی؟
اومدی که تو اولین پاییز گند بزنی به کل حالت؟
یا مثه من کل زندگیتو بزاری کنار
همه ناراحتیاتو بزاری کنارو به فکر آینده باشی

پاسخ :

من گند نزدم به حالم پاییز گند زده ب حالم ستایش!

باید اینجوری باشه قطعا!

شاید درست شد...
امیری حسین و نعم الامیر
۰۷ مهر ۲۱:۴۱
دیگه کسیو دلداری نمیدم...نمیگم درست میشه...مقاومت هم نکن چون خورد میشی....
:'(

پاسخ :

باشه
פـریـر ...
۰۷ مهر ۲۱:۲۸
عزیزم :(

پاسخ :

 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان