روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

نوشتن مخش زبان همراه با آهنگای پازل باند و قر دادن به طور نشسته نقش خیلی مهمی در هضم ناهار دارد:)))

دیشب دقیقااا مث بقیه شبا من نخوابییدم نه اینکه نخوام بخوابمااا نه از ذوق و شوق و خوشالی خوابم نمیرفت...خلاصه کهههه ساعت نه و نیم اینا یه لواشک زدیم بر بدن یه کتابم خوندم(نیایش با لبخند عکسشم گذاشتم تو اینستا)هیییچیییی دیگه گلاب به روتون تا چار و نیم صب با بالشت رو پادری جلو دسشویی ولو بودم....کی منو نفریییین کرده آخههه دل و رودم بندری میزدن اون تو....ساعت پنج خوابم برد دیگه صب مامانم بلندم کرد شوتم کرد تو تخت هههه کمرم هنووووووز درد میکنه محبت مادرانه ی مامانم اول صبی بدجور قلمبه شده بود:))))

هیچی دیگههه هر یه ساعت یه بار طبق معمول تلفننن تلفنننن این صدای تلفن منووو کشتهههه امروز صببب دیگه گفتم مامان تلفن و درنیاری از برق رگمو میزنم به خدا میزنمممم بکش اونووو این آخریا دیگه گریه میکردممممم خوابه بابا شوخی که نیست:))))

با چشای پف کرده و خوابالوووو تهدید میکردم:))))

ساعت 11پاشدم صبونه خوردم به عادت همیشه رفتم تو تخت ولو شدم تا سرحال بیام پاشم مخشای کلاس زبانمو و بنویسم که خوابم رفت:/

ساعت سه بیدار شدم:/ناهار خوردم رفتم باشگاه اومدم به صورت له له مسافران دیدم الانم معلوم نیست دارم پازل باند گوش میکنم و نشسته میرقصم یا مخش زبان مینویسم:))))بخداااا دستم نمیره به نوشتن تو تابستوووون:/شبم مهمونی داریمممم لباس خوشگلارو بپوشیم بریم خونه مامانبزرگ جووووون یکم قر بدیم شادی کنیم:)))))

دارم به این فک میکنم واقعا ما که یه نفر تو خونوادمون آزمایشش مشکووووک به بیماری نحس....بود داشتیم میمردیم حالا دیگه اوناییی که با این بیماری دست و پنجه نرم میکنن دیگه خدا به دادشون برسه آمییییین

راستی ازون دفتر رنگی پنگیا رفتم دو تا دوخطشو واسه زبانم خریدم هههه پولدار کردم من این لوازم تحریریووووو

#خدایا#شکرت#واسه#سلامتیمون



۰ ۰
SИ♡Ѡ MΛИ
۰۹ مرداد ۱۶:۵۴
اصنم دلم لواشک نخواست /:
در مورد لوازم تحریرم نظری ندارم D:
اما کتابام خیلی تمیزه خدایی (:
یادش بخیر
کلاس زبانم دورانی داشتیما (:
پیر شدم |:
عه ازون دفتر آناااااااااچا D: (:
پازل باند چیه |:
دختر باس زدبازی گوش بده (:
البته نظر منه ها
منم به نظر همه احترام میزارم D:

پاسخ :

خوبه:/

منم:/

مگه باید کثیف باشه؟:))

:))

زدبازی:/

فقط پلنگشو گوش دادم:/

منم احترام میزارم به نظر دیگران:)
رهگذر ...
۰۸ مرداد ۱۸:۵۰
هله هوله کم بخور تی بلا می سر
منم هرشب ب زور میخوابم😁

همیشه ب مهمونی و شادی عزیزم

خدا همه ی بیمارا رو شفا بده

پاسخ :

هههههه چشم 

فداتم مرسے گلم😘

آمین😞
علی اصغر
۰۸ مرداد ۱۶:۴۹
خدا روشکر به خاطر سلامتی
زندگی نوشت خوبی بود

پاسخ :

مرسیییی:)
ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
۰۸ مرداد ۱۶:۲۲
بعله بنده امروز فاینال داشتم قشنگگگ شکوفه زدم :)

پاسخ :

من دیروز داشتم امروز نمره هارو گذاشتن تو کانال 90شدم با تقلب هههه:))
شاهین Za
۰۸ مرداد ۱۴:۵۶
نوک اتدت شبیه فلشه :))
همیشه آهنگ بگوش خیلی خوبه

پاسخ :

آره :))

خیییلییییی
محمد حسین امینی
۰۸ مرداد ۱۳:۴۰
آهنگ گوش دادن و مشق نوشتن

لذتی داره که مصرف دستمال کاغذی تو ساندویچی نداره:))

پاسخ :

آهنگ گوش دادن و مشق نوشتن

لذتی داره که خالی کردن سس  رو فلافل تو ساندویچی نداره:))
ree raa
۰۸ مرداد ۱۰:۲۶
گوله ی انرژی جان!:) :))♥
واقعا خواب خیلی مقوله ی مهمیه که همه باید بهش بپردازیم! :)) من قبل اینکه برم بخوابم میرم به همه میگم داری میری بیرون کلید ببر ، کلید یادت نره، اون آیفون کوفتی رو نزن من خوابم:))
والا! 

واقعا سلامتی بزرگترین نعمته !

پاسخ :

عزیزمی:)

خییییییییییلی:))آخ آخ گفتییی زورم به آیفون نمیرسه تلفن منووو کشتههه خونه ی مث مخابراتههههه:))


دقیقا:)
آرین :)
۰۸ مرداد ۰۱:۴۲
Oxsford word skills -___-
سه هار تا کتاب آهکس فور واسه کلاس زبانم داشتم! این یکى سرویسم کرد :|
خیلى خوشحال شدم که تونستم بدون هیچ دغدغه و بى حالى کل پستت رو بخونم D:

پاسخ :

خیلی سخته خدایی قبول داری؟

هههه چقد خوشالترم من😃😃😃😃
امیری حسین و نعم الامیر
۰۷ مرداد ۲۳:۴۷
نچ نچ نچ...
یکی از وجوهات اشتراکم اینه که سر خواب با هیچ کس شوخی نداریم....
دیگری نرفتن دست به نوشتن تکلیف. ..ولی من بد بخت باید برم مدرسه که البت پیچوندیم اومدیم اردبیل
دفتر 4 خط باحال تره....اون اوایل که زبان میخوندم یه دونه مینوشتم A یه خط نقاشی میکردم....خیلی حال میداد
امیری حسین و نعم الامیر
۰۷ مرداد ۲۳:۴۶
نچ نچ نچ...
یکی از وجوهات اشتراکم اینه که سر خواب با هیچ کس شوخی نداریم....
دیگری نرفتن دست به نوشتن تکلیف. ..ولی من بد بخت باید برم مدرسه که البت پیچوندیم اومدیم اردبیل
دفتر 4 خط باحال تره....اون اوایل که زبان میخوندم یه دونه مینوشتم A یه خط نقاشی میکردم....خیلی حال میداد
امیری حسین و نعم الامیر
۰۷ مرداد ۲۳:۴۶
نچ نچ نچ...
یکی از وجوهات اشتراکم اینه که سر خواب با هیچ کس شوخی نداریم....
دیگری نرفتن دست به نوشتن تکلیف. ..ولی من بد بخت باید برم مدرسه که البت پیچوندیم اومدیم اردبیل
دفتر 4 خط باحال تره....اون اوایل که زبان میخوندم یه دونه مینوشتم A یه خط نقاشی میکردم....خیلی حال میداد
امیری حسین و نعم الامیر
۰۷ مرداد ۲۳:۴۶
نچ نچ نچ...
یکی از وجوهات اشتراکم اینه که سر خواب با هیچ کس شوخی نداریم....
دیگری نرفتن دست به نوشتن تکلیف. ..ولی من بد بخت باید برم مدرسه که البت پیچوندیم اومدیم اردبیل
دفتر 4 خط باحال تره....اون اوایل که زبان میخوندم یه دونه مینوشتم A یه خط نقاشی میکردم....خیلی حال میداد

پاسخ :

هههههه منمممم گفتمـ که میخواستمـ رگ بزم ررررررگگگگگگ😃

هههههه آره منم ههه پس فقد من نبودم😃😃😃😃
همدم تنها
۰۷ مرداد ۲۱:۲۶
ز گهواره تا گور دانش بجوی ☺😊☺

پاسخ :

خوووواااب میجویم من ههههه😃😅😅
مسافر هستم
۰۷ مرداد ۲۱:۱۸
خخخخ
عجب

پاسخ :

😊
نرگس جهانبخشی
۰۷ مرداد ۲۰:۵۲
چقد خوشگله

پاسخ :

💗💗💗💗💗
رضا .ب
۰۷ مرداد ۱۹:۲۰
چند سالته؟ هنوز توی دفتر دو خط مینویسی؟
oxford word skills و دفتر دو خط با هم جور در نمیان :|

پاسخ :

بله هنوزم تو دفتر دو خط مینویسم گناهه؟؟؟
باورش خیلی سخته!
yasna sadat
۰۷ مرداد ۱۹:۰۹
نتیجه لواشک تنها خوری.....
:)))))

پاسخ :

ههههه😜
من دلم پاکه ...
۰۷ مرداد ۱۹:۰۳
اوووو حوصله داریااااا خخخ😅😅

پاسخ :

😊
دخیـ گمشدهـ
۰۷ مرداد ۱۸:۳۶
جات خالی ما فردا امتحان زبان داریم: دی
منم دارم تو نت زبان میخونم:|
فردا زیاد زیاد بشم ۲۰ بدون دو میباشد√_√


دفترت خیلی خوشمله عزیزم:)


شمارش معکوس تا مدارس شروع شد:(

پاسخ :

اوووه اوه😔


فداتم❤
آبان دخت ...
۰۷ مرداد ۱۸:۰۶
:))))

عنوانت چکیده ای از پست بود! احسنت بر این تواناییی :)))))

پاسخ :

عااااغاااا نگووووووو شرررمنده مون کررردی😃
Fateme .79
۰۷ مرداد ۱۷:۵۸
خخخخخ
خداروشکر سحرجونی
خیلی باحال نوشتی
عنوانت خیلی خیلی باحال بوووود ^___^

پاسخ :

فداتمممممم 😘

ههه کاملاااا فلبداهه😁😅
♦♦ حسین ♦♦
۰۷ مرداد ۱۷:۴۲
اسم کتابتون چیه؟؟؟

پاسخ :

oxford word skills
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان