روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

نفس کشیدن در این هوای دلچسبِ پر از عشق...

گفتم بریم....

تو دلم خدا خدا میکردم نگه نه.. نگه چرا... نگه ترافیکه... نگه دارم میرم بیمارستان... نگه ماشین خرابه... نگه سرم درد میکنه... نگه طرح ترافیکه...

برخلاف همیشه هیچ کدوم ازینارو نگفت و گفت بپوش بیا پایین...

مثل الاغی که بهش تیتاپ دادن حاضر شدم...

رفتیم و رفتیم و رفتیم فقط رفتیم...

سرم و تکیه دادم به پشتی صندلی و چشامو بستم..

 پنجره رو کشیدم پایین...

تا آخر..

بادی که به صورتم شلاغ میزد..

صدای محسن یگانه...

سردردای همراه همیشگی...

بغض همیشگی...

یه سوالیم هس که هیچ جوابی براش ندارم...

من چمه...؟!

نمیفهمم فقط میدونم بدم...خیلی بد...


پ.ن:مگه داریم عشق تر از خاله ای با هزارتا گیر و گرفتاری میاد پیشت و بهش میگی بریم... میبرتت جایی که میتونه یکم ارومت کنه؟؟؟داریم؟؟؟

مگه داریم خاله ای به این با شعوری که هیچی نمیپرسه ازت؟؟؟مگه داریم خاله ای که اینجوری جای یه خواهر و برات پر کنه؟؟؟


پ.ن تر:مگه داریم بیشعور تر از اون رفیقی که شماره ی دوستشو میده به دوستِ دوست پسره بیشعور تر از خودش؟؟؟؟

چقد دارن نشون داده میشن دوستای واقعیم...کمن... انگشت شمار...ولی خیلی با معرفتن...همینش برام بسه...


پ.ن ترتر:میگم یه وقت اون بنده خدایی که قفسه ی سینش از همیشه بیشتر سنگینی میکنه نمیره مثلا؟؟:)


میگم نوشت:


میگم چقد محسن یگانه عشقه

میگم چقد بدم میاد از جمله ی چقد لاغر شدی

میگم بعضیا حرف نزنن میمیرن؟

میگم چقد از پسرای موسیخ سیخی و ناخن بلند بدم میاد

میگم چقد تازیگیا ساعت و قرینه میبینم

میگم چقد پاییز داره به رخم میکشه تنهاییمو

میگم چقد زشته که واسه عروسی نمیتونیم بریم و مامان و بابا هر دو سرکار

میگم باید یه کیسه بوکس بخرم

میگم چقد خوبه که محرم نزدیک

میگم چقد هوس قیمه های امام حسین کردم

میگم چقد نظراتتون خوب بود تو پست قبل

میگم دربی واس ماس

میگم...

بهنره چیزی نگم دیگه:)

در آرامش باشید...


۰ ۰
ستایش
۰۲ مهر ۰۹:۳۴
سلام سحر جونم
دیگه امشب من باید موبایلمو تحویل بدم
میرم برا کنکور
گهگاه بهت سر میزنم و نظر میدم
ولی کلا دیگه نیستم
برات دعا میکنم سال خوبی داشته باشی
برا منم دعا کن

پاسخ :

سلام عزیزم:)

خوبی؟

عههه جدی؟!!:(

ای جانم موفق باشی عزیزم:)

همچنین گلم

حتما:)
امیری حسین و نعم الامیر
۰۲ مهر ۰۰:۳۱
سحر بانو ....
چرا پست نمیزاری؟
حالت خوبه؟
سالمی؟
سلامتی؟
نیستی چرا؟
بیا دیگه دلمون برات تنگ شده...

پاسخ :

میزارم:)

الااااان رسیدم از کلاااااس با لباس نشستم سره لب تاب هم نظرارو جواب بدم هم پست بذارم هههه:)))

خوبی شما:)

لطف دارید همتووووووووون:)
محمد رضا
۳۰ شهریور ۲۲:۴۴
به به

ولی عکس سنگین بود

پاسخ :

درین حد ینی!!!
amir
۲۹ شهریور ۲۳:۵۲
:)

پاسخ :

:)
ستایش
۲۸ شهریور ۱۹:۳۱
دلیلو نمدونم والا
اول تو تل اطلاعیه اش اومد گمشده
بعد گفتن مرده
بعد گفتن کشتنش
بعدشم قاتلش اعتراف کرد
نیشابوریم عزیزم



تازه سال پیش نبودی
سال پیش شب یلدا یه خانواده به قتل رسید چهار نفر
که چون نتونستن پیدا کنن طرفو
یه مشت مشکل روانی چسبوندن به مرد خانواده و گفتن قاتله اینا بوده
ولی چجوری یه آدم میتونه سر خودشو با چاقو ببره بزاره رو سینه اش ها؟
نمدونی من و دوستام که پیاده میرفتیم اون روزا با چه ترسی میرفتیم مدرسه

پاسخ :

ای بابااا:"(

ای واااای چ خطرناکه شهرتون ستایش:)))

اخ اخ اخ چه وحشتناک من نیشابور نمیام:)))))
ree raa
۲۸ شهریور ۱۷:۲۵
چقدر خوبه اینجا هست...
چقدر خوبه مینویسی... 
چقدر خوبه باهات اشنا شدم ^ـ^

پاسخ :

چقد عشقی:)

چقد عشقی:)

چقد عشقی:)

چقد دوست دارم:)

چقد انرژی داره نظرات:)

چقد همچنین:)

چقد اخه چقددددددددددددددد:)
ree raa
۲۸ شهریور ۱۷:۲۵
داشتم کامنتا رو میخوندم ،یه چیز دیدم اصن قلب قلب واست تراوش میشه از چشام ^ـ^ اصن  پرسپولیسیا عشقن^ـ^:ی قرمزته !:)) البته بیا به دربی اشاره ای نکنیم که اعصابم خورده:/ :))

پاسخ :

اصننننننننن گل از گل شکووفت با این نظررررررررت قرمزتههههههه:))

عشققققق:)

قرمز خونمههههه پرسپولیس جونمهههه:))

استقلالیام خوبن:)))

اره اره واقعا موافقم دربی بدجوری حالمونو گرف:)
ستایش
۲۸ شهریور ۱۷:۲۰
نمدونی چی شده سحر
اینجا یه دختر هفت ساله رو کشتن
اونم شوهر عمه اش کشتتش
الانم تشییع جنازه شه
فردام ختمه شه
خیلی جو شهرمون بد شده
همه دارن از اون میگن
خیلی دلم به حالش میسوزه

پاسخ :

جدی میگییی؟؟؟

ینی چی؟چراااا؟کدووووم شهرید شمااااااااا مگهههه؟؟:"(

ای داد بیداد ناراحت شدم:"(
همدم تنها
۲۸ شهریور ۱۴:۵۷
میگم تو چقدر تو دل برویی

پاسخ :

چقد لطف داری:)
حوری دخت
۲۷ شهریور ۲۱:۰۳
خیلی خوبه داشتن همچنین خاله ای عزیزم
همیشه شاد باشی

پاسخ :

همچنین شما:)
Behnam BN
۲۷ شهریور ۱۹:۱۰
منم میخوام اونجا باشم ....

پاسخ :

:)
yasna sadat
۲۷ شهریور ۱۷:۰۸
هییی امان از این دوستااا...
منم به شدت از جمله چقد لاغر شدی متنفرم....
منم به شدت منتظر محرمم...

پاسخ :

ای جانم:)
خانومِ ر ...
۲۷ شهریور ۱۶:۰۶
عجب رفیقی @_#

حرفی ندارم 

اما دم خاله جونت گرم حسابی 

پاسخ :

:)

تشکر حسابی
امیری حسین و نعم الامیر
۲۷ شهریور ۱۵:۵۲
سحر خانوم...........
چرا نظر هارو تایید نمیکنی؟
حالت خوبه؟

پاسخ :

جانم؟

تایید میکنم:)

ممنون:)
جودی آبوت
۲۷ شهریور ۱۱:۵۰
عزیزم
چقدر خوب :)

خدا خاله جان شما رو حفظ کنه

آدم بیشعور داریم،خیلی خیلی زیاد.

منم ب طرز وحشتناکی ساعت رو قرینه میدیدم،الان فک کنم کمتر شده.

پاسخ :

:)

مرسی عزیزم همچنین:)

خیلی:)

عه:))))
yasi adkd
۲۷ شهریور ۱۱:۲۵
:)

پاسخ :

:)
•°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
۲۶ شهریور ۲۳:۵۷
چه خوب نوشتی :)))) 


پاسخ :

فداتم:)
امیری حسین و نعم الامیر
۲۶ شهریور ۲۲:۳۲
فک کنم یکم واسم زوده ولی میفهممت....

پ.ن اولی عشقه عشق....خاله ینی همه چی.........
واقعا یه همچین دوستایی...

همه میگم نوشت هات از ته ته ته قلبم موج میزد....فقط یه سوال....استقلالی هستی:(...یا پرسپولیسی:)

پاسخ :

:)

دقیقا:)

مرسی انرژی:)

پرسپــــــــــــــــــــــــولیس قرمزتهههه:)
ستایش
۲۶ شهریور ۲۱:۲۱
سلام سحر جونم تریپ غمگین گرفتیاااا
دیشب بعد خوندن پستت گریه ام گرف
مامانم همون موقع رسید خونه
بعد گف وردار جم کن این لامصبو نگا بس که پاش نشستی چشات قرمز شده هه اوج نگرانیو برم
قربون خاله ات برم
از وقتی خاله ام رفته بجنورد تنها شدم:(((
از اون رفیقای بیشعور منم دارم
هه چه بده کنه ام هستن ولتم نمیکنن
چقد از میگم نوشتت خوشم اومد:)

پاسخ :

خیلی معلومه؟:)

ای جانم چرا؟؟:(

خدانکنه عزیزم:)

ای جانم ایشالله برمیگردن:)

چقد بد:(

فداتم:)
فرشته ...
۲۶ شهریور ۲۰:۳۵
خوش به حالت خاله ی پایه نعمته البته من یه خواهر پایه دارم که وقتی بیاد خونه یا من برم پیشش و سرکار نباشه میریم بیرون خیلی کیف میکنم باهاش.
رفیقی که داداشش مزاحم تلفنیت باشه و بعد از چند ساله بفهمی که کیه و البته دوستت هنوز ندونه که برادرش مزاحمت بوده هم ... نمی دونم خوبه یا بد.
محسن یگانه دوست میدارم :)
منم از پسرهای شکل جوجه تیغی متنفرم...الحمدالله که مد موی سیخ رفت:)
دربی هم که هیچی دیگه عین اکثر موارد صفر صفر شد و اعصاب همه رو منفجر کرد.:(
موفق و مانا باشی و پاییز خوبی پیش روت باشه:)
یاعلی

پاسخ :

خیلی:)

خوبه دیگه خواهر خیلی خوبه:)

خدا حفظشون کنه:)

محسن یگانه عشقه:)

اره ولی هنوزم هس یکم:)))

اره ://

طارمی://///

مسی عزیزم همچنین:)

علی یارت:)
هوپ ...
۲۶ شهریور ۱۸:۴۳
نه بیشعور تر از اون رفیقت نداریم اصلا اسم این طرف رفیق نیست!

پاسخ :

نیس واقعا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان