روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

موقت- صرفا جهت منفجر نشدن

با همه ناشکریا و گله ها و شکایتا و در آخر لبخند و انداختن سرم به پایین ...با همه سوزش چشمام واسه نگه داشتن این حجم اشک...با همه فرو ریختنام تو خودم...با همه کندن پوست لبم به عادت همیشگی....با همه فین فین کردنا تو خلوت...با همه ی همه ی این دوست نداشتنا واسه رفتن به سفر که از الان میدونم چقدر باید حرص و جوش بخورم ولیییییی به خودم نهیب میزنم "سحررررررر این فکرای منفی و دور کن از خودت دختر" با همه ی تار دیدنای این و اون ناشی از حجم اشکی که تو چشامه میگم خوبم و دوستم و که با 14همین دوست پسرش یا بقول خودش عشقش که ولش کرده دلداری میدم...با همه ی اذیت شدنام واسه متحمل شدن این سفر یه هفته ای کذایی....

در نهایت نهایت نهایتش شکرت خدا...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


پ.ن1:تـــــــاحالا دیدین کسی تو جمع بشینه یه لبخندم بزنه و با چشای اشکی چش بدوزه به کمدین تو تلوزیون و با بغض خنداونه ببینه و از قضا چاییم بخوره؟

پ.ن2:با یه حاله لِه طورانه از منزل مادربزرگ به مقصد خانه تازاندیم و الان در اتاق با لپتاپ نشستم بین لباسااااااا:)) حتی رو تختم پر از لباسایی که نمیدونم کودومشونو واسه سفر بیارم کودومشونو نیارم....به غلللللللط کردن افتادم که این همه لباس و ریختم نمیدونم چجوری جمش کنم:/


پ.ن3:فررررردا باید برم آزمایشگاه واسه برگه سلامتی که مدرسه داده واسه ثبت نام آزمایش بدم:/از الااااان میترسم واسه اون سوزن کذایی که قراره توسط پرستااااااااار خوشگله بره تو دستم:/هم باید ناشتا باشم هم باید معده اینام پر باشه:/همش به کنااار کی میخواد هفت صب از خواب پاشه؟بعدش بره کلاس ویولن:/چجوری بعدش بره فیزیک:/بعدش بره زبان و کنسل کنه:/بعدش پاشه کولشو اویزون کنه به دوشش بره خونه خالش لباسااااااشو که اونجا مونده ورداره:/بعد بره بقالی آت آشغال بخره واسه تو راه:/بعد این انسان چجوری به خونه برسه خوبه:/تازه بخاد اتاقشم تمیز کنه ساعت سه اینا بخوابه:/


پ.ن4:نااااااااامووووووووسااااا میخواستم برم و برگردم بعد وبلاگمو آپ کنم یه حسی قلقلکم داد گف پاشو برو وب آپ کن نمیری حالا:))


پ.ن5:آقااااااااااااااااااااا به پییییییییییر به پیغمبببببببر من دیگه قوز نمیکنم به جدم قسم:))))منو به رگبااااااار بستید تو کامنتاتون برا پست قبل:)))انقد کاااااااااار دارم نشستم دارم حامد پهلانم دانلود میکنم ههههههههه شیرییییین شیرییییین عمرممم شیرین شیرین جونممممممم :)))

 خدایا مددی:))))))

۰ ۰
کارشناس پارت
۱۹ مرداد ۱۰:۳۴
S҉A҉H҉A҉R҉ .... درود
مطلب موقت- صرفا جهت منفجر نشدن شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم

پاسخ :

سپاسگذارم:)
SИ♡Ѡ MΛИ
۱۷ مرداد ۱۳:۴۷
رفیق (:
خدا خیلی مشتیه ها (:
تهه مرامه (:
اینو یادت نره (:
قوز نکن |:

پاسخ :

:)
امیری حسین و نعم الامیر
۱۶ مرداد ۲۲:۴۲
قوز نکنی میفهمی...

پاسخ :

:/
دخترمهتاب ...
۱۶ مرداد ۲۱:۰۱
خخخخ
yasna sadat
۱۶ مرداد ۱۸:۵۳
کاااااااااااااااااااملاااااااااااا میدرکم با یکی بخای همسفر شی  که همش عذابه  بودنش یعنی چییییییی

رمز!

پاسخ :

خیلی ب خوب که میدرکی:)

چشم:)
Lady cyan ※※
۱۶ مرداد ۱۳:۳۷
سحر تو که خنگ نبودی گلم :دی
عزیزم کسی که دوستش داری و بلاگره توی بیان رو معرفی کن فقط یه نفر
:)
همین

پاسخ :

وااایییییی نههه خنگ نیستممممممممم از کلاس اومدم هواااام گرمههههه :)))

فهمیدم:))
bahar ...
۱۶ مرداد ۱۳:۳۵
سفرخوش بگذره (:

پاسخ :

ایشالله که بگذره..بشمااااااااااااار:)
من دلم پاکه ...
۱۶ مرداد ۱۲:۰۱
وایسا ببینم مگه برا ثبت نام باید آزمایش بدی؟!!یاااخدااااا 😳😳

الفرار.....🏃🏃🏃🏃

پاسخ :

متاسفانه فقط این مدرسه ای که من میرم اینجوریه نمیدونم شایدم همه مدارس باش:/

درد نداشت:/

حداقل از واکسن کمتر بود:)
•°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
۱۶ مرداد ۱۱:۰۱
خخخخخ خسته نباشی واقعا ... دیوونه چی همه کلاس میری تو ... 

پاسخ :

هههه ممنونم واقعا:)))

ثبت نااااااام کردم نصفشم نرفتمااا حالا دیگه:))
Lady cyan ※※
۱۶ مرداد ۰۹:۲۴
خخخخخخخخخخخخخخخ
سحر منو میکشی تو با پستات
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

هههه خدانکنه💗
Fatemeh .79
۱۶ مرداد ۰۶:۵۵
نمیدونم!
شاید خودمم یه زمانی همینجوری بودم!
بغضو اشکو میگم..
ولی دیگه نیستم!
خیلیم خونسردم درمورد همه چی!
خخخخ

پاسخ :

😊
امیری حسین و نعم الامیر
۱۶ مرداد ۰۶:۲۴
تو قوز نکن اونوقت دیگه ناراحتی و فکر منفی هم نداری....

این کارایی که تو میخوای فردا بکنی از تعداد عملیات های 8 سال دفاع مقدس بیشتره...

خالی نبند دختر....قوز نکن

پاسخ :

هههههههههه

آقا تو چه مشکلییییی با این قوز دارییییی؟
علی صفری
۱۶ مرداد ۰۵:۵۳
سلام
موفق باشی

پاسخ :

سلام مچکرم:)
رهگذر ...
۱۶ مرداد ۰۱:۳۸
سلام تی بلا میسر

اینو کی پست کردی نمیدونم
ولی تو ب همه ی کارهات میرسی
سفر هم خیییییلی بهت خوش میگذره،روحیه ات هم بهتر میشه

اون دوستت مطمئنه ک ۱۴ امی عشقش بوده!!!


پاسخ :

سلام از بنده رهگذر جانم:)

چند دقیقه ای هست:)

ممنون از انرژی مثبت دوست مهربونم:)

همکلاسیه کلاس زبانمه...خودش آره ولی من نه شک دارم:)
yasna sadat
۱۶ مرداد ۰۱:۳۱
پی نوشت1 رو بسیار دیده ام در مورد خودم.......

دیگه حالا که باید بری سفر برو و خووووووووش باش

پاسخ :

:))))))))

اگه بزااااارن من بندریم میرقصم مسعله یه شخص محترمیه که قراره باهامون همسفر شه و فقط من ناراضیم:/
ویار تکلم
۱۶ مرداد ۰۱:۲۶
عجب برنامه پرو پیمانی! 
خسته نباشید واقعا :)

پاسخ :

ههههه ممنون:))))
✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
۱۶ مرداد ۰۱:۲۵
اولش چ قشنگ نوشتی....
خیلی قشنگ بود خیلی....
قوز نکن خخخخخ

پاسخ :

انقد قشنگ؟؟؟

فداتم من :)

آقااااااااا چند میگیری بیخیال شی؟ناموسا؟:)))
سید مهدی سید مهدی
۱۶ مرداد ۰۱:۲۴
سلام
:)))

پاسخ :

سلاملیکم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان