روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

نویسنده ای که حس پاییزانه ایش قلمبه میشود....پس از چند روزدست به قلم میشود:)

هر روز دلم در غم تو زارتر است

وز من دل بیرحم تو بی‌زارتر است

بگذاشتیم غم تو نگذاشت مرا

حقا که غمت از تو وفادارتر است

 
 
"مولانا"
حس و حال نویسنده ای که احوال پاییزانه ایش قلمبه میشود و پس از چند روز دوری از وبلاگ خویش قلم به دست میگیرد و احساساتش را جاری میکند را در ادامه مطلب بخوانید...

هیچوقت دوس نداشتم میوه های فصلای جدید و تا میرسن و نوبرونه طور بخورم...

 
 همیشه دوس داشتم شیرین بشن و برسن بعد...
 
دیروز موقع برگشتن از کلاس زبان چشم خورد به نارنگی و انارای داخل میوه فروشی...بدجوری چشمک میزدن مخصوصا که چراغ های میوه فروشیم روشون بود خیلی خواستنی ترشون کرده بود خیلی :)
 
منم با توجه به تجربه ای که تو خریدن میوه داشتم چشامو از روشون کندمممم و تو دلم یه "دخترههه ی شیکموووو"نثار خودم کردم و راه افتادم سمت خونه:)
 
نشستم کلی اهنگ گوش دادم و یه قسمت از برکینگ بد و دیدم  و کلیم ویولن تمرین کردم و خوابیدم طرفای ساعت 6 و هفت بود که از خواب بلند شدم دیدم مامان جان یه ظرف پره خوراکی و نوبرونه و چیزایی که من دوس دارمو گذاشته بالاسرم (عکس بالا)و رفته شیفت بیمااارستان:)
 
 دلم در حال غنج رفتن بود و با نیشش باااااز و چشای پف کرده ی خوابالو داشتم خیروه وار به میوه ها نیگا میکردم که از اتاق با همون پاچه های بالا پایین شلوار و چشای نیمه باز و تیشرت که یه ذرش داخل شلوار و یه ذرش بیرون شلوار و همین حالتای همیشگی دیدم خونرووووو نمیشهههه نگااا کرد رو مبلاااا یا شاله من یا تیشرتم همیشه ام لباسای من اینور اونوره نمیدونم چه قضیه ایه دقیقا:/
 
یه قانونیم هس که اتاااق یا خونه ای هیچوققققت نامرتب نمیمونه مگر اینکه شما عجله داشته باشی و شالی و بخوای بپوشی که ته ته ته جا شالیه:/اونموقعس که منفجره اتاقت وگرنه همیشه تمیزه و این قانووووووووون واسه من رد خور نداره:)))
 
خلاصه حمله وااااار اول شیر کیک و از خجالتش درومدم بعدش یکم چپه شدم رو تخت سر گوشی و تلگرام بازی و با دوستان تو گروه ویس بازی کردم دوباره بلند شدم و یه آهنگ موردعلاقم و که انتهای همین پست میذارم و گذاشتم و خونروووو کردم دسته ی گل و رفتممم حموم و اومدم نشستم"ترانه ای برای دلتنگی خوندم و نارنگی خوردم و دلمم هییی غنج رفت:)
 
نارنگی بیشتر ازینکه طعمش منو جذب کنه بوش منو جذب میکنه و بیشتر بو میکشیدم نارنگیای گوگولی و تا اینکه بخورم:)
 
همینجوری که نارنگی و بو میکنم پرت میشم به دوران قدیم....بوی نارنگی منو میبره به قدیم ندیما...سرکلاس...مدرسه...
 
نارنگی همیشه برام بوی پاییز میده....
 
بوی مهر...
 
بوی مدرسه...
 
بوی کتابای تا نخورده و کاغذای دفترای نو...
 
بوی زنگ تفریح و صدای هیایوی بچه ها تو حیاط مدرسه...
 
نارنگی برای من بوی دوران بچگیمو میده...
 
نارنگی برای من یعنی توی کلاس یواشکی نارنگی خوردن زیر میز و عصبانیت معلمامون که کی داره نارنگی میخوره بوش کلاس و برداشت و خنده ی های شیطانی من و بغل دستیم با اون مقنعه های سفید و چهره ای که شیطنت ازش میباره...
 
 
بوی دوران کودکی که همیشه یشتر از پرتغال عاشقانه وار نارنگی و میپرستیدم و اینکه راحت پوست کنده میشد و لازم نبود مامانم با چاقو روش خط بندازه و من پوستشو بکنم و واسه همین شیشتا شیشتا میبردم مدرسه...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
پی نوشت وان:زندگی یعنی بی دلیل بخندی و شاد باشی و بی دلیل لذت ببری از سپری شدن روزها...
من همیشه واسه خودم مجموعه ای از یه چیزایی و جم میکنم و نگه میدارم و مراقبشونم مثل صدف... سنگ و... تا به امسال 4سالی میشه دارم کلکسیون سنگامو تکمیل میکنم و همین چن وقت پیش توی سفر پرونده ی کلکسیون سنگ و بستم و شروع کردم به جم آوری کلکسیون برگ:)اونم نه هر برگی:)عکسش و خواهم گذاشت پر از حس خوبه این کارای خل و چلی من اونقدری که از پارسال نیلو و فاطی به ترتیب دارن کلکسیون چیزای مختلف واسه خودشون جم میکنن:)
 
فوتبال ایران و چین آخه صفر صفر:/حیف چشایی که گذاشتم واسه دیدن این بازی مث جغد ...ولی همینکه گل نخوردیم جای شکرش باقیه همیشه نیمه ی پره لیوان و مینگریم:)
 
 
 
پی نوشت تو:بعضیا دس میزارن رو نقطه ضعف دوستشون و با تنها تنهااااااا تنهااااااااااا چیزی که نباید شوخی کنن شوخی میکنن و حالت و جوری بهم میزنن که متنفر میشی از خودت واسه دوستی با اینجور افراد...ته ته ته حرفشون اینه که:"سحــــــــــــر تو چرا جنبه نداری"
و پشت سرت پیش همه موضوع و به نفع خودشون تموم میکنن اینجور ادما لیاقت بلاک شدنم تو مجازی ندارن بس که جاهلن و چه بهتر اینکه زودتر دوستیت و باهاشون قطع کنی...
 
در کل کل کل کللل نزارید هیچ چیز حالتونو و خراب کنه و تو اوووج دل شکستگی و ناراحتی انقد بخندید و برقصید که دنیااا از داشتن شما به خودش بباله:)
 
 
در آرامش باشید:)
 
 
۰ ۰
جودی آبوت
۲۲ شهریور ۲۱:۵۹
چقد حسای خوب تو نوشته هات بود سحرجان
همیشه شاد باشی عزیزم😍😘

پاسخ :

چقد لطف داری رهگذر جانم:)

همچنین دوستم:)
ستایش
۲۲ شهریور ۲۱:۵۳
سلااااام سحر جونم خوووووبی؟
منم عششششششق نارنگیم:))))))))))))))))
کلکسیون سنگ  و صدفم دارمو هی بش اضافه میشه هر سااااال
با پی نوشتات بسی زیاد موافقم:))))
عیدتم مبارک باشه بسی زیاد:)))))

پاسخ :

سلام عزیزم بخوبیت خوبم:)شما چطوری؟؟

عه:)))

به به:)

:)

همچنین شما بسی زیاد:)
آرین :)
۲۲ شهریور ۲۱:۵۳
:)))))

پاسخ :

قبلنااااااااا چشممون به جمالتون بیشتر روشن میشدااااا خیلی کم پیدا شدی:)

احوالاتت؟:)
Fatemeh Omidian Nasab
۲۲ شهریور ۲۰:۲۲
منم انار @_@
عیدت مبارک

پاسخ :

:)

همچنین عزیزم:)
milad mohammadi
۲۲ شهریور ۱۹:۱۴
عیدتون مبارک

پاسخ :

همچنین شما و خانواده ی محترم
محمد رضا
۲۲ شهریور ۱۵:۲۸
عیدوتون مبارک

پاسخ :

همچنین شما و خانواده ی محترم
طاها سوژِتِریَن!
۲۲ شهریور ۱۵:۲۶
هنوزم به اون قسمت پیوند های وبلاگت نگاه می کنم خندم میگیره!

میوه هارو!
عروسکارو!
عیدارو :)

پاسخ :

:))))))))

فقط یه طاها میتونه اینجوری نظر بده عصن:)))
فرشته ...
۲۲ شهریور ۱۴:۳۲
چه پست خوبی بود این پست.
منم کلکیسون برگ دارم:) و البته کلکسیون کارت عروسی که من و خواهرم جمع کردیم:)
بازی ایران و چین رو ندیدم اما بازی ایران و قطر :)) وای عالی بود عالی.
میوه ها هم نوش جونت منم خیلی نارنگی دوست دارم همین که نیاز به چاقو نداره خودش خیلی خوبه واقعا:)
همیشه شاد باشی
عیدت هم مبارک

یاعلی

پاسخ :

چقد مرسی:)

عهههه چه باحااااااال کارت عروسی:)

رفتم تو کفش:)))

من ایران قطر و ندیدم ههههه:)))

ممنون عزیزم... واقعا:)

همچنین عزیزم:)

علی یارت:)
امیری حسین و نعم الامیر
۲۲ شهریور ۱۲:۳۷
^_^

پاسخ :

:///
صخره .
۲۲ شهریور ۱۰:۲۶
یاد پستای پارسال پیارسال خودم افتادم!!!!!!!!!!!!

پاسخ :

عه چرا:))))
قهرمان **
۲۲ شهریور ۰۹:۴۸
آجی شکمو :دی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


پاسخ :

ممنونم واقعا:))))

:///
قهرمان **
۲۲ شهریور ۰۹:۴۸
عیدتان مبارک.

پاسخ :

همچنین شما و خانواده ی محترم
Lady cyan ※※
۲۲ شهریور ۰۸:۵۶
عیدت مبارک سحر ^_^

پاسخ :

همچنین شما و خانواده ی محترم عزیزدلم:*
همدم تنها
۲۲ شهریور ۰۱:۱۹
دهنم آب افتاد
همین میخواستی؟؟؟

پاسخ :

نههه:))))
حوری دخت
۲۲ شهریور ۰۰:۲۷
واای دلم اب افتاد
دلم اون میوه ها رو بعلاوه تلرنگی خواس خووو
با قانونتم کاملا موافقم برام پیش میااد زیاد..

پاسخ :

ای جانم:)

خیلییییم واسهه من:))
آبان دخت ...
۲۲ شهریور ۰۰:۲۱
سلام سحرجانم :)
خوبی؟


میگم همه ی پستت یه طرف...اون شعر اول کار یه طرف...
حقا که غمت از تو وفادار تر است...

پاسخ :

سلام عزیزمممممممم:)

بخوبیت عزیزدلم:*

دقیقا کله شعرم به کنار فقط ایند قسمتش:

حقا که غمت از تو وفادار تر است...
yasna sadat
۲۱ شهریور ۲۳:۴۶
انااااااار 

این عروسکه چی میگه اینجا وییی چه خوشگلهههه

خوبی سحر خانم گل؟؟؟

پاسخ :

انار:))))
عروسکه جاش رو میزه کناره تخته باید گف اون ظرفه چی میگه ههه:)))

بخوبیت عزیزدلمممم شما چطوری:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان