روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

امروز سرشار از انرژی ام.....از نوع منفی و با چاشنی اشک...

بدون تو پاساژ گردی و آخرش با زبونی که چسبیده به سرامیکای پاساژ رفتن واسه پیتزا مینی و سیب زمینی و نمیخوام

بدون تو با شوق و ذوق آهنگ جدید دانلود کردن و نمیخوام

بدون تو سینما سه بعدی رفتن و نمیخوام

بدون تو بافتن موهامو به مدلای مختلف نمیخوام

با تو به یاد بچگیم که چیپس درست میکرردیم و من زیره دس و پات بودمو نمیخوام

بدون تو دور دور تو همت و آهنگای دوپیس دوپیسی و نمیخوام

بدون تو دیگه دنبال عکسای مدل صندل و مانتوی جدید نیستم

بدون تو پیاده روی شبانه رو نمیخوام

بدون تو ویولون زدن و نمیخوام

بدون تو همه ویولون زدن من رو فازه غمه

بدون تو دریا و شمال و آتیش درست کردن لب ساحل و نمیخوام

بدون تو شیطنت و جیغ و داد و شادی و نمیخوام

بدون تو صب اول صب رقصیدن با آهنگای حاجیلی و نمیخوام

بدون تو من داغووووووونم...

بدون تو داغونییییم...

من...

فنچک...

همه....

پیشمون باش...

 

 

پ.ن:از صبح که رفته واسه تیکه برداری نشستم گوشه ی اتاق و خیره شدم به دیوار...اسمس هامو جواب نمیده...چهار پنجتا از دوستاش که خودشون دکترن همراهش هستن ولی اصلا نمیتونم خودمو آروم کنم به هیچ صورت...

دارم میترکم ای خداااااااااا....

خدایا از بچگیم بهم گفتن حکمت و قسمت خدا هرچی باشه همونه...این مریضی بده که حکمت و قسمتته یکی از بهترینامونو ازمون گرفت اخه چراااااااا دوباره؟چرا حالا خالم؟

وااااای دارم دیوونه میشم قلبم از شدت تپش میخواد بیاد کف دستم..گوشی تلفن و موبایلم خیسه از اشکای من...

هیچ کاری نمیتونم بکنم...

 

۰ ۰
مهدی ایکس
۰۹ مرداد ۲۲:۳۱
توکل بر خدا (:

پاسخ :

:)
SИ♡Ѡ MΛИ
۰۹ مرداد ۱۶:۴۸
میدونی چرا قول دادم ؟ (:
چون یه رفیق دارم
خودش جور میکنه (:
اون به من قول میده
من به تو (:

پاسخ :

چقدر خوب:)
رهگذر ...
۰۷ مرداد ۰۹:۰۶
این مطلبت رو ندیده بودم

ولی خوشحالم که همه ی این ناراحتی ها از بین رفته :))))

پاسخ :

همون بهتر که ندیدی ناراخت میخواستی بشی:*

عزیزمی {قلب}
مداد رنگی
۰۶ مرداد ۲۱:۵۶
ان شالله همه چی درست میشه

پاسخ :

{گل}
محمد آذرکار
۰۶ مرداد ۲۱:۴۱
کلن همه نوشته هاتون به حقیر چسبیــد،
ممنون.

پاسخ :

بزرگوارید:)

{گل}
امیری حسین و نعم الامیر
۰۶ مرداد ۲۱:۱۹
حرفی نمیتونم بزنم...چون تا حالا تو این شرایط نبودم

پاسخ :

ایشالله هیچوقت نباشی:)
آبان دخت ...
۰۶ مرداد ۲۱:۱۵
آفرین درستش همینه :))

:)))) عربی؟؟؟ ایول بابا...منم که پایه ...یه وقت میام وسط آبروی عروس میره...نکن این کارا رو :)))

پاسخ :

هههههه اقا من آزمایش خالم مشکوکه بزار تو فاز غمم باشم انقد منو نخندون:)))

نه دیگه خواهرم تو خودتو کنترل کن زشته منو فنچک واست عربی میزنیم واسه خودت ایشالله پاتختی با هم عربی میزنیم بهتره:)))
ree raa
۰۶ مرداد ۲۰:۱۵
امروز رو چرا آب نبرد با این همه اشک؟ امروز چطور روش میشه هنوز نرفته باشه...

میدونی سحر؟ میگذره ... طاقت بیار رفیق:)

پاسخ :

چطور واقعا؟؟؟

چشم رفیق:)
yasna sadat
۰۶ مرداد ۱۸:۵۶
نگرراااااااااااااان نباش عزیزدلممممممم

بسپارش به خدا و آروم باش
ایشالا ک خوب میشه حتما همینطوره......

پاسخ :

{قلب}

{گل}

فداتم:*
آبان دخت ...
۰۶ مرداد ۱۸:۱۷
ایول...آفرین به تو...باید پر انرژی باشی...حتی پیش خاله ت هم رفتی اصن انگار نه انگار...سعی کن اینقد شاد و پرانرژی باشی که بقیه هم ازت انرژی بگیرن :*

خواهش می کنم گلم...دوستی این حرفا رو نداره :)
ایشالله ایشالله بیای...کلی هم بهت شاباش میدمااا :)))) به فنچک و خاله هم! ببین چه عروس دست و دلبازیم من :دی

پاسخ :

آره عصن پیش اون هی مسخره بازی درمیارم میگم داره خودشو لوس میکنهههه هیچی نیس:)

فداتم من:*

:))))میام با فنچک اون وسط واست عربی میزنیم مجلست گرم شه :))
آبان دخت ...
۰۶ مرداد ۱۸:۰۳
قربون دخترگلم بشم که اینقد ماهه و امیدشو از دست نمیده :*****
توکل به خدا...
همه دعا می کنیم...درست میشه :)

پاسخ :

فداتم منننن الان شدم همون سحره همیشگی کاش همینجوری بمونم :):

اره توکل به خودش:(:

ممنوووووووووون آبان دخت عزیزززممم واسه این همه ابراز همدردیت جبران کنم ایشالله تو عروسیت بیام قر بدم:) با خالم میام:)فنچکم میارم:)
♦♦ حسین ♦♦
۰۶ مرداد ۱۶:۵۰
توکلتون به خدا باشه

ان شاالله که درست میشه

پاسخ :

ممنون از شما
علی اصغر
۰۶ مرداد ۱۶:۳۲
ان شاء الله خیر و سلامتی

پاسخ :

ایشالله
♥ محجبه ♥
۰۶ مرداد ۱۶:۳۱
امیدت به خدا باشه :(((

پاسخ :

:)
بهار پاتریکیان D:
۰۶ مرداد ۱۶:۲۸
بمیرم الهی ..
:(

پاسخ :

خدانکنه
بانوی یخی ...
۰۶ مرداد ۱۶:۱۱
انشالله درست میشه غصه نخور سحر جونم 

توکلت به خدا باشه 

دلمو شوزوند این اهنگه 

پاسخ :

{قلب}

{گل}

{قلب}
آبان دخت ...
۰۶ مرداد ۱۶:۰۸
نمی دونم چی بگم سحر...
بغض کردم با دیدن این پست...
دعا می کنم براش...فقط همین از دستم بر میاد...

:((((((

:: این آهنگم که...
تا ته دل آدمو میسوزونه...

پاسخ :

برش میدارمااااااااا نه من باید ناراحت باشم نه شماها هرچی که بخاد بشه میشه دست ما نیست بغض نکن دوست گلم:*

مررررررررسی ازت خیلی مرسی مهربونم:*
آرین :)
۰۶ مرداد ۱۶:۰۶
:(
کى رفته کجا رفته؟
خیلى بده آدم اسمس بده و منتظر جواب باشه و جوابى نیاد...

پاسخ :

خیلی....
Fatemeh az 79
۰۶ مرداد ۱۶:۰۶
ان شاء الله که همه چی درست بشه عزیزم :(:

پاسخ :

با دعاهای شما حتما میشه:):
من دلم پاکه ...
۰۶ مرداد ۱۶:۰۲
توکلت به خدا باشه عزیزم ....

پاسخ :

{قلب} {قلب} {قلب} {قلب} {قلب}
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان