روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

و اماااا سحری که با هزارجور احوالات له و لورده ای طور به جلد شاد وشنگول خودش میرود و مینویسد:)

سلااااااااااااااااااااام:)من اومدمممم گرد و خاک اینجارو بگیرم و برم:)


تازگیا خیییییییلی سایم تو بیان سنگین شدهههه:)))ولی میام مینویسم:)


یه خبرررر:)اینکه ازونجایی که قراره امسال بیشتر از هرسال خر بزنم شاید کمتر بیام بنویسم ولی میام و مینویسم:)


این چن روزه مااااااا در محفل خانوااااااااده رفتیییییییم باز شمال:)


بعد شاید باورتون نشه من این دفعه که رفتیم فهمیدم حیاط ویلامون درخت نارنجی{نارنگی} داره:))))کلی ذوق کردم و نذاشتم هیشکی بهشوووون دس بزنههههههههه:)


رفتم تو سایتمون برنامه و کلاس بندی و دانلود کردم و از شاااانس خوبببببببم با صبا افتادیم تو یه کلاس خدا بهههه داد برسه:)))


بنابر این بندههههه یک دهمی ام و تجربیییییهههه دوووووو بشیییییییییین که فردا اومدیم سراغت:)


علاوه بر استرسایی که تو ذهنم دارم فردا که قراره برم مدرسه... تو یه محیط جدید... با ادمایه جدید... با مقطع جدید... با کادر جدید...

 و همه و همه یه حس شیرینیم اون گوشه موشه های ذهنم دارم:)


دیگه همینا:)


میگم نوشت:

میگم چقد بده امشب باید گوشیمو خامووش کنم:(

میگم زنگ اول شمبه نگارش داریم جییییییییییغ:)))

میگم چقد تازگیا رفتم تو مود محسن چاووشی...

میگم دارم از دل درد میمیرم ناشتا سه تا نارنجی پروندم بالا(سحر خلوچلیان) :)))

میگم پاییز جان میشه هی با برگای زرد و نارنجیت تنهایی مارو نکوبونی فرق سرمون؟؟مرسی اه...

میگم چقد تو شمال پشه ها از خجالتم در اومدن یه جای سفید تو بدنم نمونده:(((

میگم چقد خوبه شمبه مامانم آفه:)

میگم چقد بده که هروز تا 4مدسه ام:(

میگم چقد بده ناخونامو باید امروز بگیرم:(

میگم من امشب نمیخااااااااااااام ساعت ده بخوابم:(

میگم دو تا کتاب هنوز نخوندم ماشالاح ب من ینی:(

میگم آهنگ چتر خیس حامد همایون و چقد خز کردن:/

میگم دو تا قرص واسه کم خونی به قرصای میگرن اضافه شد خداقوت بگید بم:))))

میگم چقد اسم وبلاگمو دوس دارم:)

میگم دهنم به 37روش سامورایی آسفالته که قراره شنبه هم تا 4مدسه باشم ازونور برم کلاس زبان و بعدشم آموزشگاه واسه کلاس شیمی و ریاضی://

میگم خدایا مددی کن لطفا:/

میگم چقد معدم میسوزه نارنجیا ترکوندن منو:)

میگم الان کی حااااااال داره بره لباسا و چمدونه چپه شده و مانتو شالای چروکشو از زیر و روی تخت و لای کمد جم کنه:/

میگم لباسارو بیخیااااال دمپختکای پنج دقیقه ای من و بچسبید:))

میگم مثلا حالم خوبه هههه:)

میگم یه سر به مثلانات و داستان سرا بزنید نظرتونم بگید دلم غنج بره هی:)

میگم دارم من کیم و با کمک نیلو به پایان می انجامیم:))))

میگم امسال ازون معلم ورزش و معلم پرورشیییییییییه خرفت راحت شدم اخیش:)

میگم یکشمبه ها زنگ سوم ورزش زنگ بعدش به صورت له و لورده طور باید بشینیم سره کلاس جغرافی عررررر:((((

میگم شمایی که مث من کل تابستون و تا سه و چهار نصفه شب بیدار بودید امشب خوابتون میبره؟؟؟یا من فقط تو ابر بالاسرم گوشفندارو میشمارم تا خوابم ببره!!!!؟؟

میگم میشه محرمممممم و یکی بندازه جلوتر!!!:(

دیگه نمیگم:)

بابای:)

۰ ۰
neiha
۲۷ مهر ۱۸:۵۸
سلام خوبیییی
اسم مدرست چیه :|

پاسخ :

سلام عزیزم مرسی تو خوبی:)
چطور مگه؟:|
mahdi ahadi rad
۰۳ مهر ۱۶:۵۴
جالب بود .. لایک :) ..

پاسخ :

ممنونم:)
yasi adkd
۰۳ مهر ۱۵:۴۱
امیدوارم همگی سال تحصیلی خوبی رو آ؛از کرده باشیم !!!
.
.
.
:)

پاسخ :

البته:)
yasna sadat
۰۳ مهر ۱۳:۴۶
سال تحصیلی خوووووبی داشته باااشی:))

پاسخ :

ممنونم عزیزم:)
جودی آبوت
۰۲ مهر ۲۳:۳۳
سلام
ان شاالله سال تحصیلی خوبی داشته باشی

والا این پشه ها پدر ما رو هم دراوردن،تابستون تموم شد یکی به اینا بگه زودتر تشریفشونو ببرن
ای ول ب نارنگی ها😉

پاسخ :

سلام ممنونم:)

اوهوم خیلیی:"(

ای ول بخودت که:)
Faber Castel
۰۲ مهر ۱۹:۲۹
امیدوارم هر روزش برات پر از خوشی باشی
به دور از دغدغه و ناراحتی، دنیایی پر از شادی :)

پاسخ :

ممنونم فابر عزیز:)

همچنین شما:)
محمد رضا
۰۲ مهر ۱۷:۲۲
اخههههه
گوشیاتون گرفتن
اخهههه

واسه من که این دوره تمام شد

پاسخ :

گوشیامونو نگرفتن خودمون خاموش میکنیم که راحت تر درس بخونیم مگه واسه شمارو میگرفتن؟؟
ree raa
۰۲ مهر ۱۷:۲۰
یه سال تحصیلی فوق العاده داشته باشی و همچنین پاییز پر از رنگ و معجزه :)

چقدر میگمهات خوب بودن!:) مثلا قسمت کوتاه کردن ناخن! یاد خاطراتم افتادم.تو صف که می ایستادیم وقتی دیگه کم کم تایم رفتن به کلاس میشد ناظم میومد جلو ورودی تا یکی یکی چک کنه ... همون موقع ما میرفتیم تو دست شویی مدرسه قایم میشدیم تا همه برن و ناظم هم بره و بعد ما بریم خوش و خرم سر کلاس!:/ حالا بهش فکر میکنم میبنم خب واقعا که چی ، کوتاه میکردیم دیگه !:))

پاسخ :

ممنونم ری رای ماهم همچنین شما دوست عشق من:)

چقد فداتم:)

ههههههه جدی؟؟؟

من پااارسال و پیاااااااارسال مامور بهداشت کلاس بودم ههههه:))
.. in manam
۰۲ مهر ۱۴:۴۶
واى منم نمیدونم چ جورى امشب بخوابم و چ جورى بى گوشى بشم

پاسخ :

اوهوم:"(
♦♦ حسین ♦♦
۰۲ مهر ۱۴:۰۱
سلام

موفق باشید

ارسال خر بزنم ینی چی؟؟
توی وبم جواب بدید لطفا

پاسخ :

سلام:////

مرسی همچنین:)

نمیدونید واقعا://///////////

باشه:///////
פـریـر ...
۰۲ مهر ۱۳:۵۲
پستت چه انرژی ای داره توش :))

:: تازه ما فردا ریاضی و ادبیات و عربی و زبان داریم چی! :/ رسما انالله و انا الیه راجعون :_|

پاسخ :

من فداتم:)


اااااااوووووووهووووووع:////
آرین :)
۰۲ مهر ۱۳:۵۱
سلاااام :)))
آهنگ آرامش بخش دوست :)))

پاسخ :

سلاااااااام :)))

بدوست:))))
فرشته ...
۰۲ مهر ۱۳:۲۹
خخخخ من دعوت شدم شنبه برم مدرسه برای اجرای برنامه.

دلم خوش بود یه سال اول مدرسه نمی خوام صبح سحر بیدار بشم:)))
منم عین شما از چند روز اینده میرم کتابخونه از صبح حدود ساعت 8 صبح تا 7 عصر :(
برای منم دعا کنید.:)
شنبه ی خوبی رو برات ارزو میکنم.

اضافه شدن یه قرص هم به قرصات تسلیت میگم:)
چه خبره تا ساعت 4؟؟ ادم منفجر میشه خو؟:)
موفق باشی
یاعلی

پاسخ :

عه چه برنامه ای؟؟:)

ههههه

:((

چشممممم اگه بره بالا حتما:)

سپااااس:))))

میبینیییییییییییییی:"(

من فداتم:)

علی یارت:)


❥ آراگل ❥
۰۲ مهر ۱۳:۲۲
 سلام  چطوری :)))
چه خوبه که حالت خوبه :)

پاسخ :

سلام شتری:))

هههههه خوبم بخوبیت شما چطوری؟:)

فداتم کلی:)
Lady cyan ※※
۰۲ مهر ۱۳:۱۵
سلام دختررررر؛)))))

پاسخ :

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام نفس:)
حسین مداحی
۰۲ مهر ۱۳:۱۳
سلام.
بیشتر بنویسید. تصویر هم حس خوبی رو منتقل میکرد. تصویر از طبیعت کلا دوست دارم.
در ضمن، از توی پیوند هاتون مذهبی ترین وبلاگ رو دیدم و خوشم اومد. گفتم یک تشکری بکنم.
bahar ...
۰۲ مهر ۱۲:۴۷
((: اخ شنبه

پاسخ :

آخ آخ آخ آآآآآآآآآخ:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان