روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

مورد قاطانه نویسی به طوری که روزمرگی جات هریک از موردان آن باشد:))

 
 
1-چن روز پیش به اصرار با خاله جان رفتیم خیابون دور دور و من برا اولین بااار تو تصمیممممممممم دچار سردرگمی نشدم و فکر نکردم و کفشم و عوض کردم  دمپایی پوشیدم و لباسااااااااای بنفشم که پوشیده بودم هههه خیلی باحال شده بود ست خوبی شده بود دیگههه منتظر خاله نشستههه بودم تا از بستنیی فروشی بیاااد بیکاری زد پس کلم و از موشمااااااای کاکاعوعا یه دونشو ورداشتممممم دیدم بنفشه ههههه و اینچنین شد که بنده یه عکس خلاقاانه ی بنفشجانانه به روایت عکس بالا گرفتم:)))
 
 
2- میخوام وبلاگ و منظم آپ کنم دیگهه واقعااااااا دارم ادم میشم:))))
 
 
3-امروز کلاس زبان نمیرممممم هاهاها:)))))
 
4-آهنگ قررررری میزاررررم و همه ی حسای بد و کنار میزنم و پستای پیش نویس شده ای که همش توش ناراحتی و دلگرفتگیه و میپاکم و و زنگ میزنم خاله که از شااانس خوبم شیف نیست و قراره تا عصر بیاد و عصرونه پیش من و مامانم و فنچکم که بچه ی ماست من دارم بزرگش میکنم هههه:)))
 
5-فنچک من از رنگ بنفش بدش میاد خیلییی تفاهم داریم میدونم:))))))
 
6-چقد کتاب نخونده دارممممممممم://///
 
7-چقد تو تابستون سرما خووردم من:////
 
8-چقد بدم میاااااااد از نامزدی و عروسی که واسه همش نمیتونییییی یه لبااااس که تو مراسمای قبلی پوشیدی و بپوشی و باید سه روز متوالی بری خرید و زبونت اویزون با یه حالت له فقط یه مانتو بخری و برگردی....فروشندهه میگههه لباساااااااای ما همش دکلتس خانووووم اونی ک شما میخوای و باید بدی بدوزن...
 
منم با یه حااال زااااااار با خاله و مامان جااااان از مغازه خارج میشیم و حرفای همیشگی مامان و خاله جان مبنی بر سخت پسندی و ب جان میخریم:)
 
9-اونایی که تو یه روز میرن لباس مجلسی و کفش و کیف و مانتو و....میخرن از  بندگان برگزیده ی خدان:)
 
10-مورد قاطانه=مورد نویسی قاطیانه:)))
 
11-اتووو موم سوخت:)))))
مامان:خدارووشکر که سوخت اخرش تو با این اتو مو یه بلایی سره موهات میاوردی
 
من:اشکال ندااره امروز یکی دیگه میخریم:)
 
مامان:حتما:))))))
 
من: :////
 
 
در آرامش باشید:)
 
 
۰ ۰
حوری دخت
۲۶ شهریور ۱۵:۴۳
دمپایی هات رنگشو دوس دارم و اینکه فک میکنم من از بندگان برگزیده ی خدام
پول دستم باشه ی روزه خرید عروسم میکنم
بعله
mohammadreza
۲۵ شهریور ۲۳:۴۵
سلام وبت عالیه
خانومِ ر ...
۲۴ شهریور ۱۶:۳۹
موفق باشی 

وبت دنبال میشه اگه میشه وبه منم دنبال کنید 

ب وبه منم سر بزن 

پاسخ :

ممنونم همچنین:)
** م**
۲۴ شهریور ۱۵:۵۱
√√√

پاسخ :

:)
جودی آبوت
۲۴ شهریور ۱۴:۴۷
منم با این لباس خریدن همیشه مشکل دارم :دی

عجب اهنگی :)

همممممیشه شاد باشی سحرجان🌹🌹😍😍😘😘

پاسخ :

ههه بزن قدش:))))

:)

همچنین عزیزم:)
محمد رضا
۲۴ شهریور ۱۴:۰۸
ممنون بابات اهنگ

پاسخ :

خواهش میکنم قابل نداشت:)
صخره .
۲۴ شهریور ۱۲:۰۲
چه پست خوبی بود:))))

پاسخ :

عزیزمی:)
💕 پسر خوب 💕
۲۴ شهریور ۰۲:۱۵
خیلی هم عالی
ان شاءالله موفق باشین همیشه

پاسخ :

خیلی هم ممنون

همچنین شما
ShekaMu º³¹
۲۴ شهریور ۰۱:۰۱
این همه شماره گذاری واقعا نیاز بود؟ :دی آدم سرش گیج میره جقد رنگارنگش کردی...
موفق و سربلند باشی بانو

پاسخ :

شماره گذاری:///نیاز نبود؟؟؟قاطی پاتی میشد اخه

همین یدونه پست بود هههه از پستااای بعد فقط مشکی:))

نظرررره خوبی بود بالاخره توش انتقاد داشت:)

همچنین شما:)
امیری حسین و نعم الامیر
۲۳ شهریور ۲۳:۲۴
ینیا فقط قرمز...طلایی هم خیلی قشنگه....مشکی که دیگه عشقه......

ولی من بنفش ندوس:(
ولی اطرافیان من همه بنفش دوس:)

پاسخ :

قرمزتهههه:)))

مشکییییی:)

ای بد سلیقه:))))

اطرافیانت با سلیقن خوب:)
yasna sadat
۲۳ شهریور ۲۰:۱۹
عععع تبریک
واسه رفتن به رشته ی مورد علاقت میگم...
موفق باااااااشی^ـ^

پاسخ :

مرسی عزیزدلم:)
bahar ...
۲۳ شهریور ۱۷:۱۴
((: چقد رنگ بنفشو دوست داری

پاسخ :

چقد باشه خوبه؟:)
ستایش
۲۳ شهریور ۱۷:۰۰
تقصیر من نیس دوبار نظر اومده تقصیر موبایلمه که هنگ کرده ببخشید
از هشتصد کیلومتر اونور تر میگی مال تو
مرسی دستت درد نکنه
عکسشو سیو کنم راحتترم خخخخخخخ:)))

پاسخ :

فداسرت عزیزم:)

ههههه:)))

خوووودت میدونی عکس دمپاییمو سیو کنی هههههههههه:)))
فرشته ...
۲۳ شهریور ۱۶:۴۲
همیشه به خوشی و دور دور :))
من که کلا از عروسی خوشم نمیاد ولی یه یکی از دلایل بد اومدن هم همین خریده.لامصب هر چی میری بازار و انگار نرفتی.
من موقع خرید باید 2،3 روز برم تا یه چیز ساده گیرم بیاد عروسی هم که کلا نمیرم هر گاه مجبورم که برم از چند روز قبلش عذا دارم :(((
اهنگ خیلی خوب بود:)))
موفق و مانا باشی
یاعلی

پاسخ :

مرسی عزیزم:)

بخدااااا کوهنوردی و بیشتر علاقه دارم تا ب خرید هروز هروز:)

بکوب قدش:)

خواهش میکنم عزیزم قابلی نداشت:)

همچنین عزیزززززززززم:)

علی یارت فرشته جانم:)
الف سین
۲۳ شهریور ۱۶:۳۸
خدا رو شکر!
دنبال شدید

پاسخ :

:)
ستایش
۲۳ شهریور ۱۶:۲۱
چه پست رنگی رنگیه نازی:))))))))
دوسش دارم خیلی زیاد
خب راس میگه دیگه موهات مثه این موهای عروسکا میشه کمتر اتو مو بکش
خعلی رنگ بتفشو میدوستم خعلی:)))))))

پاسخ :

:)

قابل نداره:)

هههه نه نمیشههه یه اب بش بخوره موج موجی میشه وقتی اتو میکشم بلندتر میشه واس همین هی اتو میکشم اخرشم سوزوندمش دیگه:)))))

ماله تو:))
ستایش
۲۳ شهریور ۱۶:۲۱
چه پست رنگی رنگیه نازی:))))))))
دوسش دارم خیلی زیاد
خب راس میگه دیگه موهات مثه این موهای عروسکا میشه کمتر اتو مو بکش
خعلی رنگ بتفشو میدوستم خعلی:)))))))

پاسخ :

اکو:)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان