روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

سوتی دادن تا چه حد؟؟؟جدا تا چه حد؟من دیگه شووووووورشو درآوردم....به جانه الاغه چشم قشنگه راست میگم:)

وقتی آرنج نیلو در پهلوی چپم فرو رفت به خودم آمدم دیدم آرشه رو بر عکس گرفتم و  با ویولن دارم واسه خودم صداهای عجق وجق درمیارم...

وقتی داشتم واسه مهمونا شربت درست میکردم تا وقتی شیشه ی خورد شده ی لیوان تو دستم فرو نرفته بود و خون تک و توک رو شیشه ها نریخته بود...

تا وقتی مقنعمو برعکس پوشیدم و به کلاس زبان رفتم...

تا وقتی که میبینم یکی دیگر به من فکر میکنه و من به تو و شاید تو به دیگری...

"""انگار دارم بهت خیانت میکنم الاغه چشم قشنگ من..."""

تا وقتی یه ابراز علاقه ای خیلی کم از او میبینم...

فرو رفتن شیشه های لیوان شربت آلبالو تو دستم دربرابر درد قلبم اصلا حس نمیشود الاغه چشم قشنگ من....

با آهنگ های غمگین که سهل است...با صدای حمید معصومی نژار خبر گذاری اعزامی صدا و سیما روووووم در بیست و سی هم دلم هوایت را میکند...

به اصطلاح سوتی های من را پای قلبی بگزارید که داره از سینه میزنه بیرون خانواده ی عزیزتر ازجانم...

وقتی دلتنگت هستم...تلاقی کردن یک لحظه ای نگاهم با نگاه او واسه من مثل طعم زهر است...طعم تلخ خیانت به عشقت که در قلبم است الاغه مهربانم...

به وضوح سوزش قلبم را حس میکنم در پشت این هیاهوهای لبخند اجباری و رفتن به سفری که از همه اش اجباری تر است...من واسه بیرون رفتن و تفریح یه آن هم فکر نمیکنم و با کله میشینم داخل ماشین اما این بار را دیگر نمیتوانم...طاقتم طاق شده است...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پ.ن1:در اوووج اووووج نابودی با هزارتا لبخندی که تصنعی بودنشان از دور پیداست به شمالی میروم و شب تا صبح کنار ساحل با آمدن و رفتن موجها قطره قطره واسه دوس داشتنت اشک میریزم...احساس یک دلتنگ را فقط یک دلتنگ میفهمد...

 

پ.ن2:من چراااااااا جلو اینا این همه سوتی میدم؟ واقعا دیگه حواسم سرجاش نیس میز و جمع میکنم نمکدون و فلفل و میزارم تو یخچال...!قاشق چنگالو برعکس میگیرم و حالا فک کنید همه در سکوت با یه جو سنگین زل زدن به تو ...بزرگترین شانست اینه بری گوشیت و که داره زنگ میزنه جواب بدی تا از اون فضای خفقان آور خلاص شی که از قضا پله رو نمیبینی و تتتتق با مخ رو زمین مبارک...

 

پ.ن3:لِه لِه لِه لِه لِه دعا کنید لاقل زنده بمونم راستش اصلا نمیخواستیم بریم شمال هم کلاسای من هم اینکه من قلبا دوست نداشتم بریم باهاشون مسافرت ولی خییییلی زود رنجن....فعلا به گفتن یه آه غلیـــــظ اکتفا میکنم....چه ماجراها داشتم من بهتره بگم داشتیم ما...میگم  تو پست یا پستای بعد همه اینا که گفتم فقط یه گوشه ی خیلی کوچیکشه...

ماه کامل است...درست مثل دلتنگی من...

چقد فلسفی شدم امشب من :))

عکاس عکس بالا: سحر دلتنگیان:)

در آرامش باشید:)

 

۰ ۰
بای پولار
۰۵ مرداد ۰۵:۰۵
چی بگم از دستت. کلی ناراحتم کردی :(

پاسخ :

ببخشید دیگه سوتی نمیدم:)
Yalda khanoom
۰۴ مرداد ۲۰:۲۷
سحر جون من نوشته های شمارو دنبال میکنم خیلی قشنگ مینویسید. سحر جان دوست خوبم. البته اگر منو دوست خودت بدونی....عزیزم خودتو ناراحت نکن. زندگی بالا پایین و امتحانای مختلفی داره. شعار نمیدم این نظرمه. امیدوارم مشکلاتت هرچه زودتر حل بشه و دوباری سخر خانوم شاد و خوشحال و پر انرژی بشی.

پاسخ :

عزیزم این چه حرفیه سروری دوستی جای خود داره💜 ممنونم واسه نظرت و واسه دلداریت❤💗

💗💗💗💗💗💗
yasi adkd
۰۴ مرداد ۱۹:۲۸
به نظرم من هر چیزی که تو دلت مونده و با نگفتنش نمی تونی خالی بشی رو ، روی برگه بنویس بعدش آتیشش بزن ...
فکر می کنم بتونی با این روش یه کم سبک شی عزیزم :)

پاسخ :

جواب داد یاسے جون خیلی حواسم بکارمـ بود گوشه فرش آشپزخونمووون سوووخت حالا بجای شبکی باید منتظر سنگینی دمپایی مامانم باشم ههه اومدم سبک شَماااااا
رهگذر ...
۰۴ مرداد ۱۸:۴۲
سلام عزیزم
سحرجان همش بخاطر اینه که فکر و ذهنت مشغوله
منم ازین دست اتفاقات داشتم و کلی گیج میزدم بیشتر هم تو در و دیوار بودم و خودمو زخمی میکردم
میگذره عزیزم....همه ی این دلتنگیا هم تموم میشه...خوش بگذره شمال،هوا عالی شده :)

پاسخ :

سلامممم رهگذر مهربون💗و گل🌺و ماه🌙


خییییلے مشغولہ😔

امیدوارم 

جدی میگی؟؟

مرسی فدات برم الهی😘
آرین :)
۰۴ مرداد ۱۸:۳۲
به نظرم این بیان باید یه محدودیت رو اندازه عنوان ها بذاره  :|
این روزا چرا همه اینقدر داغونن!؟
نه که خودم خیلى خوبم واقعا :|
ولى میدونى چیه؟ بى خی خیه دنیا بذار هر چى میخواد بشه :)

پاسخ :

ههههههه

نمیشه این یکیو نمیشه بحث آینده و هدف و زندگس و ازین صوبتاس😞
yasna sadat
۰۴ مرداد ۱۳:۳۳
کلا محو اخر عنوان شدم!!

امید وارم حال دلتم خوب خوب شه:)

پاسخ :

😃

مرسی قربونت دوسمممممم😘😍
رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
۰۴ مرداد ۱۱:۵۴
سوتی خانم :)))

پاسخ :

سحر سوتی آنه زاده ی اصل سوتی آباد😃
ramin pazoki
۰۴ مرداد ۰۰:۱۹
نوشته های قنگش می نویسید اما یه کم کوتاه تر لطفا
PARiYA ....
۰۳ مرداد ۲۳:۱۰
نوشته هاتو دوس دارم سحری
چ عکس قشنگی انداختی از ماه
امیدوارم دلت شادبشه به دوراز غمو ناراحتی

پاسخ :

فداتشمـ مرسی مهربون💗

قربونت❤

ممنونم عزیزم💙
SИ♡Ѡ MΛИ
۰۳ مرداد ۱۷:۵۸
اوخ اوخ
خواهرم منم تا یه حد میتونم راه نشونت بدم سوتیارو جم کنی دیگه |:
این حجمو اصن نمیشه جم کرد |:
اون بخش های شخصیشو چیزی نمیگم بالاخره خصوصیه دیگه (:
آ]نگ عالی اما من چرا عکس نمیبینم |:

پاسخ :

ههههههههههه باز پستای من و باز نظرای آقای اسنومن و باز نیش بازه من😃😃😃

مرسی عکس باز نمیشه ینی؟؟
یک من
۰۳ مرداد ۱۷:۵۱
استعاره الاغ رو نفهمیدم فقط
به نظرم طبیعیه
همه ما داریم از این حرکات

پاسخ :

چند پست قبل برید عنوان زدم ((د آخه الاغ منه خر دوست دارم احمق)))

که البته رمزینه اس رمزشو میدم خصوصیتون🌺
امیری حسین و نعم الامیر
۰۳ مرداد ۱۶:۰۵
بیکاری ها.....واس چی میشینید غصه میخوری؟؟؟

پاسخ :

چون بیکارم
آبان دخت ...
۰۳ مرداد ۱۵:۲۵
گل بودن از خودته سحرماه بانوی من :*
الهی که دلت همیشه شاد و آروم باشه :)

پاسخ :

فداتم ماه مهربوووونم💗

مرسی ازینکه انقد باشعوووری عشقییی💓💗💙
ie nafar 💪😊
۰۳ مرداد ۱۱:۲۱
عکس باحالیه

پاسخ :

لطف داری قابل نداره بکن ببر بی تعارف گفتم🌹🌺🌸
فرشته ...
۰۳ مرداد ۱۱:۱۸
ای بابا وضعت وخیمه ها.:)
سعی کن اروم باشی و به خودت مصلت یه روز همه ی این حسای بد و دلتنگی و سختی ها میره و جای همش حس های خوب و عالی میشینه. قبول دارم اینا همش خاطره میشه ولی چه خاطراتی؟ گاهی خاطرات از همه چیز بدتر و کشنده تره پس تلاش کن تو بدترین لحظات هم بهترین خاطرات رو برای خودت بسازی عزیزم.
موفق و مانا باشی گل دختر.
یاعلی

پاسخ :

خیییلی 😔

خاطرات خـــیلی وحشتناک آدمو له میکنه اما خوابای وحشتناکم اضافه شده بهش 😢

هعــــی...

مرسی فداتشم توام همینطور عزیزم💗
آقای میم
۰۳ مرداد ۱۱:۱۴
در فراقت درین بامداد با قلبم چه کنم؟چه گویم تا که آرام شود جانا تو بگو چه کنم

عجب شععععععری O_o

پاسخ :

آخ آخ آخ آخ چقد به موقع ....
صخره .
۰۳ مرداد ۱۱:۱۳
بیا باهم بریم سفر
کجا بریم کجا بریم
یه جای خوبو بی خطر
عاقا برو عشق و حال بیخیال دنیا:)

پاسخ :

ههههههه😃

💗💗💗💗💗
ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
۰۳ مرداد ۰۹:۵۵
به خودت سخت نگیر سعی کن خوش بگزره :)

پاسخ :

باشه دوستم💗💗💗💗
ree raa
۰۳ مرداد ۰۹:۲۸
فقط میشه گفت هی امان امان:( :دی
 
سعی کن خوش بگذرونی سحر جانم، میدونم سخته و دلتنگی دست بردار نیست، اما مراقب دوست ما باش:)

پاسخ :

هیییی ...

نمیشه ری را جان😔

چقد گلی تو 😘😘😘😘💗
زهرا 22
۰۳ مرداد ۰۹:۲۲

همه پستات طولانین این یکی باز کم تر بود         

گل پسر
۰۳ مرداد ۰۹:۰۶
جالب بود .
اینا همش خاطرست میشه خاطره .

پاسخ :

😊
Lady cyan ※※
۰۳ مرداد ۰۸:۱۷
کشتی منو سحر
:))))))))))))))

پاسخ :

دووور از جونت که😊😃😘
مسافر هستم
۰۳ مرداد ۰۷:۴۲
بالاخره کوتاه تر نوشتین
آبان دخت ...
۰۳ مرداد ۰۲:۱۳
:))))))))
دور از جونت دیوونه دوست داشتنی سوتی بده من :))

:: تو اما ماه تر از ماه تو عکس...اسمتو میذارم سحرماه :)))
💗💗💗

پاسخ :

عزیییزمییییی مهربووووونممممم 💗💗💗💗💗💛💛💛

منم اسمتو میزارم آبان دخت گله مننننن خیلی گلی واقعا❤💗💓
شاهین Za
۰۳ مرداد ۰۲:۰۲
اصلن خنگ بودن یکی از آپشنای یه دختر جذابه :)

پاسخ :

الان دقیقا به طور غیر مستقیم گفتی خنگ!؟

ممنونم ازت عصن😵😃😅😅😅😅
♥ محجبه ♥
۰۳ مرداد ۰۱:۲۷
جالب نوشته بودی :)))

پاسخ :

فدای تو عصن💗💗💗💗
فاطی نخودی
۰۳ مرداد ۰۱:۲۰
من الان دچار دگیری شخصی شدم
الان این غمگین بود؟
پس چرا من خندم میگرفت هی؟
الاغ چش قشنگ؟
سفر؟
مهمان؟
سوتی؟
وااااییی سرم




چالش گذاشتم بیا شرکت کن لدفا

پاسخ :

عاره دیگههه من هروقت بیشتر شادم اون موقع بیشتر دلم گرفته و ناراحتم این به پستامم سرایت کرده حتی ههههه😃

کووووو؟چااالش؟اووومدم👩
آبان دخت ...
۰۳ مرداد ۰۱:۱۶
گلچینش این بود :|||||||||||||||||| یا ابلفضل!!!!!!!! :)))))

:: خدا نکنه دوست جون من :*

پاسخ :

هههههه اره به مرگه خودم مامانم به خووونم تشنس😃😆

مااااهـــــــ❤ـــه تو عکسی بخدا ❤❤💚💜💙💗💛
من دلم پاکه ...
۰۳ مرداد ۰۱:۱۶
فدات شم الهی ....

دختری که سوتی نده که دختر نیست شلقمه خخخ

پاسخ :

هههههه قربانت چقد باشعوری توووو💗💗💗
Fatemeh az 79
۰۳ مرداد ۰۱:۰۵
اون خبرنگار بیستوسی باحال بود
و ای کاش روزی این دلتنگی به پایان برسد...
تو این دنیا خیلی چیزا هست که ارزش ناراحتی تو و بقیه رو نداره :)

پاسخ :

داره فاطمه:)
آبان دخت ...
۰۳ مرداد ۰۱:۰۲
وای سحر!!!!!

:: تو هم در آرامش باشی و دیگه این مدلی سوتی ندی جانِ من :)))))))
عکستم قشنگه :)

پاسخ :

اینا سوتیای گلچین شده بود:)

فداتشم اخه که:)


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان